Skocz do zawartości

mojo333

Forumowicz
  • Zawartość

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mojo333

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Corsa E
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Zdradź wobec tego gdzie sam kupujesz bo idąc Twoim tokiem rozumowania to chyba oryginalnego produktu nie da się nigdzie kupić.
  2. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Nie wiem ile wiesz o handlu i jak to działa ale żaden producent mając nadzorujących przedstawicieli nie pozwoli sobie na przymykanie oka na takie historie. O ile w małych firmach jeżeli właściciel w to wejdzie to jest to możliwe teoretycznie lub też na jakiś portalach internetowych gdzie małe, nieznane firmy zamieszczają oferty o tyle w sieciach czyli w tzw marketach czy stacjach to wręcz niemożliwe. Odbiorcą podróbek mogą też być warsztaty i to te nieduże i to jest najbardziej prawdopodobne. Mity to jedno a fakty to drugie.
  3. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Ja podrabianego nie kupiłem tylko w sieci gdzie dogląda tematu pracownik Lotosa. Zobaczę bo za 5-6 tys czeka mnie kolejna wymiana jako przegląd obowiązkowy. W innych autach używam Castrola EDGE i Mobila1, naczytałem się także opinii niepochlebnych o tych olejach a u mnie jakoś jest ok i szlamu pod korkiem także nie widzę. Będę obserwował, mam nadzieję że Twoja opinia się nie sprawdzi Tak właściwie to nie znam oleju na który nie byłoby narzekań w necie
  4. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    ok, ale ile to lat temu było i jaki to był olej? Ja piszę o obecnie produkowanym przez Lotos'a oleju syntetycznym. Kiedyś polskie oleje to był syf w porównaniu z zachodnimi (np lata 80-te, 90-te), tu zgoda ale nasze technologie poszły także do przodu.
  5. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Ciekawa opinia. Trochę poczytałem zanim się zdecydowałem. Polskie oleje w cale nie są złe obecnie. Tu m.in. dyskusja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic195204-30.html Tu test W cale nie wychodzi gorzej od Castrola czy Mobila. Ten tester podaje zestawienie i można porównać https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/edit#gid=0 Wychodzi że np Millers nie jest aż tak rewelacyjny jak go w necie określają. Chętnie poznam jakieś fakty. Dodam jeszcze, że np olej GM Dexos2 ma sporo opinii niepochlebnych np głośna praca silnika po wymianie. Lotos nie jest też aż tak tani i nie dlatego się zdecydowałem, koszt prównywalny np Castrola EDGE a GM jest wręcz tańszy. Nie chcę nabijać kasy zachodnim koncernom tylko dlatego że więcej walą w marketing ale jak napisałem chętnie opinie usłyszę.
  6. Mam pytanie o opinie. Benzyna 2.0T 264KM. Auto przy przebiegu ok 15-20 tys po roku eksploatacji miało wymienione na gwarancji m.in. turbo, pompę wtryskową, drążek stabilizatora czy to może świadczyć o tzw "upalaniu" i przegrzewaniu silnika czy to może być też przy normalnej eksploatacji? Pytanie kieruję bardziej do osób związanych praktycznie z serwisem Opla.
  7. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Wymieniony olej na Lotos Synthetic C2+C3 5W30 ze specyfikacją dexos2 przy przebiegu 9700 km jako "wymiana dodatkowa" i już auto na nim będzie jeździć do końca mojego użytkowania. Filtr i robocizna ASO. Jakby ciszej trochę chodził silnik hmm... ? ale możliwe że to autosugestia. W sumie do lpg lepszy byłby uważam Synthetic Plus bo ma wyższy TBN ale spełnia tylko GM-LL-B-025 więc żeby nie stracić gwarancji trzeba było wybrać z zapisanym dexos2. Nie będę dorabiał zachodnich koncernów jak mogę polski Żadnych usterek do tej pory nie stwierdziłem. Przy temperaturach w okolicach -3 C i więcaj na gaz przełącza po 2-3 minutach pracy, spalanie lpg ok 9l/100km, w mrozy były okolice 10l.
  8. mojo333

