Skocz do zawartości

denyx23

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O denyx23

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    Y20DTH
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Poprawiłem to luźne kolanko, wyjazd na dtś 5 bieg 100km/h gaz w podłogę, po chwili 160 a błędu brak. Czyli przez to luźne kolanko była jakaś anomalia z podciśnieniem i ECU stwierdzał błąd. Myślę że temat można zamknąć a może i się komuś przyda, pozdrawiam.
  2. Witam, poszedłem za poradą kolegi @Maniek333 I sprawdziłem wszystkie kolanka na „EZ” no i jedno było niedociśnięte do końca „załącznik” - wsunąłem na maxa, teraz trzyma się sztywno. Na razie jestem w pracy, więc nie mam jak przetestować.
  3. Jutro sprawdzę wszystkie kolanka. Jak był wymieniany alternator z 70A na 100A, to wypadł wężyk podciśnienia z zaworku i wgle nie pracowała turbina a samochód zapalał i gasił kontrolkę auta z kluczem, po podłączeniu plastikowego przewodu wszystko wróciło do normy, lecz śnieg itp to nie deptałem jakoś szybciej, dopiero od paru dni mamy cieplej, to na trasie jak wyprzedzałem wcisnąłem gaz do podłogi i wtedy szarpło autem i wyskoczyła dioda auto z kluczem. @ Dodatkowo pytanie, czy w miejscu gdzie zaznaczyłem jeśli mam trochę tłustego brudu - nie wiem czy ktoś nie posmarował żeby wąż łatwiej nałożyć bo był ściągany przy wymianie przelewów wraz z trójnikami, czy może się tam trochę oleju zbiera?, to coś poważnego?.
  4. Zdjąłem pokrywę silnika i EGR jest pneumatyczny z plastikową obudową.
  5. Witam, otóż moją astre złapał problem z egr, raz na jakiś czas podczas przyspieszania na 5 biegu z pedałem gazu w podłogę auto szarpnie i pokazuje się auto z kluczem. Wtedy max 140km/h i 3tyś obr. Po zgaszeniu i odpaleniu błędu nie ma i auto jeździ normalnie. Pod kompem jeden błąd jaki było P0400. Astra jest z 2001r więc EGR mechaniczny a nie elektryczny?. Na pewno potrzebuję emulator żeby nie było błędów, a zaślepka?, chyba są dwa rodzaje zależnie od egr? https://allegro.pl/oferta/emulator-egr-zaslepka-do-opel-2-0-2-2-dti-y20dth-7829094619?reco_id=d0ae6868-334d-11e9-b919-6c3be5c0af30&sid=f8bddad5d737919e6c726c989b66bdbe96499e13bc806f55bd0c404f69ac7020 Mysle nad czymś takim. Bardzo oczekuje pomocy tego forum, pozdrawiam!
  6. Przyjechało, radio. Oryginalne kable z niego wypiąłem i podpiąłem pod mój interfejs, radio działa w 100%, to znaczy pełne sterowanie z kierownicy Temat można zamknąć, informacja może się dla kogoś przyda, pozdrawiam.
  7. Napisałem maila do plioty.pl i że mam od nich interfejs pod Panasonic cq-c1505N, i dostałem wiadomość że jest on specjalnie pod Panasonica więc na pionerze nie będzie działał i mam szukać panasonica z możliwością podłączenia zdalnego sterowania. Znalazłem Panasonic CQ-C5355N ten model ma USB, więc duży pozytyw, z tego co widzę jest możliwość sterowania nim z pilota, jeśli ktoś mógłby mi zdradzić czy dobrze myślę że jest to, to i będzie działać?, pozdrawiam.
  8. Czy w radiu PIONEER MVH-1400UB - jest możliwość sterowania w Astrze G z kierownicy?.
  9. Witam, otóż poszukuję radia bo moje aktualne: Panasonic cq-c1505N, nie posiada usb a do tego straciło sygnał z anteny (oryginalne radio znajduje stacje), do tego panasonica mam interfejs i teraz pytanie czy da się znaleźć jakieś radio z USB/AUX które będzie działać z tym interfejsem?, ponieważ zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy. Mogę wrzucić zdjęcie tego interfejsu jeśli będzie trzeba, pozdrawiam.
  10. I tak też zrobię, dziękuję za pomoc
  11. Olej lepiej trzymać tak w połowie bagnetu czy blisko max?. @OFFTOP, nie jestem w błędzie że po sprawdzeniu oleju tak jak zaleca Opel stan na bagnecie może być większy bo olej będzie rozgrzany?
  12. Witam otóż chciałbym się dopytać jak interpretować poziom oleju na tym bagnecie załączam zdjęcie: Patrząc na bagnet to mam poziom oleju delikatnie ponad minimum?, bo tak bym odbierał te 2 nacięcia na bagnecie że pierwsze minimum i drugie maks, chyba że się mylę, słyszałem jedną opinię że mam za dużo oleju i powinienem lać do pierwszego nacięcia a nie powyżej. Olej sprawdzany jakoś 3h po przyjechaniu do pracy, więc olej myślę że zdążył spłynąć do miski i ostygnąć, pozdrawiam.
  13. Ten motul co mam wlany posiada właśnie C3 https://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-clean-5w30--2
  14. Jestem właścicielem dopiero od tygodnia , wg wujka (wcześniejszego właściciela), po przejechaniu prawie 9tyś km dolane 200-300ml jakoś, trasy głównie autostrada 160-200km/h (niemcy). Przed trasą z Niemiec do Polski sprawdzałem na bagnecie było oleju blisko max, po przyjechaniu do Polski (800~ km), stan oleju na bagnecie identyczny. U mnie w firmie najczęściej specola brali do przekładni, ale również mechanicy pytali własnie o olej z tej firmy i owszem jest duuużo tańszy od innych renomowanych marek.
  15. No to uspokoiliście mnie :), dodatkowo mam jeszcze flakon 1l tego oleju nie otwartego na dolewki. Mogę zostać na tym co jest czy muszę przejść na 5w40?, ponieważ auto od zawsze było zalewane 5w30.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.