Skocz do zawartości

Specjalista

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Specjalista w dniu 10 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Specjalista punkty reputacji!

Reputacja

1

O Specjalista

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Signum
  • Inna marka
    Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Specjalista

    Licznik Opel Astra 1.4 B

    Właśnie w starszych to racja. Można spokojnie podpiąć 12 V i wszystko świeciło.
  2. Specjalista

    Licznik Opel Astra 1.4 B

    Dzięki ale ciężko mi coś z tego ogarnąć. Tak jak by piny 30 i 31 ale do końca nie jestem pewien. A skąd wyrwałeś taki schemat są może inne do innych aut?
  3. Witam panowie mam pytanie Czy jest możliwość sprawdzenia podświetlenia licznika podłączając w odpowiednie piny +12 V " na stole" aby sprawdzić podświetlenie czy tylko w aucie możemy to wykonać. Ogólnie to poszukuje schematu rozpiski pinów Opla Astry H i nigdzie nie mogę tego znaleźć.
  4. Wiesz z tym jest nie lada problem ponieważ jak Marcinz22 wspomina to fachowo nazywa się enkoder nie dostaniesz takiego który będzie miał 19 impulsów tzn. po jednym przeskoku gałką wrzuci Ci 1,2,3 po koleji tylko są 15 , 20 impulsowe itd. przeskok co 2 dla przykładu 0,2,4 jednakże po delikatnym obrocie wskakuje 1,2,3 tylko trzeba to zrobić bardzo precyzyjnie. Moja rada jak w moim przypadku przelutowalem z prawy enkoder od pokrętła klimatyzacji pasażera na gałkę nawiewu i do gałki pokrętła klimatyzacji przylutowałem ten z przeskokiem co dwa. Także nie nastręcza nam to aż tak dużego problemu. Gałka nawiewu jest o wiele częściej używana niż gałka temperatury pasażera. Spróbuj poprawić luty ale może być to chwilowa poprawa ja próbowałem z ziemnymi lutami próbowałem psikać na enkoder specyfikiem od potencjometrów i to tylko poprawiało stan rzeczy na jakiś czas mniej więcej tydzień bądź półtora
  5. Musisz robić zgodnie z filmikiem przesłanym przez Adama ja demontowałem boczek przy wymianie ogranicznika głośnik jest bodajże na 3 śrubach. Musisz użyć trochę siły bo te zatrzaski dość mocno siedzą. Ja zawijałem śrubokręt płaski w szmatę aby nic nie porysować i delikatnie podważałem tam jest również linka od klamki którą trzeba odpiąć aby wyjąć cały boczek. Po demontażu warto powyciągać z drzwiami zatrzaski zamontować w boczku i wtedy wpinać w drzwi. Jest o wiele wygodniej ponieważ niektóre zatrzaski są wsuwane a nie wpinane.
  6. Specjalista

    bład P03080-08

    Najpierw wymienia się świece jeśli nadal błąd będzie występował sprawdzasz sterownik wstępnego nagrzewania ten przy akumulatorze tzn. musisz go rozebrać i sprawdzić styki termiczne czy są przylutowanie tzw. dwie Blaszki często przy uwalonej świecy luty puszczają. Jeśli wystrzeliły przylutuj z powrotem i sprawdź czy nie ma błędu jeśli jest nadal być może spalił się tranzystor który dotyka odbudowy sterownika jest ich dwa. Warto sprawdzić ciągłość obwodu zwykłym multimetrem za 10-20 zł czy nie ma gdzieś zwarcia. Ogólnie w tym przypadku 1. Świece 2. Sterownik 3. Wiązka
  7. Specjalista

    Problem z przepustnicą

    Ja kupiłem przepustnice 10 latka i wymieniłem całą. Mi wywalało błąd siłownika przepustnicy czyszczenie nic nie dało. Elektronika zalana olejem po czyszczeniu nadal ten sam błąd. Wymień przepustnice na używkę koszt ok. 200 zł powinno załatwić sprawę.
  8. Specjalista

