Skocz do zawartości

klapuch

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O klapuch

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Śląsk
  • Model
    Opel Vectra C
  • Inna marka
    -
  • Silnik
    Z19DTH/150
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na upartego może być, ale ja tam mam jeszcze "A" - automat zmierzchowy
  2. Skąd mogę, w miarę możliwości bez rozbierania połowy kokpitu, wziąć sygnał (+12) zaświecenia świateł mijania? Pozycyjne też mogą być, nawet lepiej.
  3. ja wiem, że temat stary jak świat, ale nikt nie zwrócił uwagi ile jest płynu w zbiorniku chłodzenia?
  4. 260 tys dla tego samochodu to jest pestka - szukaj przyczyny dlaczego DPF się zatkał, może wtryski leją - jaki masz dym z rury? Może kolektor ssący brudny, Niby dlaczego zimą DPF nie miał się jak wypalić? Może jeździsz po 3 km i tyle? Jakie masz spalanie na wolnych obrotach w komputerze? A średnie? Jeszcze sprawdź stan wężyków, może jak są zimne to przepuszczają, a jak się nagrzeją to łapią? Auto chipowane - jaki chip? Bo jak tylko opornik na pompę to wywal to i zacznij gruntowne czyszczenie silnika.
  5. Też miałem problemy z chłodzeniem - okazało się, że wirnik "odczepił" się od łopatek pompy. Objawy dziwne - raz się przegrzewał, raz wygotowywał wodę zbiorniczkiem, a raz było wszystko ok. Pierwsze co sprawdzaj to nawiew ciepłego powietrza - jak jest chłodne to zazwyczaj pompa. Termostat otwiera się przy ok. 88 stopni, w lecie do 80 stopni wystarczy 5 km. Ja też nie miałem wyboru - plastik.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.