Skocz do zawartości

nekroskop

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nekroskop

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2.2 TD
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. znalazlem kolesi co regeneruja w Krakowie i ewentualnie wysyłkowo w Kielcach. http://www.centrumregeneracji.pl/oferta.php http://kolo-dwumasowe.pl/
  2. Pisałem maile do kilu sklepów internetowych i odpowiedź zawsze była taka sama brak części - brak mozliwości zamówienia. szukałem LUKa , Valeo nic. Niestety zestaw był robiony tylko pod Sintre. Zamówiłem je nawet na https://www.rockauto.com/catalog/catalog.php gdzie mieli wpisane ze wysylka z opoznieniem. Niestety okazalo sie, że też nie ma tam tych cześci. Z ciekawości zadzwoniłem na podane wyzej numery i z uzyskanego info LUk wycofał referencje i sama pani powiedziala , że sprzęgło praktycznie nie do dostania. A czy ktoś ćwiczył regenerację .... ? na allegrogo znalazłem takie ale wiem to czy będzie dobre ?? nie znam się http://allegro.pl/sprzeglo-tarcza-plus-docisk-opel-sintra-2-2-dti-99-i3412939047.html
  3. Witam No i stało sie od jakiegos czasu miałem wrażenie , że sprzegło się ślizga , ale manewrując odpowiednio pedałem gazu udawało się jakoś dojechać do celu , czasem pod górke było to może denerwujące , ale sintrunia jakoś szła. Niestety szukanie sprzegła i docisku w sklepach zakończyło się w moim przypadku fiaskiem nikt nie ma nigdzie nie ma jednyie na allegro używane . Jedynie z czym nie ma problemu z zakupem to wysprzęglik. Jadać ostatnio wyczułem , że sprzęgło zbiera strasznie wysoko i efekt ślizagania jakby narastał a apogeum osiągnąłem jadąc pod górkę w 6 osób z bagażami kiedy temperatura skoczyła mi do prawie 100'C i czuc było smród palonego sprzęgła. Tu pytanie czy wymiana samego wysprzeglika cos by dała ? Może jakieś odpowietrzenia , dolanie płynu Bo na cud, zeby dostać nowa tarcze i docisk przestałem liczyc. Wczoraj przejechałem się kawałek licząc na modul samonaprawczy :-) i kicha sprzęgło zbiera praktycznei na końcu i tak jakby jechał na półsprzęgle , wycie a auto ledwo jedzie.
  4. tak na czuja to styczen 2004 ja swoja sinterke pale co 8 godzin mniej wiecej , bo jak zostawie dluzej to jest problem. moge krecic kreic i albo odpali albo nie. ostatnio mialem taki klopot ze zjezdzajac z ronda mialem efekt jakby mi sie ropa skonczyla byl to najwiekszy mroz chyba z minus 20. Opdalilem go nadrodze w akcie desperacji na "plaka"
  5. Mi nigdy nie udało się odpalić Sintry na kable. Kończyło się zawsze na wyciąganiu akumulatora i ladowaniu go w domu. Mówię oczywiście o diselku.
  6. a zerknij czy nie kopci w czasie takiej jazdy ? ja jak mialem walnieta przepływke to miałem efekt ślizgania sie obrotomierza wciskalem gaz i nic 1500 obrotów a potam ryps i 2500 - 3000 i spadek do 2200 przy twoich objawach mi pomoglo czyszczenie egr ale u mnie po miesiacu widze ze objawy te wracaja ale sinterka jak mówię kopci mi . i teraz też jestem w kropce. Doraźnie spróbuj zaslepić wyjscie elektrozaworu tam gdzie sa 3 to ten poprawej stronie i wylot po prawej sciagnij węzyk i zaslep .bez zaslepki szybko się silnik checkuje. Wtedy auto traci moc ale nie ma tego szarpania. możesz jeszcze spróbowac poząglowac tymi elektrozaworami może którys jest walniety. ja chyba będe musiał sprawdzic turbine i wtryski , dodatkowo strasza mnie uszczelka pod głowica . przypomnialo mi się . zrób odczyt z komputera przy p0400 bedzie na 90 %walnięta przepływka. na przepływomierzach sa oznaczenia niestety nie pamietam tej tabeli. moze ktoś ma zainstalowany program od Opla tam jest tabelka i opis. To był to kod produkcji i czesc przepływomierzy przy takich objawach szła dowymiany - zaleceie dla ASO
