Skocz do zawartości

darwoj10

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O darwoj10

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    dolnośląskie
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    Z19DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jeżeli chcesz założyć fotochrom to on na pewno nie wypadnie, jest inaczej skonstruowany. Ale to wkład fotochromatyczny. DROGI i UŻYWANY.
  2. Otwarcie klapy od wewnątrz to bajka, na tapicerce klapy na wysokości zamka jest otwór zamknięty gumowym korkiem , wyciągasz korek i wkładasz śrubokręt płaski o szerokości ok 10mm i przekręcasz chyba w lewo i klapa otwarta.
  3. Na początek podłącz kompa i sprawdź błędy. A ten mechanik to chyba nie bardzo wie o czym mówi.
  4. Często powodem zapalenia się kontrolki AFL są zimne luty na pinach kostki modułu AFL , z tym, że występuje błąd silniczka od doświetlania zakrętów.
  5. Lusterko ściemnia się tylko z lewej strony, to jest prawidłowo.Prawe ściemnia się tylko w angliku.
  6. Za naszą zachodnią granicą i w Austii taki pojazd jest odholowany do serwisu, naprawiony i dopiero może jechać dalej . Kolega właśnie w austrii za takie coś musiał sobie doliczyć do kosztów wyjazdu na narty ekstra 4000 euro.
  7. Sprawa jest prosta. Trzeba podłączyć opkoma i wejść w sterownik silnika następnie programowanie i jest tam wymień filtr dpf aktywujesz i komputer zaczyna liczyć tak jak by dostał nowiutki filtr. Jak wcześniej zajrzysz do bloków pomiarowych to zobaczysz ,że wartości nasycenia i przebiegu od ostatniego wypalania zostaną wyzerowane.
  8. Na początek zmień mechanika bo z jego podejściem stracisz fortunę zanim auto będzie sprawne . Poszukaj kogoś z techem lub opkiem i sprawdź błędy tak jak pisze kolega adam 1954, podaj ich numery wraz z opisem. Jeżeli jesteś z okolic Wrocławia służę pomocą. Bardzo istotne też jest czy błędy widnieją jako obecny lub nie występuje. To bardzo ułatwia pracę i oszczędza wiele czasu. Według mnie uniwersalne interfejsy potrafią skomplikować życie i napsuć nerwów.
  9. Kolego jak filtr był czyszczony? Czy po czyszczeniu filtra w sterowniku silnika mechanik ustawiał wymianę filtra na nowy ? Ja nie dawno czyściłem filtr i jego "opór" przed zabiegiem wynosił 53 milibary a po 3 i jego przepustowość przed 139 m3 /h a po ponad 420 . Jeżeli chodzi o różnicę ciśnień na filtrze to przed zabiegiem wynosiła na wolnych obrotach 6 kPa a po 0 do 1 kPa z tym, że startował od wartości -1 na zgaszonym silniku czyli podczas pracy na wolnych obrotach wartość rzeczywista wynosiła 2 kPa a przy 2000 rpm 6 kPa
  10. Jak ja rejestrowałem swoje auto nawet nie zwracałem na to uwagi. Wpisali mi signum.
  11. Te łączenia tak wyglądają . W numerze vin to auto jest kodowane jako VC hb.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.