Skocz do zawartości

D4ko733

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O D4ko733

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. A niemożna z czegoś innego pociągnąć bo w ustawieniach gazu były do wyboru inne opcje. Nieraz założę nowa cewkę i już na następny dzień jest padnięta i zawsze na 3cylindrze a kabel od gazu właśnie do pinu C jest podłączony już chyba 7raz cewka na gwarancji.
  2. Witam forumowiczów. Posiadam astrę g z16xe na sterowniki multec s DHUC i mam pytanie odnośnie skąd jest brany sygnał obrotow. Otóż mam założona instalacje LPG 2gen i sygnał jest wzięty z cewki zapłonowej co moim zdaniem powoduje częste awarie cewki i chciałbym spróbować pociągnąć z czegoś innego i tu moje pytanie skąd pociągnąć ten sygnał z góry dziękuję
  3. A może ktoś płukał silnik ropa zalewając zamiast oleju? Widziałem taki zabieg u chris kubeczko
  4. A branie oleju w dużych ilościach od czego może być?
  5. Czyli EGR najlepiej wywalic? Bo jak założę stary nie działający i podepne to nie wykazuje błędów a auto jeździ idealnie. A co do ciśnienia właśnie wszyscy mówią że od 17bar do minus 10% w tych silnikach druga sprawa silnik pali sporo oleju czyli próba olejowo wychodzi że pierścienie puszczają chyba że się mylę. A co do nafty oświetleniowa będzie dobra do rozpuszczenia nagaru?
  6. Tak nawet na tym co było 12 przy próbie olejowej wskoczyło na 17bar. Egr szczelny przepustnica też czysta i nie bierze lewego powietrza. Te falowanie nie występuje zawsze przeważnie na rozgrzanym silniku czasami stoją obroty normalnie i po chwili zaczyna falowac. Stało się tak po założeniu nowego egra stary zaślepiony było wszystko dobrze chyba że wrócić do starego.
  7. Witam forumowiczów. Posiadam astrę g z16xe i mam parę problemów. Może zacznę od silnika a dokładniej chodzi mi o zapieczone pierścienie. Słyszałem o metodzie z nafta może jest ktoś kto to próbował i jaka ta nafta ma być. Pomiar kompresji wykazał od 1 cylindra 15. 15. 14,5. 12. Po zalaniu na tłoki po 5ml oleju ciśnienie wskoczyło na 17bar i tu moje pytanie martwić się tym czy próbować z nafta. Druga sprawa dotyczy egr miałem założony zacięty w pozycji zamkniętej żadnych błędów auto jeździło normalnie znalazłem w bagażniku nowy zawór i po zamontowaniu na jałowych obrotach strasznie falują od 500 do 1000rmp i czy ta niska kompresja może mieć na to wpływ lub nieszczelny wydech tuż za katalizatorem na łączeniu z tłumikiem środkowym? Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Niestety pod tym linkiem nie mogę znaleźć ecu.
  9. Witam piszę z zapytaniem jakie komputery były montowane do z16xe. Posiadam ecu DHUC i muszę już go wymienić i pytanie czy inne oznaczenia podejdą
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.