Skocz do zawartości

XWRJJX

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana XWRJJX w dniu 8 Kwiecień

Użytkownicy przyznają XWRJJX punkty reputacji!

Reputacja

1

O XWRJJX

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    NIE
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Temat do zamknięcia. Rozwiązanie znajduje się w drugim poście poniżej załączonego problemu...
  2. Witam ponownie. Przepraszam, że wcześniej nie dałem znać, jednak zarobiony byłem. Mój poważny problem okazał się być pierdołą. Szukając w sieci rozwiązania okazało się, że delikatne postukanie w obudowę silniczka od skrzyni załatwiło sprawę. Dodam jeszcze, że po wymianie akumulatora większość moich problemów z samochodem przestało istnieć. Wcześniej moją zmorą było przygasanie świateł przy zmianie biegów, które po ww. wymianie ustąpiło., rozrusznik kręci jak szalony, samochód odpala bez żadnych problemów... Same plusy za 280PLN...
  3. Witam. Nadszedł czas, w którym muszę zmierzyć się z kolejnym problemem. Z racji, że miałem problemy z akumulatorem (częste rozładowywanie) postanowiłem kupić nową jednostkę o parametrach 63Ah i 600A dla rozruchu, której parametry zalecane są przez producenta pojazdu. Procedura standardowa: - Samochód na "N" - Odłączenie klemy "+" - Odłączenie klemy "-" - Odkręcenie mocowania akumulatora i jego podmiana; - Podłączenie w odwrotnej kolejności. Efekt po przekręceniu stacyjki: - INSP (na wyświetlaczu); - Stale świecąca kontrolna ASR; - samochód odpalił normalnie; - Przełączenie na "A"; - Samochód jedzie; - Zaparkowanie, wyłączenie samochodu, powrót do domu. Rano wyjście do pracy i efekt po przekręceniu stacyjki: - "F" na wyświetlaczu; - Samochód odpala, ale nie jedzie; Kody błędów : - P1700 (Układ napędowy) - P0117 (Układ napędowy - Engine Coolant Temperature Circuit Low Input - U3AFF Jedyne miejsce w necie, gdzie występują moje trzy błędy. Dodatkowo film, na którym widać problem z modułem skrzyni. Odnosząc się do błędów: - P0117 - konieczna będzie wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego; - P1700 i U3AFF odnoszą się do skrzyni biegów Easytronic. Co zasugerujecie, aby uniknąć kosztownej wymiany kompletnego robota skrzyni? - Ja ze swojej strony czytając w necie spróbuję odłączyć akumulator na chwilę i sprawdzę, czy to coś zmieniło (link pierwszy); - Jeżeli ww. nie pomoże, to pozostaje grzebanie w silniczku skrzyni i wymiana szczotek (też wyczytane); - Ostatecznie wymiana robota...
  4. Witam. Do badania wykorzystałem program Torque oraz Vgate iCar 2 ELM327 WIFI OBD2. Czy były przekłamania? W to wątpię, gdyż zrobiłem parę kółek i za każdym razem podobne wyniki. Przy najbliższej okazji sprawdzę jeszcze raz styki i dam znać.
  5. Witam Ponownie. Przepraszam, że tyle czasu zbierałem się z odpowiedzią, ale zarobiony byłem. W załączeniu przekazuję wykres napięcia. Kolor zielony to napięcie alternatora (ładowanie), czerwony to 12V we wnętrzu samochodu. Widoczne spadki napięć to redukcje z biegu 5 do biegu 1. Proszę o wnioski...
  6. Witam ponownie. Podmieniłem akumulator z 55Ah na 61Ah prąd rozruchu 580A. Niestety zmiany nie odczułem. Na szczęście kolega mi go użyczył i nie musiałem kupować. Nie zmienia to jednak faktu, że nie uniknę wymiany na nowy gdyż producent zaleca minimum 63Ah i minimum 600A dla rozruchu. Sprawdzę jeszcze parametry zgodnie z postem adam1954 i dam znać co się działo.
  7. Witam. Na wstępie proszę o wyrozumiałość, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Temat przewodni: Mam problem z przygasającymi wszystkimi światłami / podświetleniami w kabinie podczas zmiany biegów. Przedstawiam dotychczasowe poczynania: 1. Wymieniony pasek wielorowkowy; 2. Wymieniony olej silnikowy i wszystkie filtry; 3. Wymieniona cewka (zespolona); 4. Wymieniony czujnik dolotowy powietrza; 5. Wymieniony regulator napięcia; Rozrząd wymienię w najbliższym czasie, gdyż jest jeszcze w dobrym stanie (brak pęknięć, luzów oraz wyraźne widoczne napisy). Nadmienię, że po wymianie regulatora napięcia problem troszkę się zmniejszył i nie jest już tak upierdliwy, ale nadal występuje. Zmniejszenie upierdliwości polega na mniej widocznych zmianach natężenia oświetlenia. Sprawdzałem połączenia masy, jednak nie zauważyłem jakichkolwiek problemów. Nadmienię również, że wszystkie ww. części były nowe i oryginalne. Dodam jeszcze, że zamontowałem tempomat, sam go aktywowałem i DZIAŁA Proszę o podpowiedzi. Wnioskuję również o założenie dodatkowego działu dotyczącego skrzyni Easytronic (lub podział na rodzaj skrzyni po typie silnika), co z pewnością takim jak ja znacznie skróci czas przeszukiwania forum.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.