Skocz do zawartości

tincer12

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tincer12

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

184 wyświetleń profilu
  1. tincer12

    Pokrętło nawiewu powietrza nie reaguje.

    Winny całego zamieszania był regulator (rezystor) dmuchawy. Takie ustrojstwo. Wymieniłem na sprawną używkę i dmuchawa odzyskała swoje obroty i regulację. Dziękuję za odpowiedzi.
  2. Witam, forumowiczów mam pytanie czy podczas wypalania DPF po uruchomieniu silnika wiatraki chłodnicy włączają się i chodzą cały czas? U mnie w Antarze pierwszy raz po zakupie auta zaświeciła się na żółto kontrolka wypalania DPF podczas jazdy w mieście. Na razie nie miałem możliwości wyjechania gdzieś poza miasto aby "przegonić auto". Dzisiaj po uruchomieniu auta kontrolka zgasła, nie zwiększały się obroty silnika na postoju, lecz zauważyłem zwiększone zużycie paliwa. Czy muszę jednak przegonić auto na trasie, czy wiatraki tak mają się załączać nawet zaraz po uruchomieniu silnika? Wszystko jasne. Po zakończeniu cyklu wypalania DPF wentylatory przestały się kręcić i wszystko wróciło do normy. Zamykam temat.
  3. tincer12

    Antara bez 4x4? 2010 rok

    Napęd 4x4 w Antarze uruchamia się elektronicznie za pomocą sprzęgła tzw Haldex w przypadku wykrycia przez czujniki poślizgu przednich kół. Nie ma żadnego osobnego przycisku do włączenia lub wyłączenia napędów. Przycisk, o którym piszesz z symbolem auta zjeżdżającego z górki służy tylko do pomocy zjazdu pojazdem ze stromych górek. Polega to na tym, że jak włączysz go, to auto podczas zjazdu z górki pomoże tobie wyhamować przez cały czas jazdy. Samoczynnie załączy hamulce i w ten sposób ty skupiasz się na utrzymaniu kierunku zjazdu. Ten system działa tylko przy zjeździe z górek, nie działa w innym przypadku. Polecam tobie spróbować jak to działa. Spróbuj zjechać ze stromego wzniesienia z włączonym tym systemem (kontrola autka świeci na zielono) a następnie zjedź bez włączonego systemu. Zauważysz od razu różnicę w prowadzeniu auta z górki.
  4. tincer12

    Antara bez 4x4? 2010 rok

    Ja swoją Antarą aby sprawdzić napędy wjechałem na piaszczystą górkę, nie musi być wysoka. Zatrzymaj się na wzniesieniu, wrzuć jedynkę i z impetem rusz po górkę jakieś 2m i stop. Zobaczysz po śladach czy koła tylne zabuksowały na piachu. Jak tak to napędy w porządku.
  5. tincer12

    Pokrętło nawiewu powietrza nie reaguje.

    Dzisiaj zauważyłem, że jak przed uruchomieniem silnika ustawię przełącznik dmuchawy na 2 a następnie uruchomiłem silnik to dmuchawa wolniej "daje" a po przełączeniu na 3 lub 1 w ogóle nie reaguje. Aby zmniejszyć szybkość nadmuchu muszę ponownie wyłączyć silnik pojazdu, przestawić pokrętło dmuchawy np. na 1 i uruchomić silnik to dmuchawa "daje" wolniejszy nadmuch. Następnie pokrętło przestawiłem na 3 i nic "wolno daje", dopiero po przestawieniu na 4 dmuchawa daje na maxa. Chyba rezystor opornik dmuchawy do wymiany ale chciałbym się upewnić czy może coś innego.
  6. Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Antary i dzisiaj zauważyłem, że jak pokrętło dmuchawy przekręciłem z 2 na 3 to dmuchawa nie reaguje na regulację. Po przekręceniu pokrętła na 4 słychać że wiatrak ruszył z max szybkością. Gdy znowu pokrętło przestawiłem na 0 (wiatraczek) to dmuchawa tylko trochę zwolniła lecz nie wyłącza się. Czy ten typ tak ma? Czy coś poszło z potencjometrem. Chcę wyjaśnić, że miałem wyłączony przycisk "AUTO", chciałem ręcznie ustawić szybkość nadmuchu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.