Skocz do zawartości

WariatPSM

Administrator
  • Liczba zawartości

    857
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    23

Ostatnia wygrana WariatPSM w dniu 26 Marzec

Użytkownicy przyznają WariatPSM punkty reputacji!

Reputacja

66

O WariatPSM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Vectra C
  • Inna marka
    Iveco Daily 3.0 >200HP
  • Silnik
    1.9 120KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na części zimnej Turbiny, taki bajer na trzy śrubki.
  2. Jest Liftback, Sedan i Kombi. Ja mam Sedana, może i dobrze, nie muszę martwić się wycieraczką tylną, ani siłownikami klapy. Chociaż z Liftbacka lepiej wyciągać większe szpargały takie jak wózek dziecięcy czy inne spore gabaryty. Są plusy i minusy każdego nadwozia. Co do Vectry to przydałaby się tam belka na wahaczu a nie wielowahacz, trochę myszkuje tył na serii, ale to nie auto do wyścigów. Chociaż przy większych i mocniejszych silnikach niby jest sztywniej
  3. Ostatnio wiozłem do gościa słupek silnika, też mu tak cykało aż dziura w tłoku się zrobiła. Elektrody od świecy się rozpadły, jak już zakupicie używany samochód to przyda mu się taki minimalny przegląd albo wymiana podstawowych rzeczy jak filtry/świece/płyny, żeby później nie było niespodzianek.
  4. WariatPSM

