Skocz do zawartości

kondzio951

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O kondzio951

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. wymień czujnik. Albo sprawdź swój czy działa za pomocą diody 5v.
  2. Już tłumaczę. Załączam zdjęcie na którym najlepiej widać. To co jest zaznaczone to jest przed naprawą. Widać, że ta obręcz uciekła sobie i zostawiła zaznaczony ślad. Za pomocą narzędzi cofnąłem ją na swoje miejsce patrząc dokładnie bardziej na ten duży kwadratowy ząb (To jest ten pół księżyc), który umieściłem w odległości ok 1mm od czujnika wałka rozrządu. Mam nadzieję, że każdy zrozumie. Pozdrawiam:)
  3. Witam już pewnie po raz ostatni. Udało mi się rozwiązać problem. Winne były "półksiężyce" na walkach i czujniki miały zbyt duża odległość od nich żeby je mierzyć. Użyłem śrubokręt i młotek do zbliżenia ich do czujników i auto jak nowe. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam serdecznie . Mam nadzieję, że komuś kiedyś się przyda temat.
  4. Witam ponownie. Dziś sprawdziłem za pomocą diody czy czujniki działają. Sprawdziłem nie oryginalny jak i oryginalny oba działają. Następnie sprawdziłem na samochodzie i wyszło tak że nie oryginalne działają a oryginalne nie dają sygnału. Czyli dochodzę do wniosku, że może odległość między czujnikiem a wałkiem jest zbyt duża. Jakiś czas temu sprawdzałem i wydaje mi się że jest ok. Załączam zdjęcie. Teraz moje pytanie czy i jak można wałek "podsunac" bardziej w prawo jeden jak i drugi oraz dlaczego mogło dojść do tego, że po prostu on się cofnął? Z góry dziękuję.
  5. Dziś wymieniłem czujnik wału. Jednak nic się nie zmieniło. Jeśli chodzi o sam czujnik to jest w takim miejscu, że trzeba się nameczyc żeby go wymienic przed tym trzeba zdemontować rozrusznik. Pozdrawiam.
  6. Szukam w dalszym ciągu rozwiązania i natknąłem się na podobny problem na niemieckim forum i tak tłumacząc przez Google translator wnioskuje, że przyczyną może być czujnik wału korbowego i mimo to komputer wywala błędy czujników wałków rozrzadu. Może to być naprawdę powiązane?
  7. Właśnie zmierzyłem. Wybrałem ustawienie 20k i pokazuje 0.0 gdy dotykam a gdy nie to na wyświetlaczu jest O.L czyli przejście jest. Gdy zamienię na V i złapie + to w trakcie podłączenia wtyczki do sterownika wskakuje od razu -12 V. Zmierzone na obu. Wczoraj założyłem też stary sterownik silnika i objawy są te same. Jakie jest prawdopodobieństwo, że mogłem kupić używany sterownik z tym samym problemem. Żadnych innych błędów nie ma. Czasami miałem błąd od transponderaż kluczyka Ale tylko wtedy kiedy samochód był na włączonym zapłonie z 10 min i wtedy chciałem odpalić. Ale to chyba jest związane już z modułem CIM.
  8. Tak, oba mają identyczne wartości. Czy może być tak, że były dwa rodzaje czujników?
  9. Pin 1 - masa 5.02 V Pin 2 - masa -0.01 V lub -0.00 V Ale gdy podłącze do plusa to pokazuje -14.58V na odpalonym silniku Pin 3 - masa 5.01V Tak to wygląda u mnie
  10. Też o tym myślałem, przejrzałem je i są w porządku. Z drugiej strony nie oryginalne też by nie działały. A może są dwa rodzaje tych czujników w tym silniku? Na jednym forum ktoś tak napisał ale nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat.
  11. Na oryginalnych od razu dwa p0365-04 I p0340-04 a na nie oryginalnych jak się nagrzeje to tylko p0340-04. U znajomego byly te same bledy i jemu pomogla wymiana czujnikow które u mnie nie działają:(
  12. Czujnik walka rozrządu. Od prawej strony bloku silnika. Też są dwa. Nie te przy rozrządzie.
  13. Ok, to nie powinno być mimo wszystko że na zimnym wszystkie czujniki powinny działać i dopiero jak się ciepły zrobi silnik to wtedy wywalić te błędy? Opcom od razu wywala te błędy na oryginalnych czujnikach a na nie oryginalnych dopiero po czasie. Dziś użyłem menu serwisowego i jest tak, że jak postoi chwilę samochód i ruszę w drogę to nawet jak już jest gorący silnik to wszystko działa i można przejechać spokojnie nawet 15 km.
  14. Dzięki za odpowiedź. Tylko czemu na zimnym działa? Nie chce pchać się cały czas w koszty i sprawdzać metodą prób i błędów. Wymieniłem też dwa solenoidy (czujniki te przy kołach ZFR) oraz wyciągnąłem z nich te siateczki (filtr ) . Nic się nie zmieniło po za tym, że auto przy odpaleniu mniej klekocze. Da się te koła jakoś sprawdzić inaczej? Czy tylko po przez wymianę?
  15. Witam ponownie po długiej nie obecności. Znalazłem osobę która ma ten sam silnik i po przełożeniu od razu pokazują sie dwa błędny odnośnie czujnika ssacego i wydechowego. Komputer nie chce zaakceptować oryginalnych działających a moje nie oryginalne działają dopóki silnik nie złapie temperatury. Nie mam pojęcia o co w tym chodzi. Moje u niego też działają. Sprawdzany był rozrząd ponownie jak i wałki czy nie zostały przestawione. Wszystko jest dobrze. W sumie gdyby nie było to i moje na zimnym by nie były sprawne.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.