    Błędy p2150 i p0380

    Tomek67 jeśli masz 150 KM to masz luz z wykręceniem świec jeśli jak u mnie 120 KM to jest przewalone Wkręć świece żarowe i sprawdź za pomocą akumulatora plus na obudowę minus na wtyk gdzie zakładasz fajkę powinna się nagrzewać równo od końca do góry. Druga metoda to sprawdzenie oporu świec miernikiem ustawiasz wartość na Omy i mierzysz wartość 0,8-1 jest ok. Jednakże bez pożądanego amperomierza nie jesteś w stanie sprawdzić pobóru produ podczas rozruchu. U mnie wykręcone wszystkie świece oporność 0.8 wszystkie się żarzyły a pobóru na jednej miałem tak duży że paliło mi sterownik świec. Jeżeli chcesz odkopywać tematy to napisz to w formie porady nie związanej z archeologią Czyli nie odpisuj do kogoś kto ostatni raz był na forum 3 lata temu a w formie porady jak daną przypadłość można rozwiązać
  9. Specjalista

    Jaki olej do Opla Signum 1.9 CDTI

    Ja do 120 KM 1.9 CDTI zastosowałem Valvoline 5w40 wcześniej 3 lata Castrol edge 5w30 i Valvoline jest o niebo lepszy a ceny +/- 20 zł różnicy w zależności od hurtowni
  10. Specjalista

    Spalona świeca żarowa

    Panowie miałem ostatnio problem ze świecami żarowymi. Błąd urządzenia wstępnego nagrzewania. Sterowniki miał odlutowane dwie blaszki które działają jako zabezpieczenie termiczne pod wpływem zbyt długiego nagrzewania świec prowadzi do odlutowania się tych że blaszek. Z początku znalazłem rozwiązanie tego problemu i przylutowałem je z powrotem. Jednakże po ponownym podłączeniu sterownika radiator na obudowie strasznie się grzał i tranzystor się przepalał. Przewody jak najbardziej ok. Więc jeśli u kogoś pojawia się błąd urządzenia wstępnego nagrzewania to w pierwszej kolejności należy rozebrać sterownik przylutować blaszki które są odlutowane. Jeśli problem będzie nadal występował komplet świec zapłonowych ja użyłem Boscha takie mailem fabrycznie. Jeśli nadal mamy problem należy kupić używkę sterownik lub zamiennik tranzystora BUK. Mam nadzieję że pomogłem bo wiele osób boryka się z tym problem i nie wie tak naprawdę co należy zrobić w pierwszej kolejności.
  11. Chcesz odnowić wnętrze swojego auta nadać mu niebywały wygląd i odświeżyć po latach? Zlecenia realizowane na terenie całej Polski. Sprawdź na YouTube : https://youtu.be/VgFbiEtW0DI Oferuję zmianę podświetlenia elementów w twoim aucie takich jak: Licznik - 80 zł Radio - 70 zł Panel Klimatyzacji - 45 zł Panel świateł - 30 zł Panel sterujący szyb i zamków - 30 zł Panel sterujący szyb i zamków (pasażer) - 20 zł Panel multimedialny kierownicy (lewy bądź prawy )- 15 zł Panel sterowania szyby tył lewy prawy - 10 zł Wszystkie prace wykonuję profesjonalnym sprzętem stacją lutowniczą zapobiegającą przepięciom. Po wykonanym zleceniu diody testuję w celu poprawności działania. Montaż diód wykonuję profesjonalną stacją lutowniczą z ustawieniem wartości temperatury kolba zabezpieczona przed przepięciami ESD safe. Bądź stacją na gorące powietrze Hot Air aby kontrolować proces montażu diód i nie powodować przegrzania sąsiadujących elementów. Oraz specjalnie do tego stworzonym grotem do elektroniki SMD. Wysyłasz element Radio, panel klimy itp. i na następny dzień wysyłam go do ciebie z powrotem! + koszt zwrotu elementu taki sam jaki przyślesz go do mnie nie zarabiam na przesyłce! ( np. panel klimatyzacji 10 zł priorytetem w takiej samej cenie odsyłam ją do Ciebie ) Monochromatyczne podświetlanie odchodzi o lamusa zauważysz różnice każdy Ci to powie. Realizacja wszystkich aut marki Opel Astra, Vectra C, Signum, Zafira, Corsa. proszę o kontakt telefoniczny bądź SMS pod numerem telefonu 604 270 594 bądź "wiadomość PW"
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.