Skocz do zawartości

WariatPSM

Administrator
  • Liczba zawartości

    1002
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana WariatPSM w dniu 15 Maj

Użytkownicy przyznają WariatPSM punkty reputacji!

Reputacja

77

O WariatPSM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Vectra C
  • Inna marka
    Iveco Daily 3.0 >200HP
  • Silnik
    1.9 120KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A ja mam pytanie z innej beczki, auto przypadkiem nie zaliczyło jakiegoś krawężnika czy sporej dziury na drodze? Mogło się coś przekosić/pokrzywić, miałem taki przypadek w Leonie, kupiona piasta i wymieniona. Nadal ocierało okazało się, że poprzedni właściciel amator hamulca ręcznego zaliczył krawężnik i pokrzywił delikatnie belkę...
  2. A nic o haku nie wspomniałeś, tam zawsze po latach zbiera się niezły syf, tam z dwóch stron musi być dobrze zabezpieczone, na wejściu kabli i na klapce osłaniającej piny. Najważniejsze, że udało się naprawić
  3. W którym miejscu na frezie przy kole czy skrzyni? Jak przy skrzyni to już łożyska na różnicowym mechanizmie kaput. Ja kupiłem GSP i od razu rozebrałem smaru tam było tyle co kot napłakał, prawie nic. Wleciały też inne osłony gumowe ze spidana z poprzedniej półosi bo wymieniałem przed rozpadnięciem się wewnętrznego. Te półosie GSP nie są takie złe ale trzeba poprawić trochę fabrykę. https://forum.opel24.com/topic/86561-p%C3%B3%C5%82o%C5%9B-lewa-opel-vectra-19cdti-2005r/?tab=comments#comment-710235
  4. A mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia jak to konkretnie wygląda. Może jedna prowadnica stała i tylko jedna strona wychodziła. Nic się tam nie skrzywiło i nie wyrobiło?
  5. Kto stawia taką diagnozę i kto naprawia komputer 5 razy, to jest pomyłka nie warsztat. Potrzebne są pomiary na włączonym silniku. Live data sprawdzanie podczas jazdy a nie oddawanie do naprawy i szukanie po omacku.
  6. Zaraz pokazywało by jakiś błąd z tym elektrozaworem. Jeśli byłaby niepoprawna praca tego zaworu to auto dostawałoby drgawek i problemy byłyby z obrotami. Jak nie uszczelka na mocowaniu pompy w baku to wlew musi gdzieś być nieszczelny jakaś obejma się obluzowała. Też może jest jakiś przewód, który odpowietrza paliwo. Mógł też przetrzeć się jakiś przewód paliwowy.
  7. Ja miałem podobne objawy jak lewy wewnętrzny przegub siadał. Też tak przy prędkościach powyżej 100km/h i wyżej raz kierownica latała, raz całą budą trzęsło. Wymieniłem całą lewą półoś i problem znikł. Łożyska amortyzatora warto zobaczyć (poduszki) tuleje na wahaczach i sworznie. Jak łożysko koła to przy uniesieniu w górę nie odkręcając koła będą wyczuwalne delikatne przeskoki osiowe. Może też już wysypywać się różnicówka w skrzyni jak wieloklin sztywno nie siedział gdzieś był luz na łożysku albo na samej nakrętce przy kole. Sprężyna też może być pęknięta, trochę tego dużo ale w sumie całe zawieszenie przednie do sprawdzenia. Jak rozwiążesz to daj znać co było
  8. Może ktoś by miał taki schemat, trzeba poczekać. Jak jest to wiązka kabli, która nie przechodzi przez żadne drzwi/klapy jest ułożona do nadwozia na sztywno to problemu bym szukał w zgięciach wiązki. W samej lampie na płytce/obudowie z żarówkami, samą żarówką też bym zainteresował się czy dobrze siedzi w gnieździe i jest ta co ma być oraz włącznikiem świateł z panelu/kokpitu, czy jest sprawny i przechodzi przez niego napięcie. A na chwilę obecną już nic nie wymyślę.
  9. Wygląda na to, że po drodze gdzieś ginie te napięcie. Problem w stykach albo w samej wiązce kabli, bądź słaba masa. Światło jest w lampach tylnych czy jest dokładane na zderzaku? Trzeba sprawdzić czy jest przejście na kablach i stykach.
  10. Nic tylko kanał czy podnośnik i depnąć gazu i zobaczyć skąd ten pomruk się bierze. Nikt nie będzie się domyślał bo to twoje auto i sam możesz zobaczyć.
  11. Na tej stronce wklej swój VIN. Ale to też nie wszytko tam będzie http://astra-3.pl/vin.php
  12. Chyba chodzi o błąd P0171 z ubogą mieszanką. Popraw tytuł tematu bo nie wiadomo o jaki problem chodzi, tak żeby inni później mogli szybko odszukać temat na forum. Ogólnie na ten błąd może wskazywać problem od pompki paliwowej po wydech/sondę/czujniki na dolocie czy przepustnice. Trzeba odpalić program i patrzeć jakie są parametry na poszczególnych czujnikach powietrzna i paliwa. Ja bym się zawrócił do mechanika i powiedział, że to była zła diagnoza i niech szuka dalej...
  13. Nie ma regulacji, jest prosta zasada i działa na wcisk, zamyka obwód i świeci stop. Ewidentnie twój czujnik się zacina, trzeba go wyciągnąć i zobaczyć czy swobodnie pracuje. Można spróbować go rozruszać/przeczyścić jeśli jest rozbieralny. A jak nie to wymienić na nowy. Na czas postoju jeśli świeci to lepiej rozłączyć z wtyczki bo przez czas postoju na drugi dzień a nawet szybciej wyciągnie cały akumulator, jeśli jest kwasowy to nie spodoba mu się zejście do zera...
  14. A co chcesz kupić i jakie lampy. Lampa jest klejona fabrycznie i trzeba ją umiejętnie rozebrać, nawet pieką lampy w piekarniku żeby klosz wyciągnąć i dostać się do soczewek itp. Podejrzewam, że będzie trzeba kupić jakieś używki i poprzekładać co potrzebne.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.