Skocz do zawartości

StaryGerez

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O StaryGerez

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Jastrzębie Zdrój
  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, może ktoś na forum pomoże i doradzi zanim wymienię połowę silnika, a więc od początku. Pewnego dnia jadąc do pracy ok 100 km/h zaświeciła się kontrolka silnik z kluczem, po pracy odpaliłem, kontrolka się nie świeciła, w czasie jazdy do domu ponownie ok 100km/h i auto z kluczykiem świeci, na drugi dzień odpaliłem, kontrolka nie świeci, w czasie jazdy znowu ok 100km/h zaświeciła się kontrolka EML ta po wyłączeniu zapłonu nie gaśnie, błąd jak w tytule P1243 - czujnika ciśnienia doładowania. Po skasowaniu tego błędu zawsze jest tak samo 2x auto z kluczem i trzeci raz EML, po mieście mogę jeździć kilka dni i nic się nie zaświeci, jak tylko wyjadę na drogę, gdzie przez ok 1-2 minuty mogę jechać ze stałymi obrotami ok 2000 i wzwyż, od razu wyskakuje ten błąd, nie zauważyłem żadnego problemu z jazdą jako tak, poza tym że wydaje mi się, że turbo łapie trochę później bo dobrze po 2000 obrotów, i jak przyśpieszam to dymi. Szukałem w internecie i może to być kilka rzeczy, czyściłem sam zawór doładowania ( ten w kolektorze dolotowym ) żadnej różnicy, sprawdzałem również przewody powietrza i nie zauważyłem żadnych dziur, sprawdzałem również wężyk podciśnienia ale tylko ten od małego zaworka z tyłu silnika do turbo, jest w porządku, od tego zaworka idzie jeszcze jeden przewód do takiej plastikowej "gruszki" koło rozrządu tego nie sprawdzałem gdyż po odpaleniu zawór na turbo zamyka się ( schodzi w dół ) więc myślę, że ten przewód również będzie dobry, czy ktoś ma jakieś pomysły? Będę wdzięczny za każdą pomoc.
  2. Witam, czy ktoś mógł by mi powiedzieć, gdzie w Vivaro 2.0 d 2008r jest czujnik położenia wału korbowego? przeszukałem już większość for włącznie z youtube i w żaden sposób mi to nie pasuje, wychodzi na to że jest to czujnik z przodu bloku tuż za alternatorem, jednak kiedy wpisuję taki czujnik żeby kupić nowy to wygląda trochę inaczej, nowe wszystkie są przykręcane a ten za alternatorem nie jest przykręcany, przynajmniej ja nie widzę, wymieniłem czujnik wałka ten u góry pod filtrm powietrza i auto nadal nie odpala ciągle wywala błąd P0340-06 ( Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance ) niestety Op-Com nie jest w wersji PL ale to nie jest problem, również kiedy zaloguję się do CIM albo UCM jak zwał, to również pokazał się tam taki błąd: 9 No vehicle speed signal. Ktoś może pomóc? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
  3. W następnym modelu odma jest wbudowana w osłonie zaworów, zakładam, że w tym też, sprawdź, czy idzie rura do osłony gdzieś z dołu bloku silnika.
  4. Witam, Muszę wymienić stacyjkę z kluczykiem i zamkami w Oplu Vivaro, mam ten zestaw z innego auta, jest to kluczyk z pilotem, moje pytanie co muszę wymienić przy stacyjce i czy da radę to zaprogramować opcomem?
  5. Witam, muszę wymienić sanki w combo z silnikiem 1.7 prawe koło jest 2 cm w tyle, wahacze są nowe, mam jeszcze jedno combo z którego mogę pobrać części, robiłem pomiary żeby porównać z jednego i drugiego i zdecydowanie są to skrzywione sanki, , w związku z tym mam pytanie, czy do zdjęcia sanek muszę podwiesić silnik? tam są uchwyty przykręcone do belek zarówno od strony rozrządu jak i skrzyni biegów, do sanek jest mocowana poduszka z przodu i z tyłu, i drugie pytanie czy sanki zejdą same, czy muszę zdjąć z maglownicą? Będę wdzięczny za odpowiedź.
  6. Wlasnie carpass to nastepny problem, nie mam kodu I ciezko go "wykopac" a co do wyswietlacza to niestety tylko dwuliniowy brak funkcji BC bo tez juz zastanawialem sie czy nie wymienic, tylko musze wymienic zestaw radio z wyswietlaczem a nie chce pakowac w nie pieniedzy, sprawdze jeszcze te wtyczke, czy nie ma tam jakiegos problemu.
  7. Witam, auto jak w opisie nie działa wskaźnik paliwa, leży na dole, rezerwa mruga, kupiłem te auto już z tym problemem, chcę go sprzedać i chciałbym to zrobić jeżeli możliwe, powiem może co już sprawdziłem, pomiar odczytu czujnika w zbiorniku, mierzony na wtyczce, z czujnikiem w zbiorniku, kiedy jest u samej góry pokazuje 80Ώ kiedy jest na dole odczyt jest 220Ώ również przesuwając "pływak" te wartości zmieniają się właściwie, podłączyłem op-com i robiłem test instrumentów, dodam, że żadnych błędów nie znalazł, i tak test poziomu zbiornika paliwa po naciśnięciu 2x "zwiększyć" wskazówka dochodzi do połowy, kolejne zwiększenie powoduje że wskazówka jest na pełny bak, "naciśnięcie "zmniejsz" wskazówka schodzi w dół, wyjście z testu powoduje, że wskazówka wraca na sam dół i rezerwa mruga, test samej wskazówki, nic się nie dzieje, tzn rezerwa przestaje świecić ale wskazówka ani drgnie a myślę, że powinna się przesuwać na 1/4, 1/2 itd. Również w op-com jest odczyt wartości czujnika poziomu w zbiorniku paliwa, było 170 Ώ po przejechaniu kilkunastu km te dane zmieniły się na 173Ώ, więc zakładam, że czujnik w zbiorniku jest sprawny, czy ktoś ma jakieś sugestie co mogło by to być? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.