Skocz do zawartości

Rafał111

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rafał111

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Signum
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam. Podpinam się do tematu. Mam problem z filtrem DPF i w serwisie zdiagnozowali, że wtryski leją. Mam wydruk z komputera gdzie podane są parametry 1) 3.97 mm3/stk 2) -0.1 mm3/stk 3) -069 mm3/stk 4) -3.27 mm3/stk . Teraz pytanie czy jest sens wlać STP do czyszczenia wtryskiwaczy do paliwa czy od razu dać je do regeneracji ? Drugie pytanie czy muszę regenerować wszystkie czy tylko 1 i 4 ?
  2. Witam ponownie. Zdecydowałem się oddać samochód do serwisu opla. Stwierdzili tam że katalizator został wybebeszony i że to jest przyczyną tak częstego wypalania, bo samochód przy wypalaniu nie uzyskuje żądanej temperatury i tak naprawdę w ogóle nie kończy wypalania. Teraz pytanie czy jest możliwość, że osoba która czyściła mi filtr DPF i katalizator opróżniła go a ja nie zauważyłbym różnicy przy odbieraniu auta ? A drugie pytanie czy jest jakieś logiczne uzasadnienie dlaczego osoba czyszcząca DPF i katalizator mogła go opróżnić ? - np. czyszczenie nie przyniosło efektu i w ramach ,,poradzenia'' sobie z problemem opróżnili katalizator ?
  3. Dzięki za podpowiedzi sprawdzę to.
  4. Robiłem to w firmie Carbon Clean tak opisują czyszczenie: sprawdzamy ciśnienie na filtrze przed zabiegiem wykonujemy badanie kamerą endoskopową zdemontowany filtr zalewamy specjalnym środkiem biodegradowalnym rozmiękczającym osad kilkukrotnie w obu kierunkach czyścimy filtr pod wysokim ciśnieniem mieszanki specjalnego środka/ wody/ powietrza urządzenie pracuje w cyklach, aż do pełnego wyczyszczenia aplikujemy specjalny czynnik obniżający temperaturę spalania osadu w filtrze z 600 do 400 st. Niestety nie wiem co dokładnie zrobił mechanik który montował filtr po czyszczeniu, ale kojarzę, że różnica ciśnień o której piszesz wynosiła 1 kPa. Po przejechaniu tych 300 km kiedy wróciły wszystkie objawy komputer pokazywał -2 kPa i zanieczyszczenie filtra w 116 procent. Panowie którzy czyścili filtr stwierdzili że z ich strony jest wszystko ok że trzeba wgrać nowe oprogramowanie w serwisie. Ale nie chce mi się wierzyć że jest to wina oprogramowania. Dlatego próbuję ustalić coś na forum bo każdy mechanik twierdzi coś innego a nie mam zamiaru wymienić połowy samochodu.
  5. Witam mam problem z Oplem Signum 2008 1.9 CDTI 120KM. Od jakiegoś czasu samochód zaczął wypalać filtr dpf przy każdym rozgrzaniu silnika. Wypalenie go na trasie z obrotami 3-3,5 tys. nic nie dawało, po ponownym uruchomieniu silnika i przejechaniu ok 10 km ponownie zaczynało się wypalanie przy czym strasznie dymił. Zaczęła również migać kontrolka świec żarowych. Oddałem samochód na czyszczenie filtra jednak to nie pomogło po odebraniu samochodu zrobiłem 300 km i wszystko wróciło do stanu z przed czyszczenia. Mechanik po podłączeniu komputera stwierdził że ciśnienie przed filtrem i za jest takie samo co jest bardzo dziwne bo filtr powinien stawiać jakiś opór.Mechanik sugeruje też wymianę EGR jednak wymieniałem go ok rok temu i zastanawiam się czy to słuszna diagnoza bo nowy filtr kosztuje ok 800 zł a wydałem już 1000 na czyszczenie filtra i wymianę oleju w silniku po czyszczeniu Czy ktoś z Was miał taki problem albo wie jaka jest przyczyna ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.