Skocz do zawartości

mojo333

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mojo333 w dniu 28 Kwiecień

Użytkownicy przyznają mojo333 punkty reputacji!

Reputacja

1

O mojo333

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Corsa E
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Spóźnione "dzięki" za odpowiedz, w garażu stoi Spider 124 choć czy spalanie 9-11 litrów dyskwalifikuje Opla GT do jazdy .... no może nie codziennie bo to cabrio ale normalnej eksploatacji?
  2. Co sądzicie o wykupieniu dodatkowej gwarancji bo moja "fabryczna" kończy się w sierpniu 2020. Po roku i 4 m-cach auto będzie miało ok 25 tys przebiegu czyli można uznać że robi ok 20 tys rocznie. Plus to taki że naprawy bez kosztów, Minus że za przeglądy płaci się w ASO a można je samemu zrobić w garażu bo cudów to tam nie ma, wymiany filtrów i oleju praktycznie. Do jakiego przebiegu należy się spodziewać awarii wieku młodzieńczego, później spokój a później będzie się wiadomo - sypać?
  3. No i się okazało że zepsuło się "nic" Żona podjechała do ASO i ponoć tylko zrobili reseta przez odłączenie i podłączenie akumulatora i działa. Z resztą tuz przed wizytą w serwisie zapaliła się informacja o rezerwie ostatecznej czyli "FULLFILL" czyli sam wyświetlacz nie padł. Może taki chochlik elektroniczny po prostu i już będzie ok. Co do reszty to nic się zepsuć nie chce
  4. Pierwsza usterka przy 22500 km - wyświetlacz między zegarami zaczął pokazywać "nic"
  5. Corsa doszła do 21 tys km. Zrobiony przegląd roczny. Olej - ten sam Lotos Wszystko pracuje poprawnie i żadnych uwag nie ma, nie ma się do czego przyczepić. Ten czerwony lakier na prawdę ładnie się świeci i nie matowi nigdzie. Spalanie LPG 9-10, na Pb jeżdżę czasami po 100 km żeby nie zastać wtrysków więc trudno napisać o spalaniu w tej sytuacji. Ostatnio się spieszyłem i na niemieckiej autostradzie przez 200 km było 170-180 licznikowo i Opelek dawał radę, rzekłbym że lubi nawet wysokie obroty.
  6. mojo333

    Odwaliło mi

    Z miejscem nie jest tak źle a w ręcz jest dobrze. Co prawda oglądaliśmy w zimie MX5 ND, która jest bliźniacza i zrezygnowaliśmy bo nawet mojej drugiej połowie było za ciasno (ciuchy puchowe zimowe). Fiat został kupiony na totalny żywioł wręcz "na głupa". W tej chwili po przejechaniu już odpowiedniej ilości km oboje stwierdziliśmy że da się nam (186 cm + 115kg i mojej połowie 176 cm i 70kg) wygodnie jeździć nawet z dachem. Trzeba (jak z resztą każdym autem) zrobić min 200-500 km żeby na tyle się dopasować aby być bardziej obiektywnym - dlatego nie lubię i unikam jazd próbnych To się tyczy także jazdy bez dachu o której czytałem że 100 no 120 to maks - jechałem 180 a przez kilkadziesiąt km 140 i też jest ok i przy temperaturze 12 stC też jest ok. Trochę mitów sobie obaliłem. Fakt jednak że jeśli szukasz min komfortu Insigni czy Passata to to nie to. Jakby ktoś był w Wawie i chciałby zobaczyć jak to jest to chętnie przewiozę bo żadne media nie oddadzą wrażeń, podobnie jak z motorem.
  7. mojo333

    Odwaliło mi

    Ponieważ obrażasz mojego Fiata to Ci napiszę że on jest produkowany na linii Mazdy w Japonii a dokładnie to w Hiroszimie Składają go malutkie pracowite i zwinne rączki więc bez insynuacji proszę.
  8. mojo333

