Skocz do zawartości

MajKel_!

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MajKel_! w dniu 6 Lipiec 2018

Użytkownicy przyznają MajKel_! punkty reputacji!

Reputacja

4

O MajKel_!

  • Urodziny 15.09.1995

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dębica
  • Model
    Opel Astra II
  • Inna marka
    Opel
  • Silnik
    Z22SE
  • Nadwozie
    Coupe
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ze stacyjką w tym modelu dużo cudów niema. Z czasem klucz się po prostu wyciera i dlatego są problemy z tym spowodowane. Częsta przypadłość tego modelu wiem bo pracuje w tym temacie na codzień robię klucze każdej maści. Dawno tego nie widziałem ale pamiętam chyba mam nadzieję że niczego nie pominę. Odkręcasz 3 śruby od dolnego plastiku pod kolumną kierowniczą następnie dwie śruby na krzyżak PH2 są tak jakby pod kierownicą przekręcasz na prawo póżniej lewo i zobaczysz zaślepki, podnosisz odkręcasz. Następnie przekręcasz stacyjkę na zapłon i bierzesz jakiegoś drucika (mi tam dobrze pasowała szprycha od rowera) i wyjmujesz całą wkładkę, mechanizm stacyjki. Następnie bierzesz to na stół przekręcasz maksymalnie na zapłon i od tyłu gdzie znajduje się takie srebrne zabezpieczenie wciskasz je na dół i przekręcasz całkiem aż wyjdzie tylko uważaj żeby nie wystrzyliło bo blokuje to sprężynka. i wysuwasz całość do siebie uważając na element blokady kierownicy zobaczysz go po 1cm wysuwania i jest tam mała sprężynka która go wysuwa do góry. Połowa sukcesu za Tobą masz całą wkładkę stacyjki od zakrystii. Wysuwasz ją z włożonym kluczem żeby zapadki nie powypadały bo dołożysz sobie roboty żeby to odpowiednio poskładać. I mając to wyjęte widzisz która zapadka ci blokuje przekręcenie bądź kilka zapadek może wyżej wystawać i to może powodować problem przekręcania. Pilnik w rękę (albo co kto innego lubi) i równamy je tak żeby z włożonym kluczem chowały się z korpusem. Jeżeli uporamy się z tym no to analogicznie składamy i ma śmigać. Mam nadzieję że się przyda.
  2. Tylko zastanawiam się co będzie na przeglądzie żebym później nie miał problemów na emisji spalin dlatego rozważam te dwie opcje. Zainwestuje kupię katalizator i będzie z głowy tylko teraz pytanie wystarczy żeby zgadzały się wymiary i norma czyli tam euro 3 czy musi być dedykowany ?
  3. Panowie co lepiej emulator czy nie bawić się i zainwestować kupić katalizator i z głowy ? Jeżeli katalizator to jaki? Bo zastanawiam się czy dać te 20 zł i sprawdzić tym emulatorem czy odrazu kupić cały?
  4. Witam Panowie podsuńcie jakiś pomysł ponieważ mam problem z Moją Astrą G bertone. Temat wygląda następująco: szarpie do 3 tyś obrotów , podczas dojazdu np. do ronda na biegu noga z gazu poszarpuje tzw. żabka , i podobnie jest podczas przyśpieszania między 1,5 - 3 tyś. Zarówno na gazie jak i na benzynie problem występuje. Katalizator pusty ,świece nowe, czyszczony dolot. Zauważyłem że na gazie po wysprzęgleniu biegu obroty skaczą do około 1100 obrotów i spadają do normalnych. Nie mam już na to pomysłu jakieś propozycje ? Starałem się jak najlepiej opisać tą sytuacje proszę o wyrozumiałość.
  5. Jak najbardziej wyrażam zgodę celowo sam sobie odpowiedziałem by była ta informacja dla potomnych. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszyłem gdy znalazłem tą instrukcję do tego elektronika. Szukałem i nigdzie nic nie mogłem się dokopać konkretnego... Pozdrawiam ;)
  6. Po kilku godzinach spędzonych w internetach znalazłem co to za błąd jak postępować z tym ustrojstwem. Link do instrukcji obsługi znajdziecie pod tym linkiem : http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/850000-874999/854133-an-01-sk-Klimatizacni_system.pdf Kody błędów wyświetlane na tym wyświetlaczu: E1 = niepodłączony czujnik temperatury powietrza zewnętrznego E2 = Zwarcie obwodu czujnika temperatury powietrza zewnętrznego E3 = odłączony czujnik temperatury powietrza wewnątrz pojazdu E4 = zwarcie obwodu czujnika czujnika temperatury powietrza wewnątrz pojazdu E5 = odłączony czujnik temperatury powietrza mieszanego E6 = Zwarcie obwodu czujnika temperatury mieszanki powietrza Pomoc na przyszłość. Dzięki i pozdrawiam.
  7. No tak jakiś błąd tylko mógłbyś mi podpowiedzieć co to za błąd ? po przekręceniu stacyjki przez 2 sekundy pokazuje się temperatura i zaraz wywala właśnie ten błąd.
  8. Witam Mam problem z ustawieniem temperatury na tym ustrojstwie. Klima nabita , czujnik ciśnienia klimatyzacji wymieniony, po włączeniu klimatyzacji wieje zimno ale temperatury nie ustawie. Możecie mi pomóc z tym tematem bo nie mam pojęcia jak ten temat ogarnąć. Wygląda to tak jak na załączonych zdjęciach. Z góry dzięki i Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.