  7. Ja kupiłem Akumulator Bosch S5 0.092.S50.070 S50 07 278x175x175 74Ah, 750A, L- ale sugerowałem sie pojemnościa wg instrukcji 77Ah jest troche większy Ja mam założone redukcje i kabli prawdopodobnie starczyło prawdopodobnie - ponieważ Pan sprzedający akumulatory miał wymiane akumulatora wliczoną w cenie \ więc nauczony doświadczeniem skorzystałem z okazji
  8. Jestem po czyszczeniu EGR i kolektora ssącego , wszystkie objawy zniknęły. Trochę to trwało, ale w 2 warsztatach chcieli zacząć zabawę od regeneracji wtrysków i pompy :-) W przypadku kłopotów z brudnym egr i kopceniem - doraźnie najlepiej zaślepić w prawym elektrozaworze wyjście do zaworu sterującego klapkami w kolektorze ssącym . Samo odłączenie podciśnienia spowoduje pojawienie się checka w czasie jazdy , ale przy zaślepionym wyjściu check do 130km/h nie pojawiał się. Jedyny mankament to brak przyspieszenia - kopcenie znika i nie szarpie.
  9. najpewniej podmieniajac przeplywke :-) jeseli tojest błąd P0400 to na 99% przepływka mam pytanko potrzebowal bym kod do tej uszczelki ( uszczelek ) czy to sa te i czy wymieniamy odbydwie przy czyszczeniu ?? http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszczelek-kolektora-dolotowy,opel,sintra-1996-11-1999-04,2-2-dti-116km,84-1579-8895-100376-0-267-IM863.html
  10. na pewno masz dobrze podłączone ? twoj opis dokaldnie pasuje do objawów kiedy wypnę podcisnienie z elektrozaworu ( tam gdzie sa te 3 to jest to ten po prawej i wyjscie poprawej )połączonego z sterownikiem tych klapek. sprawdz moze zasilania nie ma ? mozna by podmienic jeszcze elektrozawór i sprawdzić .
  11. Witam Tak zerknałem jeszcze na nią wczoraj i widać to mniej więcej tak , że idąc od środka tarczy jest względnie czysto na 2 cm a potem jest obrdzewione. Dzieki to już wiem gdzie kupować.
  12. No to teraz już jestem bardziej pewny po zmianie kół na letnie przez Alu felgi widze ze tarcza z tyłu jest bardziej obrdzewiona niż w pozostale tak jakby klocek nie dociskal do niej całą powierzchnią ( klocek albo/i krzywa tarcza ? ) Także zacznę od wymiany tarcz i klocków i tu mam prosbe o opinie ktoś pewnie wymieniał i jest mneij lubh bardziej zadowolony ?
  13. Sprawdzałeś na stacji diagnostycznej, na rolkach ? tak na rolkach
  14. Witam Mam taki problem. Podczas hamowania mam wrażenie jakby pedał hamulca odbijał ( hmmm tak jakby ABS cały czas działał ?) Lampka od ABS jest zgaszona a jak był śnieg i ślisko to słychać było dźwięk jakby grzechotkę ( co wydaje misie prawidłowo ). Próbowałem wyciągnąć bezpieczniki od ABS ( wtedy mam zapalona kontrolkę ) ale szczerze mówiąc mam wrażenie ze dalej odbija. Skuteczność hamulców sprawdzałem ze 2 razy i tu jest Ok.
  15. no tak. na śmierć zapomniałem też taki mam muszę tylko zrobić update softu i dorzucić funkcję ABS bo mam wersję tylko z AirBagami
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.