    Podgrzewacz indukcyjny

    Tak wpadłem na pomysł żeby przetestować lutownice transformatorową, podejrzewam że nagrzewa się w granicach 240-320 stopni lekko. Wiadomo im cieńszy drut tym szybciej się nagrzewa. A kiedyś tak z ciekawości sprawdzę na jakiejś nakrętce. Drutem owinąć nakrętkę w 2/3 zwojach i ciach pod lutownicę. Może mało stopni jak na stal ale sprawdzić nie zaszkodzi. No i wiadomo taka transformatorówka ma krótki czas działania bo szybko się nagrzewa i można trwale uszkodzić Takie tam rady druciarskie...
  5. Marcin sprawdź sobie tą stronkę z rozmiarami opon i felg do Signuma https://rozmiaropon.pl/tires/opel/signum/2004
  6. W pierwszym swoim poście, jest taka opcja pod opisem "Edytuj", klikając w ten odnośnik, masz możliwość edytowania postu oraz zmiany tytułu tematu.
  7. Z tymi błędami jest kilka tematów, w jednym rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy. W innym po zmianie kół/rozmiaru na większe pokazywał się błąd. Może warto podładować akumulator prostownikiem i zobaczyć czy błąd się pojawia, może być tak że przy niższych temperaturach spada pojemność/napięcie akumulatora i trochę elektronika zaczyna świrować, ja przed wymianą akumulatora miałem sporo błędów osprzętu.
  8. U mnie w busie regenerowali wtryski po 2-3 miesiącach znów padły i objawiało się to spalaniem stukowym. Stukanie i kupa dymu za tobą, coś ala zawór w głowicy taki dźwięk. Jeszcze wyszło, że listwa CR się rozszczelniła. Jak już nawet będziesz chciał gdziekolwiek podjechać to zadzwoń naświetl sytuacje, żeby nie było tak że oddasz auto i będzie stało z miesiąc czasu. A tak na szybko to i pewnie pieniądze nie małe będą. Przydałby się jakiś fachman uczciwy co by zweryfikował prace mechaników i przejrzał na spokojnie te wszystkie wskazówki.
  9. Już moje początki na forum startowały na takim temacie z czujnikiem SCV jak nie mylę się chodziło o diesla w Mazdzie. Chyba wałkowaliśmy temat z użytkownikiem Maersk, ma warsztat w Chojnie. I z tego co wywnioskowaliśmy nie ma jak to nowy oryginał, nie żadna podmianka na używane czy zamienniki. I teraz pytanie czy układ został oczyszczony i założony oryginalny czujnik na szynie CR? Musisz naprawdę kogoś kumatego znaleźć bo zaraz przepłacisz za te naprawy. Kablami/przewodami możesz poruszać sam przy wtryskach czy na szynie. Może masz wywaloną uszczelkę pod wtryskiem, za bardzo nie chcę cię sugerować bo możesz mieć z kilka albo kilkadziesiąt rożnych przypadłości. To gdzie Adam ci polecił to masz 480km w jedną stronę, ale po zakresie prac i poleceniu Adama może to być bardzo dobry zakład
  10. Takie posiłkowe pytanie, odcina to znaczy że już nie reaguję na gaz po tych obrotach i po ponownym włączeniu zapłonu idzie jak by nie było problemu. Czy po owym objawie silnik wchodzi w tryb awaryjny i nie przekracza 2000obr zanim go ponownie uruchomisz. Coś mi się wydaje, że Wesoł i Wojtek Cichy mają rację, odpalić silnik i poruszać kabloteką od wtrysków i szyny, jak zaklekocze i będzie przerywał to wyjdzie, że jest uszkodzony jakiś przewód albo styk. Nie miał błędów z czujnikiem wału? I jak dalej z tym paliwem, nadal się cofa?
  11. A Golf to benzyna czy diesel? Parametry prądu rozruchowego są ważne. Benzyna będzie miała mniejszy prąd i mniejszą pojemność seryjnie/fabrycznie. Rozrusznik cyka bo nie ma już czym kręcić z wyciągniętego akumulatora. Ciekawe czy wszystko jest dobrze skręcone i zmasowane. Kup kable w markecie do 30-40zł. Lepiej jak będą krótsze a grubsze, tylko takie żeby starczyły. Albo poproś kogoś o pożyczenie na chwilę. Jak już odpali niech sobie pochodzi, jak się zagrzeje to spróbuj już samodzielnie odpalić i pomierz napięcia na rozruchu i później po odpaleniu. A na koniec nie zdziw się jak będzie masa błędów, bo to normalne w przypadku padniętego akumulatora i prób odpalania na minimalnym prądzie. Raczej skasują się poprzez program/interfejs i nie powinny wracać jak już będzie palił od strzała
  12. Jak widać akumulator nie ma dostatecznego prądu rozruchu aby zakręcić porządnie rozrusznikiem. Myślę, że regeneracja rozrusznika mogła poczekać, a problem mógł albo i jest w kablach. Trzeba poprawić masy i plusy. U mnie w Vectrze 1.9 120KM grzał się masowy od akumulatora do kielicha amortyzatora, wystarczyło dobrze oczyścić. Ja bym próbował odpalać na kable, plus pod akumulator a masa na silnik. A jeszcze jedno akumulator szybko się ładuje pod prostownikiem z pozycji zero do full? Jeśli tak to jest uszkodzona cela albo mało kwasu i na takim nie odpalisz, kable szybko zweryfikują czy to nie wina akumulatora.
  13. Przed wymianą rozrusznika były objawy ciężkiego odpalania, musisz opowiedzieć wszystko od początku, jakie objawy przed wymianą były. Kto wymieniał rozrusznik i czy odłączył akumulator i nie zrobił jakiegoś zwarcia kablem +? Nawet jakby był uszkodzony czujnik wału to by zapalił na plaka, wydaje mi się że blokuje go immobilizer albo alarm. Jest jeszcze kwestia zapchanego DPF albo podciśnień na dolocie.
  14. Jak wyżej, klima może się załączyć na trybie "Auto", w tym trybie "Eco" klimatyzacja jest wyłączona, po przejściu na "Auto" powinien nawet włączyć się od razu wentylator klimy, możesz też sprawdzić ustawiając nawiew na szybę bo przeważnie w trybie tym zaskakuję klimatyzacja, przynajmniej u mnie w Vectrze C tak jest na klimatroniku z CD70 wtedy siła nawiewu jest na 7 biegu. Musisz wejść w opcje nawiewów i przełączyć, chyba nawet tymi gałkami co regulujesz nawiew można to włączyć, nawet powinny mieć opcje wciskania.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.