Skocz do zawartości

nekroskop

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nekroskop

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2.2 TD
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. znalazlem kolesi co regeneruja w Krakowie i ewentualnie wysyłkowo w Kielcach. http://www.centrumregeneracji.pl/oferta.php http://kolo-dwumasowe.pl/
  2. Pisałem maile do kilu sklepów internetowych i odpowiedź zawsze była taka sama brak części - brak mozliwości zamówienia. szukałem LUKa , Valeo nic. Niestety zestaw był robiony tylko pod Sintre. Zamówiłem je nawet na https://www.rockauto.com/catalog/catalog.php gdzie mieli wpisane ze wysylka z opoznieniem. Niestety okazalo sie, że też nie ma tam tych cześci. Z ciekawości zadzwoniłem na podane wyzej numery i z uzyskanego info LUk wycofał referencje i sama pani powiedziala , że sprzęgło praktycznie nie do dostania. A czy ktoś ćwiczył regenerację .... ? na allegrogo znalazłem takie ale
  3. Witam No i stało sie od jakiegos czasu miałem wrażenie , że sprzegło się ślizga , ale manewrując odpowiednio pedałem gazu udawało się jakoś dojechać do celu , czasem pod górke było to może denerwujące , ale sintrunia jakoś szła. Niestety szukanie sprzegła i docisku w sklepach zakończyło się w moim przypadku fiaskiem nikt nie ma nigdzie nie ma jednyie na allegro używane . Jedynie z czym nie ma problemu z zakupem to wysprzęglik. Jadać ostatnio wyczułem , że sprzęgło zbiera strasznie wysoko i efekt ślizagania jakby narastał a apogeum osiągnąłem jadąc pod górkę w 6 osób z bagażami kiedy temper
  4. tak na czuja to styczen 2004 ja swoja sinterke pale co 8 godzin mniej wiecej , bo jak zostawie dluzej to jest problem. moge krecic kreic i albo odpali albo nie. ostatnio mialem taki klopot ze zjezdzajac z ronda mialem efekt jakby mi sie ropa skonczyla byl to najwiekszy mroz chyba z minus 20. Opdalilem go nadrodze w akcie desperacji na "plaka"
  5. Mi nigdy nie udało się odpalić Sintry na kable. Kończyło się zawsze na wyciąganiu akumulatora i ladowaniu go w domu. Mówię oczywiście o diselku.
  6. a zerknij czy nie kopci w czasie takiej jazdy ? ja jak mialem walnieta przepływke to miałem efekt ślizgania sie obrotomierza wciskalem gaz i nic 1500 obrotów a potam ryps i 2500 - 3000 i spadek do 2200 przy twoich objawach mi pomoglo czyszczenie egr ale u mnie po miesiacu widze ze objawy te wracaja ale sinterka jak mówię kopci mi . i teraz też jestem w kropce. Doraźnie spróbuj zaslepić wyjscie elektrozaworu tam gdzie sa 3 to ten poprawej stronie i wylot po prawej sciagnij węzyk i zaslep .bez zaslepki szybko się silnik checkuje. Wtedy auto traci moc ale nie ma tego szarpania. możesz j
  7. Ja kupiłem Akumulator Bosch S5 0.092.S50.070 S50 07 278x175x175 74Ah, 750A, L- ale sugerowałem sie pojemnościa wg instrukcji 77Ah jest troche większy Ja mam założone redukcje i kabli prawdopodobnie starczyło prawdopodobnie - ponieważ Pan sprzedający akumulatory miał wymiane akumulatora wliczoną w cenie \ więc nauczony doświadczeniem skorzystałem z okazji
  8. Jestem po czyszczeniu EGR i kolektora ssącego , wszystkie objawy zniknęły. Trochę to trwało, ale w 2 warsztatach chcieli zacząć zabawę od regeneracji wtrysków i pompy :-) W przypadku kłopotów z brudnym egr i kopceniem - doraźnie najlepiej zaślepić w prawym elektrozaworze wyjście do zaworu sterującego klapkami w kolektorze ssącym . Samo odłączenie podciśnienia spowoduje pojawienie się checka w czasie jazdy , ale przy zaślepionym wyjściu check do 130km/h nie pojawiał się. Jedyny mankament to brak przyspieszenia - kopcenie znika i nie szarpie.
  9. najpewniej podmieniajac przeplywke :-) jeseli tojest błąd P0400 to na 99% przepływka mam pytanko potrzebowal bym kod do tej uszczelki ( uszczelek ) czy to sa te i czy wymieniamy odbydwie przy czyszczeniu ?? http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszczelek-kolektora-dolotowy,opel,sintra-1996-11-1999-04,2-2-dti-116km,84-1579-8895-100376-0-267-IM863.html
  10. na pewno masz dobrze podłączone ? twoj opis dokaldnie pasuje do objawów kiedy wypnę podcisnienie z elektrozaworu ( tam gdzie sa te 3 to jest to ten po prawej i wyjscie poprawej )połączonego z sterownikiem tych klapek. sprawdz moze zasilania nie ma ? mozna by podmienic jeszcze elektrozawór i sprawdzić .
  11. Witam Tak zerknałem jeszcze na nią wczoraj i widać to mniej więcej tak , że idąc od środka tarczy jest względnie czysto na 2 cm a potem jest obrdzewione. Dzieki to już wiem gdzie kupować.
  12. No to teraz już jestem bardziej pewny po zmianie kół na letnie przez Alu felgi widze ze tarcza z tyłu jest bardziej obrdzewiona niż w pozostale tak jakby klocek nie dociskal do niej całą powierzchnią ( klocek albo/i krzywa tarcza ? ) Także zacznę od wymiany tarcz i klocków i tu mam prosbe o opinie ktoś pewnie wymieniał i jest mneij lubh bardziej zadowolony ?
  13. Sprawdzałeś na stacji diagnostycznej, na rolkach ? tak na rolkach
  14. Witam Mam taki problem. Podczas hamowania mam wrażenie jakby pedał hamulca odbijał ( hmmm tak jakby ABS cały czas działał ?) Lampka od ABS jest zgaszona a jak był śnieg i ślisko to słychać było dźwięk jakby grzechotkę ( co wydaje misie prawidłowo ). Próbowałem wyciągnąć bezpieczniki od ABS ( wtedy mam zapalona kontrolkę ) ale szczerze mówiąc mam wrażenie ze dalej odbija. Skuteczność hamulców sprawdzałem ze 2 razy i tu jest Ok.
  15. no tak. na śmierć zapomniałem też taki mam muszę tylko zrobić update softu i dorzucić funkcję ABS bo mam wersję tylko z AirBagami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.