Skocz do zawartości

WariatPSM

Administrator
  • Liczba zawartości

    1237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    35

Ostatnia wygrana WariatPSM w dniu 30 Października

Użytkownicy przyznają WariatPSM punkty reputacji!

Reputacja

100

O WariatPSM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Vectra C
  • Inna marka
    Iveco Daily 3.0 >200HP
  • Silnik
    1.9 120KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zależy na kogo trafisz i czy wrzucą od razu w Cepik. Dla nich zawsze możesz lawetą podjechać... Mi się zdarzyło tak ze dwa razy jechać, raz przegapiłem a za drugim razem przedłużyła się naprawa usterki. Jak będzie lockdown i rzeczywiście zamkną SKP, to nie powinni mieć pretensji, ale bez przeglądu podczas wypadku/kolizji to mogą się później dziać różne historie. Tak czy tak kaszanka jak to mówią...
  2. Chyba jak się nie mylę to miałem 40%, przez to że nie mam zachowanej ciągłości. Kupie polisę i sprzedam auto w ciągu niecałego roku i wtedy nic mi nie wskoczy do zniżek. Vectrę mam 2 rok w Lin** i płacę tam za full pakiet 800zł, z przyklejonym auto-kasko, dziwi mnie ta cena bo zazwyczaj płaci się drugie tyle co za OC, nawet ubezpieczyciel powiedział, że mam już drugi rok auto-kasko. Vectra ma 15 lat, zaraz 16. Zawsze myślałem, że takie pakiety tylko do aut 10 letnich max. Właśnie od sierpnia jak liczyliśmy to teraz 100zł. więcej dla Cytryny, to stary już diesel i cenę rynkową ma niewielką, moż
  3. 5W30, wymiany robię co 10-12tys. km, każdemu to też powtarzam ze znajomych. Nawet w busie max to 15tys, a nie 20-30tys jak zaleca producent.
  4. Jeszcze z biegiem czasu chcą dopierdzielić wyższe OC, w sierpniu jak liczyłem Cytrynę to prawie 900zł wyszło, dziś zapłaciłem 1002zł... Fakt Cytryna stary klekot 2.0HDI z 2001r., za Vectrę C 1.9CDTI 2005r. płacę 800zł z dodatkiem ala auto-kasko. Ubezpieczyciel wiarygodny polecony od znajomego, który ubezpiecza Jeepa 5.7 za jakieś 800zł, tyle, że ma ma lepszą historie OC niż ja. Ja zmieniałem auta krócej niż rok i nie nabijałem zniżek. Ale z tego co widzę to pewnie Cytryna będzie miała ciężko z przeglądem za rok, myślę głównie o spalinach z tego przyrządu. Chyba będzie trzeba się przerzucić na
  5. W sobotę byłem na przeglądzie Cytryną, co do tej nowej maszyny stacja już posiadała jakiś czas temu. Jak widać pierwszy post z lutego 2020r., diagnosta poinformował mnie, że maszyna ma już ruszyć od stycznia. Według diagnosty 80% aut nie przejdzie przeglądu, do tego przy wyniku negatywnym ma być robiona tzw. kartoteka, opisy i zdjęcia auta. Do tego momentu maszyna stoi i straszy, są też przejściówki pod OBD do innych aut... Co do norm to będą sprawdzane pod kątem wypuszczenia auta z fabryki, czyli jak ktoś ma Euro 3 to ma się mieścić w Euro 3, gorzej z tymi co powycinali katalizatory/dpfy/fapy
  6. Daj mu tej 5W30 i obserwuj stan oleju co 100km albo co drugi dzień. Po 10tys.km okaże się czy jest go godzien, zawsze jest jakieś ryzyko pod względem zużycia silnika. Przy sprzedaży dzieją się cuda, po zmianie oleju auto chlipie jak złe i zostawia za sobą chmurę dymu, nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Osobiście bym schodził 10W później 5W.
  7. Wiarygodna ta książka serwisowa? Nie ma żadnych zawieszek/naklejek w komorze silnika czy FV w dokumentach? Dopisz do tytułu tematu "jaki olej" bo w wyszukiwarce komuś innemu się nie przyda. Zależy jaki przebieg zrobił na 15W30, na pewno nie stanie mu się krzywda jak zalejesz 10W30, chyba że ma zmęczone pierścienie czy głowice. Ja w Cytrynie 2.0HDi i Vectrze 1.9CDTI mam 5W30/40 przy przebiegach ok. 300tys km.
  8. Kod błędu to podstawa, wiązka poleciała od sterownika ABS po sam czujnik koła? Jeśli błąd zapala się od razu po przekręceniu kluczyka to jest stała, jeżeli po przejechaniu kilku metrów czy skręcaniu kołami to dalej jest uszkodzona wiązka przy kole lub w miejscu naciągania/pracy przewodów. Uzupełnij profil w pojemność i kod silnika i popraw tytuł bo nie określa problemów z układem jezdnym/kierowniczym. Choinka przy ABS/TC i check engin to nie choinka, trochę mało bombek Dziwi mnie podejście elektronika raczej bez problemów dobrze sobie radzą z takimi usterkami, na pewno dobry się
  9. Jest na podwójnym mocowaniu do bloku silnika, wykręciłeś 2-3mm i nie da się wkręcić ani wykręcić? Jeśli tak to alternator (jego uszy) są to przelotowe tulejki, czyli z drugiej strony powinna być nakrętka, którą trzeba przytrzymać kluczem. To jest taki alternator: https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/12-1/ I zgadłem z drugiej strony powinna być nakrętka, dlatego praca wstrzymana Rysunek z katalogu mocowania alternatora: https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/45-1/
  10. O olej w skrzyni trzeba tak samo dbać jak w silniku, oczywiście będą to inne przebiegi według danych producenta. Można skontrolować stan oleju i też wymienić. Musiałbyś porównać z bliźniaczym autem czy nie masz wyrobionego już mechanizmu mieszka. To takie gdybanie od oleju po synchronizatory, jeśli z pozycji luzu bieg 2 wchodzi bez problemów to raczej regulacja albo zużyty ten plastik/mechanizm po mieszkiem nie wiem jak to się fachowo nazywa.
  11. Jeśli nie ma oryginału na to miejsce to można porzeźbić jak nie szkoda ci tunelu, ewentualnie wykorzystać mocowania pod telefon. Trzeba pomierzyć i zobaczyć co pasuje, może bez większych kombinacji wszedłby podwójny z BMW E46. Ale sugeruje wcześniej zobaczyć i pomierzyć zanim się kupi bo może nie pasować.
  12. Można sprawdzić co się dzieje pod mieszkiem, przebieg robi swoje. Zdarza mi się jeździć różnymi autami i problem ten jest powszechny tym bardziej jak jeździ się kilkoma autami i człowiek jest przyzwyczajony. Kwestia tkwi w ruchu ręki albo wyrobionym mieszku czy regulacji linek/cięgieł. 1/2/3 to zawsze najbardziej katowane biegi, jak już padną synchronizatory to zacznie zgrzytać. Wpisz pojemność i kod silnika w profil, będzie to już jakaś wskazówka dla innych.
  13. WariatPSM

