Skocz do zawartości

mojo333

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mojo333

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Corsa E
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Także ciekawi mnie ten problem. Mam identycznie w turbo dieslu w prawdzie nie w Oplu. Nic nie wyświetla ale w momencie tej "straty mocy" słychać takie lekkie hmmm "pfu" zrobione ustami (tak obrazowo). Na logikę jakby spuszczenie ciśnienia z turbiny. Problem taki że jak pojadę do mechanika a niema konkretu to mnie skasują dobrze a w cale mogą problemu nie rozwiązać Jeżdżę tak już ze 30 tys km Czekam na komentarze.
  2. Tu chodzi o dpf. Dział to tak że jak jest wypalanie to jest podawana dużo większa dawka paliwa do cylindrów aby się całkowicie paliwo nie spaliło tylko poszło dalej i tym paliwem jest wypalany dpf. Jeżeli czujniki podają fałszywe dane to system może zadecydować o zwiększeniu dawki. U mnie dokładnie tak było czyli zużycie paliwa wzrosło znacznie i zaświeciła się kontrolka tylko nie pamiętam już czy zgasłą zanim dojechałem do mechanika ok 100 km czy nie - po wymianie czujnika wróciło wszystko do normy z tym że nie wiem co tam resetowali programowo przy tej wymianie, policzyli mi za czujnik+wymiana.
  3. Może źle coś naprawili robiąc ten czujnik. Ja miałem tak w Iveco 3.0 nagle zapaliła się kontrolka dpf, spalanie średnie wzrosło z ok 12,5 do 18, dojechałem do mechanika, wymienili "tylny czujnik temperatury" ale wszystko po tym wróciło do normy. Podjechałbym na sprawdzenie bo może coś niedokładnie zrobili czy nie zresetowali. PS Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł bo mogło przez te 500 km próbować wypalać co się nie udawało i ropa dostała się do oleju. Wymień wówczas lepiej olej.
  4. Kupiona osłona metalowa pod silnik, oryginalna Opla + śruby do montażu. W tygodniu trzeba będzie wjechać na kanał i zamontować
  5. Przejechane 3 tys km od wymiany. Jak było 3 kreski stanu oleju tak dziś sprawdzałem 3 kreski równo są. Nic nie ubyło. To odnośnie dolewek w tym silniku. Zdjęcie z wycieczki na piękne Podlasie na Narwią - szok co za bydło tam jeździ bo taki syf jest w wielu miejscach, butelki, śmieci po rowach
  6. Dokładnie i to nie jest opc a co najwyżej opc line czyli jakiś pakiet stylistyczny, pytanie jak głęboki. PS Ja miałem niedawno podobnie, gość za tyle co ten czyli 50 tys zł chciał sprzedać auto do którego łaską było podanie vin, auto niby do Polski nowe sprowadzone okazało się że było 3 lata od nowości w innym kraju do tego powymieniane m.in. turbo w aso, olałem bo auta o takich osiągach można katując zarżnąć po 20 tys km. Jak wydać 50 tys zł na zabawkę to można dołożyć drugie tyle i mieć np Fiestę ST200 nówkę z salonu, to i tak będzie auto do zabawy a nie na co dzień a później można chociaż sprzedać bo złomu nikt kupić nie będzie chciał.
  7. mojo333

    Nie kupujemy aut na literę F?

    Opel praktycznie już znika. GM pomimo że też wykorzystywało wspólne podzespoły to jednak Opel konstruował własne auta, teraz do będą już tylko lekkie zmiany w karoserii. Citroen ma większą autonomię niż wprowadzane lub zapowiadane modele Opla. Lpg PSA wywaliło z aut pomimo że puretech 1.2 występował z fabryczny układem gaz ale został wycofany.
  8. Kupiona w końcu osłona oryginalna Opla tzw "pakiet na złe drogi" wraz ze śrubami do mocowania (6 szt). Śruby są nietypowe i pasują dokładnie do fabrycznych miejsc mocowań (zdjęcia wkleję w temacie mojego auta). Innych osłon do E niż te wymienione w temacie już raczej nie ma, jest teraz cały przegląd co można kupić i zamontować
  9. mojo333

    Zafira

    Na żywo też jest ten nalot? Może to efekt światła tylko na zdjęciu.
  10. Zdradź wobec tego gdzie sam kupujesz bo idąc Twoim tokiem rozumowania to chyba oryginalnego produktu nie da się nigdzie kupić.
  11. Nie wiem ile wiesz o handlu i jak to działa ale żaden producent mając nadzorujących przedstawicieli nie pozwoli sobie na przymykanie oka na takie historie. O ile w małych firmach jeżeli właściciel w to wejdzie to jest to możliwe teoretycznie lub też na jakiś portalach internetowych gdzie małe, nieznane firmy zamieszczają oferty o tyle w sieciach czyli w tzw marketach czy stacjach to wręcz niemożliwe. Odbiorcą podróbek mogą też być warsztaty i to te nieduże i to jest najbardziej prawdopodobne. Mity to jedno a fakty to drugie.
  12. Ja podrabianego nie kupiłem tylko w sieci gdzie dogląda tematu pracownik Lotosa. Zobaczę bo za 5-6 tys czeka mnie kolejna wymiana jako przegląd obowiązkowy. W innych autach używam Castrola EDGE i Mobila1, naczytałem się także opinii niepochlebnych o tych olejach a u mnie jakoś jest ok i szlamu pod korkiem także nie widzę. Będę obserwował, mam nadzieję że Twoja opinia się nie sprawdzi Tak właściwie to nie znam oleju na który nie byłoby narzekań w necie
  13. ok, ale ile to lat temu było i jaki to był olej? Ja piszę o obecnie produkowanym przez Lotos'a oleju syntetycznym. Kiedyś polskie oleje to był syf w porównaniu z zachodnimi (np lata 80-te, 90-te), tu zgoda ale nasze technologie poszły także do przodu.
  14. Ciekawa opinia. Trochę poczytałem zanim się zdecydowałem. Polskie oleje w cale nie są złe obecnie. Tu m.in. dyskusja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic195204-30.html Tu test W cale nie wychodzi gorzej od Castrola czy Mobila. Ten tester podaje zestawienie i można porównać https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/edit#gid=0 Wychodzi że np Millers nie jest aż tak rewelacyjny jak go w necie określają. Chętnie poznam jakieś fakty. Dodam jeszcze, że np olej GM Dexos2 ma sporo opinii niepochlebnych np głośna praca silnika po wymianie. Lotos nie jest też aż tak tani i nie dlatego się zdecydowałem, koszt prównywalny np Castrola EDGE a GM jest wręcz tańszy. Nie chcę nabijać kasy zachodnim koncernom tylko dlatego że więcej walą w marketing ale jak napisałem chętnie opinie usłyszę.
  15. Mam pytanie o opinie. Benzyna 2.0T 264KM. Auto przy przebiegu ok 15-20 tys po roku eksploatacji miało wymienione na gwarancji m.in. turbo, pompę wtryskową, drążek stabilizatora czy to może świadczyć o tzw "upalaniu" i przegrzewaniu silnika czy to może być też przy normalnej eksploatacji? Pytanie kieruję bardziej do osób związanych praktycznie z serwisem Opla.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.