    Odwaliło mi

    Zrobione 1200 km w czym 95% bez dachu i jak dla mnie odczucia na prawdę fajne. Ten silniczek 1.4T 140KM daje radę choć w dechę jeszcze nie cisnąłem z resztą ważniejsze jest tu 240Nm które przy masie 1050kg rwie auto do przodu bardzo dobrze. Spalanie jakie mi wyszło z dystrybutora to 6.6 przy 120-130 na ekspresówce + ok 100-110 na krajówkach - mniej jak Corsa 1.4. Jak po dłuższej jeździe wsiadłem w Corsę to mi się wydawało że ta Corsa to jakiś SUV Foto z wycieczki nad białoruską granicę
  9. Corsa miała przegląd lpg po 15 tysiącach. Koszt z wymianą 2 filtrów czyli wszystkich 330,00 w ASO w Wawie . Badali szczelność bo taka procedura i nic nie wykryli choć ja jak na gazie jeżdżę to minimalnie czuje - stwierdzili że troszeczkę to zawsze czuć - dobra olać to Kiedyś ktoś pisał że te silniki olej biorą no to u mnie po dokładnie 6 tysiącach od wymiany na Lotosa "zjadło" 1 kreskę czyli by wychodziło gdzieś z 0.5 litra na 10-12 tys. Osłona zamontowana i to nawet tak jak ma być a opis w temacie
  10. Zrobione. Wygląda to tak: 1 wkręcamy od dołu kołek wraz ze śrubą bez osłony bo z osłoną zgnieciemy plastikowy spód zderzaka, dokręcamy na "chama" żeby kołek się rozszedł 2 wykręcamy śrubę i wkręcamy ponownie wraz z osłoną Te żółte kropki to zamalowane hammeritem rysy bo były w nowej bez sensu pewnie ale akurat miałem taki otwarty
  11. Czy kołek nr 7 nabija się od dołu młotkiem w wielokątny otwór a on później się dodatkowo rozszerza po wkręceniu śruby? Czy od góry ale wówczas się kręci w koło?
  12. mojo333

    Odwaliło mi

    Polowałem na GT ale trudno było ustrzelić coś bez komplikacji. Tu mam nówkę jednak. Taka fanaberia na stare lata PS Próbowałem motorów ale nie umiem się przekonać, co skrzyżowanie zwalniam, wyobraźnia widzi że jak auto wyjedzie to nie mam szans, za stary jestem na kozaczenie jednak
  13. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-124-spider-spider-nowy-model-124-nie-rejestrowany-2017-super-promo-ID6z4Ju0.html#938142e96e Kupiłem ten wynalazek bo chodził za mną jak pies. Żona będzie jeździć bo mnie pogonią za takie fanaberie Wkleje jak odbiorę. Ale jestem głupi heheheh
  14. Także ciekawi mnie ten problem. Mam identycznie w turbo dieslu w prawdzie nie w Oplu. Nic nie wyświetla ale w momencie tej "straty mocy" słychać takie lekkie hmmm "pfu" zrobione ustami (tak obrazowo). Na logikę jakby spuszczenie ciśnienia z turbiny. Problem taki że jak pojadę do mechanika a niema konkretu to mnie skasują dobrze a w cale mogą problemu nie rozwiązać Jeżdżę tak już ze 30 tys km Czekam na komentarze.
  15. Tu chodzi o dpf. Dział to tak że jak jest wypalanie to jest podawana dużo większa dawka paliwa do cylindrów aby się całkowicie paliwo nie spaliło tylko poszło dalej i tym paliwem jest wypalany dpf. Jeżeli czujniki podają fałszywe dane to system może zadecydować o zwiększeniu dawki. U mnie dokładnie tak było czyli zużycie paliwa wzrosło znacznie i zaświeciła się kontrolka tylko nie pamiętam już czy zgasłą zanim dojechałem do mechanika ok 100 km czy nie - po wymianie czujnika wróciło wszystko do normy z tym że nie wiem co tam resetowali programowo przy tej wymianie, policzyli mi za czujnik+wymiana.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.