Skocz do zawartości

volemon

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O volemon

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, Mam ciekawy problem z silnikiem isuzu: wymienione: tulejki wtryskiwaczy (uchwyty) uszczelka pod głowicą test szczelności głowicy był robiony: głowica szczelna. chłodniczka oleju odłączona Problem nie występuje kiedy auto chodzi na wolnych obrotach. Czyli odpalimy auto zostawimy na godzinę dwie (niższe ciśnienie w bloku) nic się nie dzieje. Kiedy przystąpimy do jazdy, tak po 20-40km z rury zaczyna wydobywać się biały dym i płyn chłodniczy ucieka do oleju (do płynu z kolei oleju nie ubywa prawie wcale). Teraz pytanie co to może być, ponieważ gdyby to był blok silnika to przedstawione wyżej objawy by nie miały najmniejszego sensu. Jakieś sugestie?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.