Skocz do zawartości

wezyr007

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana wezyr007 w dniu 4 Listopad

Użytkownicy przyznają wezyr007 punkty reputacji!

Reputacja

2

O wezyr007

  • Urodziny 11.11.1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rybnik
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,6 75 km
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jedna zagadka rozwiązana Mam kolejną ale to w następnym temacie
  2. Chodzi o blaszkę znajdujacą się w czarnej części "kostki" blaszka ta ma być w tym miejscu gdzie widać białe małe plastiki. NIestety gdzieś zgubiłem i nie mogę pokazać ponieważ to mały element. Blaszka ta przypomina literę Y. i powoduje styk z "szarą częścią" powodujac prace rozrusznika. PS. Nie było jej ponieważ to była część kupiona na złomie pozdrawiam
  3. Witam ponownie. Udało się. Problem okazał się w kostce kierownicy - brakowało blaszki która była odpowiedzialna za styk - zapłon w w/w kostce. Dziekuję za odpowiedzi i porady
  4. Rozumiem, że gdyby była to np wina immobilizera to rozrusznik by kręcił ale nie odpalał silnik tak?
  5. Dziękuję za odpowiedź. A masz pomysł w przypadku kiedy teściu źle polutował kable czym je połączyć? To co opisałeś wyżej sprawdzę w najbliższy weekend i dam znać
  6. Dziękuję za odpowiedź. Alternatora nie rozbierałem ponownie. Póki co działa
  7. Witam. W ostatnim czasie rozwaliło mi się łożysko w kolumnie kierownicy. Po rozkręceniu i rozebraniu wszystkich części nadszedł czas na poskładanie nowej kolumny wraz z akcesoriami. Po poskładaniu wszystkich części i przekręceniu kluczyka w stacyjce pierwsze co mnie nie zaspokoiło to mrugająca pomarańczowa ikonka silnika, niestety również nie odpalał silnik i nawet nie zadziałał rozrusznik. Zorientowałem się, że chyba kluczyk czy immobiliser jest inny z nowej kolumny kierownicy. Przełożyłem stacyjkę ze starej kolumny immobilizer również. Ikonka silnika przestała mrugać. Ucieszony próbuję odpalić samochód lecz niestety nadal cisza… ani silnika ani rozrusznika nie słychać . Próbowałem już wszystkie sposoby, ikonki na desce rozdzielczej pokazują to co zawsze mi się wyświetlało przed uruchomieniem silnika. Podczas zamiany kolumny byłem zmuszony poprzecinać kable w kostce znajdującej się po przeciwnej stronie stacyjki i nie wiem czy czasem tam nie ma problemu – tzn to akurat składał teściu. Proszę również o jeszcze jedno czy ktoś może mi napisać za co odpowiedzialne są kable znajdujące się w w/w kostce o ile się nie mylę to m.in. wycieraczki i radio tak ? Widziałem tam 3 grube czarne kable może któryś z nich jest odpowiedzialny za „zapłon” czyt. Rozrusznik. Ma ktoś z was może jakiś schemat jak te kable prawidłowo ze sobą połączyć aby mieć pewność, że połączę je poprawnie. Macie jakiś pomysł jak połączyć takie kable bo lutownie będzie trochę ciężkie. Liczę na waszą pomoc. Astra G II 1999 rok 1.6 Benzyna 75 km
  8. Witam. Mam Opel Antara 2.0 CDTI 150 KM. Po drugim lub kolejnych odpaleniach samochodu kontrolka ładowania (akumulatorek) świecący na czerwono cały czas sie pali. Pojemność akumulatora na postoju 12,7 V a na wolnych obrotach na uruchomionym silniku wzrasta do 14,2 V. Były sprawdzane szczotki - szczotki są ok (sam sprawdzałem). Został wymieniony regulator napięcia razem ze szczotkami co spowodowało brak ładowania a co ciekawe przestała świeci się kontrolka ładowania. Co ciekawe kontrolka gaśnie przed uruchomieniem silnika. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Proszę o pomoc z góry dziękuję
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.