Skocz do zawartości

Rycus

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rycus

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Miałem dać znać czy pomogło, także mogę już stwierdzić ze spokojem, że problem parowania szyb już minął! Musiałem jedynie w piątek odłączyć zasilanie silniczka, bo zaczął sobie brzęczeć jak wracałem z pracy, a tak poza tym to wszystko gra Także dzięki za pomoc, temat można zamknąć.
  2. No wiadomo, że trza się rozgrzać! Dziękuję za pomoc I dzięki za wskazówki Greg, pojeżdżę trochę w tym układzie jaki teraz mam, czyli ta klapka dolegająca do kratki widocznej od kabiny, od strony schowka i zobaczę jakie będzie zachowanie. jak będzie dalej parować to dalej będę się bawił. Pozdrawiam
  3. Ooo! Dobre wieści! Zakładając ten temat po cichu liczyłem na taką odpowiedź! A wiesz może jeszcze czy jeżeli odłączę zasilanie tego silniczka to coś się może stać? Edit. A ta pomroczność to pewnie przez tę pogodę co mamy za oknem!
  4. Taak, zdjęcia były robione z kabiny, z wysokości nóg czyli jednak ta klapka teraz jest w dobrej pozycji? dodam tylko, że chwilę temu byłem odebrać kobietę z pracy, zrobiłem jakieś ~13km i o dziwo szyby nie zaparowały i chciałem jeszcze jutro to zaobserwować w drodze do i z pracy i dalej działać Temat, który podałeś czytałem wcześniej i też na jakimś innym forum przeczytałem, że obieg zewnętrzny jest wtedy, gdy ta klapka dolega do kratki, czyli tak jak jest teraz u mnie.
  5. Dzięki za rady Panowie, ale pytałem tylko o prawidłowe ułożenie tej klapki, aby działał obieg zewnętrzny, czyli podsumowując obieg zewnętrzny jest wtedy, kiedy ta klapka jest cofnięta do tyłu, a nie tak jak na pierwszym zdjęciu dolega ona do kratki? Kiedy będę miał pewność co do tej klapki, kiedy jest obieg zewnętrzny, kiedy wewnętrzny i postaram się ją ustawić w obieg zewnętrzny i dalej będzie parować to wtedy będę szukał dalej przyczyny parowania
  6. Czyli ta klapka musi jednak iść w przeciwną stronę? A jeżeli uda mi się ją ustawić tak jak na załączonym zdjęciu to wtedy teoretycznie szyby powinny przestać parować, tak? I wtedy będę mógł odpiąć kostkę zasilającą silniczek, aby ta klapka została w tej pozycji, czy lepiej tego nie robić?
  7. Witam. Wiem, że temat był wałkowany kilkunastokrotnie, jednak z dmuchawą DELPHI jest mniej informacji do znalezienia na forach, dlatego zakładam ten temat. Parują mi strasznie szyby, nawiew nic nie daje, muszę jeździć z uchylonymi szybami i włączonym nawiewem, żeby nie zamarznąć , filtr zmieniony, wszystko niby gra, jednak miałem chwilkę czasu i trochę poszperałem, poczytałem w necie, na forach i dowiedziałem się, że astry G mają problem z silniczkiem sterowania klapką, która odpowiada za otwieranie i zamykanie nawiewu, także dzisiaj postanowiłem pójść odkręcić schowek i zbadać sprawę, faktycznie... klapka stała można powiedzieć w połowie drogi otwarte/zamknięte i ani rusz, nie reagowała na przycisk. Następnie powciskałem, popchnąłem klapkę i magicznie zaczęła działać, chciałem ją 'rozruszać', skoro stała tyle czasu to myślałem, że to jej może w jakiś sposób pomóc, ale po chwili raz reagowała na przycisk, a raz nie(klapka nie reagowała, ale dioda się zapalała/gasiła), jednak ostatecznie stanęła w pozycji jak na zdjęciach i tak stoi, znowu nie reaguje na przycisk, i teraz mam takie pytanie... Czy w pozycji klapki jak na zdjęciach, owa klapka jest w pozycji w którym obieg jest otwarty, czyli kiedy zasysa powietrze z zewnątrz, czy obieg jest zamknięty? I kolejne, mam nadzieje ostatnie, czy jeżeli w tej pozycji obieg jest otwarty, to czy jeśli odłączę kabelek zasilający silniczek tej klapki to czy będzie to niosło za sobą jakieś konsekwencje? Jakieś nieprawidłowe działanie nawiewu itp, czy spokojnie mogę w tej pozycji kabel odłączyć i nie martwić się czy czasem silniczkowi nie zachce się pracować i w następstwie zamknąć obieg, albo tak jak wcześniej, zamknąć do połowy? Liczę na Waszą pomoc i pozdrawiam!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.