    Corsa lub Astra na dłuższe dystanse

    Przede wszystkim musisz się przymierzyć czy w Corsie masz dość miejsca na co potrzebujesz przewozić bo Astra jest większa. Jeżeli Corsa Ci wystarcza to wg mnie lepsze jest auto młodsze i z mniejszym przebiegiem za tę samą cenę. Sama mam Corsę E 1.4 i bez problemu na trasie możesz utrzymywać 130-140 km/h a pojedzie oczywiście więcej. Co do spalania to jeżeli nie chcesz diesla to najtaniej wyjdzie lpg. Mnie realnie wychodzi 7.5-8.0 benzyny 8.5-9.5 lpg przy jeździe miejskiej i na autostradzie w granicach 130-140, sam policz jakie to koszta. Robiłem już trasy po 500-600 km za raz ani kierowca ani pasażer zmęczenia specjalnego nie czuli, z tyłu nie wożę nikogo to nie wiem jak tam jest.
  9. mojo333

    Corsa E 1.4+lpg fabryczne

    Tyle dotarty pojedzie na gazie:
  10. mojo333

    GT 2007-2009 opinie

    Jeżeli ktoś miał styczność z tym modelem to bardzo proszę o opinie.
  11. mojo333

    Corsa E 1.4 A14XEL z fabrycznym LPG

    A czym się różni zdth od zdtj?
  12. mojo333

    Jaki olej Opel GT turbo ?

    Będę wdzięczny za opinie o GT 2007-2009.
  13. mojo333

    Corsa E 1.4 A14XEL z fabrycznym LPG

    U mnie w tej chwili przy -2/+2 przełącza się znowu po kilkuset metrach. Dla mnie wniosek taki że tak jest napisany algorytm a jakoś większe zaufanie mam do inżynierów producenta niż do najbardziej zdolnego Kazia gazownika, który wyreguluje oczywiście tak że BĘDZIE PAN ZADOWOLONY. Podobna historia jest z tuningiem, fachowiec ze 120KM zrobi 160-180KM i to bez ingerencji mechanicznej twierdząc że poszczególne wersje silnikowe różnią się tylko softem jednak żaden silnik o tej samej pojemności/konstrukcji nie różni się tylko softem opuszczając fabrykę.
  14. mojo333

    Corsa E 1.4 A14XEL z fabrycznym LPG

    Także zaobserwowałem, że w lecie już przed 1-kreską następowało przełączanie a przy np -10 dopiero prawie po całkowitym nagrzaniu. Pomiar temperatury płynu jest jednak punktowy i nie oznacza nagrzania całej komory silnika, im temperatury mniejsze tym większe zróżnicowanie. Jeżeli nie ma dodatkowych czujników tzn że pewnie tak napisany jest algorytm. Pytanie co jest priorytetem? : 1 jak najszybsze przełączenie niezależnie od osiągnięcia przez układ pełnej sprawności 2 przełączenie dopiero jak układ jest w pełni przystosowany termicznie do spalania lpg nawet kosztem dłuższej pracy na etylinie
  15. mojo333

    Corsa E 1.4 A14XEL z fabrycznym LPG

    Mnie się też przy ostatnich mrozach także dość długo przełączał ale czy charakterystyka gazu nie nadaje się właśnie na takie temperatury? Żeby było odpowiednie podawanie i spalanie gazu trzeba jednak wyższych temperatur. Ja w takich przypadkach nie będę "grzebał" bo uważam nic sensownego "nie wygrzebie". Jak w zimie pochodzi trochę na benzynie to się tragedia nie stanie a koszt wymiany instalacji na pewno dużo wyższy niż te straty pracy na benzynie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.