Skocz do zawartości

M4ndarkus

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O M4ndarkus

  • Urodziny 01.10.1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Senator
  • Silnik
    3.0 12v 177KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. M4ndarkus

    Elektryczne szyby Opel Senator B

    Odgrzeję troszeczkę temat... tydzień walczyłem z szybami jak mi przestały działać, po jednej padały. Rozbebeszyłem pół samochodu, miernikiem mierzyłem napięcia (różne się pokazywały) aż w końcu odizolowałem przewody o których mówił grzes80808 i faktycznie skorodowały metalowe łączniki. Tak więc najpierw tutaj szukać przyczyny jak coś
  2. M4ndarkus

    Dławi na gazie podczas przyspieszania

    Dawno wymieniałeś świece i kable zapłonowe?
  3. Nie bardzo wiem o co Ci tu chodzi xD
  4. Co nazywasz przekręceniem kluczyka? Jeśli kręcisz rozrusznikiem a paliwo nie leci to znaczy że problem jest. Przekaźniki masz pod taką czarną skrzynką 10x10cm po stronie kierowcy przy szybie (pod maską) - który jest od paliwa nie pamiętam.
  5. M4ndarkus

    Obroty rosną a przyspieszenia brak

    Tak mi się przypomniało, może ktoś kiedyś będzie miał ten sam problem. Wymiana oleju nie na długo się zdała, po przejechaniu jakiś 2 tys. km objawy powróciły. Okazało się w końcu że na wykończeniu był elektrozawór 2-3 biegu.
  6. Lewarkiem jedynie je podnoszę, a pod koła idą cegły. Mam złe doświadczenia z mechanikami i czynności które mogę wolę sam wykonać w miarę możliwości, czasami tylko brak odp. narzędzi. Ostatnio np. oddałem auto do spawania i konserwacji bo ruda niemiłosierna, z 3 elementów które robili 2 spierdolo... Po 2 miesiącach na błotniku znów rdza wychodzi, a przy kielichu po deszczu widać że sączy się woda. Rok temu inny macher robił drugi błotnik, już też widać wybrzuszenia na lakierze. Jeszcze wspomnę tylko o niedokręconym wahaczu Postanowiłem sobie że teraz mechanik jak dotknie się mojego samochodu będzie mógł się czuć zaszczycony
  7. M4ndarkus

    Regeneracja parownika

    Jedyny wyciek jaki możesz mieć to płynu chłodniczego, czasami po skręceniu wszystkiego może się okazać również że gaz ucieka. Dobrze wszystko podokręcaj i wyczyść miejsca gdzie są gwinty i miejsca styku uszczelek, możesz je również zwilżyć żeby lepiej przylegały.
  8. Lewarka nie masz? Ja bez kanału nawet olej w silniku wymieniam, lubię się sam czasami pobrudzić
  9. Miałeś niski poziom paliwa już wcześniej, może teraz się skończyło xD A na gazie próbowałeś zapalać?
  10. A z samochodem nic się nie dzieje, normalnie odpala, jeździ? Z 3 razy pojawiła mi się mała "efka" koło zegarka w czasie jazdy ale pa krótkim czasie znikała, było to przy okazji jak miałem problemy z automatem, nie mam pojęcia czy miało to jakieś powiązanie. Spróbuj zczytać błędy, może coś pokaże - jak to zrobić masz idealnie przedstawione na filmiku który ktoś podał niżej. Nie mam żadnych materiałów po pl do senatora, jedynie po ang. i niemiecku. Mogę wysłać Ci skan z opisem bezpieczników i przekaźników jeśli go nie masz, a może nie zauważyłeś że masz na pokrywie skrzynki bezp. ładne rysuneczki chyba że jej też nie masz. Mieszkam jakieś 450km od Częstochowy
  11. Jeśli Cię interesuje to nie ma polskiego przekładu książki do senatora, oprócz rosyjskiej można jeszcze znaleźć ang.
  12. M4ndarkus

    Spalone auto POMOC!

    Dodam swoje trzy grosze... kilka miesięcy temu spadła mi linka z pedału gazu podczas gdy depnąłem go do podłogi i się zawiesiła, skutkiem tego było to że samochód sam się rozpędzał, ja zszokowany nie wiedziałem co się dzieje i zacząłem go hamować, ze 150 wyhamowałem z oporem do 60 a auto dalej zaczynało ciągnąć samo, obroty wysokie, coś zaczęło śmierdzieć w środku i dopiero po tym wpadłem na pomysł aby zgasić silnik, wyszedłem z samochodu a z pod kół autentycznie się dymiło, ale żadnego samozapłonu nie było więc tutaj to jakaś bujda wg mnie.
  13. M4ndarkus

    zaniżony kosztorys, czy mam prawo sie odwołac?

    Wtrącę swój wątek do tematu. Gość mi wjechał w tył na parkingu i nieźle rozpiździł lewą stronę. Błotnik miałem już raz naprawiany, widać teraz szpachlę, miejsca spawów i rudą. Czy rzeczoznawca może mi zaniżyć koszty naprawy? Boję się że dadzą mi gó... nie pieniądz i nie starczy nawet na profesjonalną naprawę.
  14. M4ndarkus

    Opelek Astra by Marta

    Zwróć uwagę na przewody gumowe od filtra bo one lubią przegnić/pęknąć i tez mogą puszczać paliwo.
  15. M4ndarkus

    Obroty rosną a przyspieszenia brak

    Senio świeżo po wymianie oleju. Kolor miał taki mocno czerwony/brązowy i śmierdział ale nie spalenizną. Mój mechanik mówił że to norma i tragedii nie ma. Na pierwszy rzut oka nie było widać żadnych opiłków, dopiero po ostaniu się oleju stworzyło się kilka złogów które wyglądały jak kamyczki a po naciśnięciu palcem na nie rozpadały się w proszek/pył i z filtra wyleciało trochę malutkich kawałków zapewne metalu przypominających te kamyczki. Ogólnie od napisania ostatniego postu zrobiłem jeszcze 600km i nic się nie działo, po wymianie mogę na razie stwierdzić że skrzynia płynniej zmienia biegi. Teraz pojeździmy, zobaczymy co dalej...
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.