    Koronawirus

    W kościele siedzi minimum 90% w maskach, na basenie i siłowni nie jest to wykonalne. Przy zwiększonej wydolności organizmu mając na sobie maskę większość zdrowych ludzi by mdlało ze względów niedotlenienia. A jak wiadomo nikt nie będzie koksował/ćwiczył czy pływał w maseczce. Prędzej załapiemy w sklepie/szpitalu/aptece tam jest taki przemiał, nikt już na rękawiczki nie patrzy czy dezynfekcje przed i po. Już nawet nie chce się słuchać o tym wirusie, powinni go spakować i wysłać tam skąd przyszedł. Znajdzie się zawsze jakiś kretyn co mimo ryzyka ma wszystko w dupie i naraża siebie i najbliższych
  14. Tak jak kolega mati11294 wyżej napisał. Robi się coraz chłodniej na zewnątrz, pewnie zaraz będzie masa tematów, że auta słabo palą. Tak na szybko sprawdzić można czy przy pomocy kabli rozruchowych zapali lepiej, wtedy można sugerować się słabym akumulatorem, ewentualnie niskim ładowaniem alternatora. Jeśli pali tak samo to świece bądź problem z układem paliwowym. Na tą porę roku polecam przeczyścić klemy na akumulatorze, kable masowe i plusowe przy rozruszniku/alternatorze/akumulatorze, wymienić filtr paliwa i lać dobre paliwo. Ostatecznie dolać na cały bak dodatku do paliwa w celu wyczyszczen
  15. Może być tak jak piszesz, jeśli sprawdziłeś dokładnie zawieszenie i hamulce. Kwestia zacisku jak działa tłoczek i prowadnice czy nie ma tam problemu. Piasta została dokładnie oczyszczona po zdjęciu tarcz? Nie wiem czy takie przetaczanie ma sens, tarcze i klocki nie są drogie. Trzeba zwracać uwagę jak układały się klocki do tarczy, to zdradzi nam czy jest zastany tłoczek czy prowadnice. Jeśli tłoczek to przeważnie szybko zetrze się klocek od wewnątrz zacisku (strona tłoczka), jak prowadnice to przeważnie klocki po czasie zaczynają zdzierać się pod kątem czyli nie równolegle do tarczy. Drgania w
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.