Skocz do zawartości

m.bielawski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O m.bielawski

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeszcze coś zauważyłem, mianowicie guma stabilizatora jest mocno przyciśnięta tak jakby do przodu. Tzn. stabilizator mocno pcha ją w stronę przodu auta przez co ta guma nie siedzi równo w miejscu mocowania tylko jest trochę pokrzywiona.
  2. A powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. Podczas składania mcphersona te znaki na obudowie łożyska oporowego w którą stronę mają być skierowane? Teraz mam oba w linii z wycięciem na zwój sprężyny w amortyzatorze. Na niektórych forach piszą, że jedna strona w kierunku zderzaka, a druga w kierunku tyłu samochodu.
  3. Geometria była robiona i wyszło, że wszystko okej z ustawieniem kół. Na wydruku wyszło tylko, że osie od kierowcy są bliżej siebie. Dodam tylko, że przy większych prędkościach na autostradzie auto pływa no i niekiedy mam bicia na kierownicy, ale to nie ma reguły.
  4. Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że przednie koło od strony kierowcy jest lekko cofnięte. Podczas jazdy czuć stukanie zwoju sprężyny o kielich, jest też wytarte miejsce od sprężyny w kielichu. Wymieniłem amortyzatory i sprężyny, wahacze, drążki kierownicze z końcówkami i koło nadal jest cofnięte. Cofnięcie to około 1,2cm, tak wychodzi na diagnostyce. Byłem na kilku SKP i nic nie wychwycili, wszystko sztywne i bez luzów. Poprzedni właściciel miał jakieś zawieszenie obniżające. Sanki są ogólnie porysowane od dołu, ale nic na oko nie widać. Macie jakieś pomysły co to może być?
  5. Jutro spróbuję połączyć ten czarny kabelek i zobaczymy czy zapalają się halogeny na liczniku. Jak tak to tylko jeszcze zostało mi przepiąć zasilanie na przekaźnik i powinno działać nie ma czasem jakiejś instrukcji jak wyjąć tą skrzynkę bezpiecznikową?
  6. A to nie powinny chyba działać jak się wyjmie wszystkie bezpieczniki ze skrzynki?
  7. W komorze silnika nic raczej nie było grzebane, przewody od halogenów wchodzą w fabryczną wiązkę i dalej w plastikowe korytko pod zbiornikiem płynu chłodniczego.
  8. @adam1954 Próbowałem wyciągnąć skrzynkę bezpieczników, odkręciłem te 2 wkręty lecz poległem z wyciąganiem. Czyli najszybciej to tam by było coś zrobione?
  9. Witam forumowiczów. W internecie nie znalazłem podobnego problemu, więc zakładam nowy temat. Więc problem polega na tym, że halogeny zapalają mi się już na zapłonie i świecą gdy włącznik jest ustawiony w pozycji 0. Wyłączają się dopiero po uruchomieniu świateł pozycyjnych lub mijania. Nie mogę ich załączyć przyciskiem od świateł przeciwmgłowych, dioda sygnalizacyjna się nie zapala, jednak słyszę, że przekaźnik cyka. Wyjęcie bezpieczników i przekaźników halogenów nic nie daje - dalej świecą. Gasną tylko jak wyjmie się bezpiecznik F3 w komorze silnika. Za licznikiem znalazłem cieniutki czarny kabelek który jest odłączony i zaizolowany. Ktoś ma jakieś pomysły w którym miejscu jest nagrzebane? Chciałbym używać normalnych przeciwmgielnych, nie wspomnę już tutaj o kwestii prawnej. Dodam, że światła mijania mogę odpalić bez kluczyka. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.