Skocz do zawartości

mojo333

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mojo333 w dniu 28 Kwietnia 2019

Użytkownicy przyznają mojo333 punkty reputacji!

Reputacja

1

O mojo333

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Corsa E
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zresetowano kompa i to pomogło. Wg mechanika jak się dużo jeździ na lpg a na pb tylko odpalanie to się tak dzieje po pewnym czasie.
  2. Napisałem tak o cewkach bo ostatnio ktoś się ze mną kłócił że jest 1 cewka a mnie się wydaje że 4 na każdą świecę ale nie ukrywam że Corsa E to moja pierwsza Corsa E a auto do auta już dziś niepodobne. Zobaczę jak trochę pojeżdżę
  3. Byłem na sczytaniu błędów - pokazało wypadające zapłony - mechanik zrobił reset kompa + przeczyścił to co na świecach czyli chyba cewki a dokładnie jedną bo twierdził że trochę zaśniedziała. Zalecił więcej jeździć na pb a nie 20-30 km raz na 2 tys km bo ponoć mapy się dopasowują do częstego używania i może tak być że odpala na pb ale na mapach lpg. Zobaczymy co będzie choć po ostatnich cudach przejechane 500km i kilkanaście razy odpalane i wszystko ok. Osobiście obawiam się że jakiś kabelek szwankuje przy wiązce kompa bo jakoś za dużo tych dziwnych zjawisk ale może się mylę -
  4. Ja mam auto w konwersji więc tylne fotele mam w garażu a przez całość biegnie płyta natomiast dzwięk z okolic bagażnik-fotele tylne
  5. To fabryczna wersja 1.4+lpg kupiona jako nowa - nic nie zmieniałem
  6. Ale jakby pompa padła to by nie chciał jechać na pb a on normalnie jedzie jak wyłączę lpg, żadnego nawet zająknięcia tylko zaczyna trochę buczeć. Jakby zdechło na amen to by było gut - próbuje zrozumieć co może być nie tak przy takich cyklicznych objawach (odpalanie) zanim mi mechanicy wymienia połowę dobrych części za moje pieniądze
  7. To co zaczyna buczeć z tyłu jak wyłączam w czasie pracy silnika lpg?
  8. Jakaś sugestia to jest tylko check podczas jazdy ok 0.5 km jak napisałęm raz się zapalał stale, za chwilę gasł, za chwilę mrugał i gasł. Później przez nawet kilkadziesioąt odpaleń spokój :( No i ta praca silnika, jakby padł imo to by chyba nie odpalił w ogóle? To może być pomysł bo jak przełączam na samą benzynę - robiłem różne eksperymenty z jazda np tylko na pb i przełączaniem zasilania żeby zbaczyć kiedy świruje i nic - wg mnie słysze głosieńszą pracę z okolic baku. I własnie - słyszałem że pompa pracuje cały czas nawet jak jest lpg a tu słyszę dodatkowe buczenie jak wyłączę lpg.
  9. Sytuacja ma się tak: co jakiś czas - 5 razy na ok 2 tys km zdarza się że auto nie chce odpalić, odpala dopiero jak się dłużej kręci i depcze w gaz, chodzi wówczas nierówno jak traktor tak jakby nie palił na wszystkich cylindrach, do tego jak nie chce odpalić i puszcza się kluczyk to przez 1-1.5 sek pomimo puszczenia rozrusznik dalej kręci i palą się wszystkie lampki. Raz też przy tym pokazał się check ale tak że palił się stale kilka sek następnie zagasł następnie zaczął migać nastepnie zgasł później znowu się zapalił i w końcu jak zjechał po ok 2 km i zgasiłem to się więcej nie zapalił. Poza
  10. A do uruchamiania wycieraczek mam 2 zdjęcia jedno z Playboy'a drugie z zakonu Zawieszenie tak twarde że jakbym miał zęby i do tego plombowane to ... plomb bym już nie miał Masa, silniczek o mocy 160KM i szybki wzrost ciśnienia w trybie sport robi z tego auta super zabawkę. Na niemieckiej autosrtradzie mocne sportowe auta go wykoszą ale na polskich z zakrętami mają problem - znajomy w bmw 6 z 400 konnym motorkiem nie potrafił mnie zgubić. Zabawka dla zdrowo powalonych Zyje się raz szczególnie w obecnym czasie.
  11. No to odwaliło mi jeszcze bardziej. W garażu jest teraz jeszcze Abarth 595 Pista. Pchła ma 160KM i 230Nm i wydech Monza. Ta zabawka jest do drogi przyklejona a w trybie sport ma ciągle ochotę przyspieszać no tak do 200 tylko bo później trzeba czekać i przy 216 się kończą jej możliwości. Taka Corsa C OPC :)
  12. Spóźnione "dzięki" za odpowiedz, w garażu stoi Spider 124 choć czy spalanie 9-11 litrów dyskwalifikuje Opla GT do jazdy .... no może nie codziennie bo to cabrio ale normalnej eksploatacji?
  13. Co sądzicie o wykupieniu dodatkowej gwarancji bo moja "fabryczna" kończy się w sierpniu 2020. Po roku i 4 m-cach auto będzie miało ok 25 tys przebiegu czyli można uznać że robi ok 20 tys rocznie. Plus to taki że naprawy bez kosztów, Minus że za przeglądy płaci się w ASO a można je samemu zrobić w garażu bo cudów to tam nie ma, wymiany filtrów i oleju praktycznie. Do jakiego przebiegu należy się spodziewać awarii wieku młodzieńczego, później spokój a później będzie się wiadomo - sypać?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.