Skocz do zawartości

WariatPSM

Administrator
  • Liczba zawartości

    1282
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana WariatPSM w dniu 5 Listopada

Użytkownicy przyznają WariatPSM punkty reputacji!

Reputacja

105

O WariatPSM

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Vectra C
  • Inna marka
    Iveco Daily 3.0 >200HP,
  • Silnik
    [Z19DT] 1.9 120KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przecław ul. Kasztanowa 13 i Szczecin ul. Balińskiego 14. Tam znajomi naprawiali, chociaż widać po komentarzach, że wpadki zdarzają się.
  2. Do Vectry C brałem sprężyny Jamexa, polecane z innych for. Miałem wcześniej progresywne nie wiem jakiego producenta, pękła jedna przy samym dole na zwężeniu sprężyny. Sprężyny, które kupiłem są jednakowej grubości i auto przez to jest sztywniejsze i fajniej zachowuje się w zakrętach. U ciebie tej samej firmy kosztuje ok. 60zł. sztuka. Jeśli jeździ załadowana Asterka to polecam wkłady do sprężyn, wtedy będzie sztywniejsza pod obciążeniem i nie odkształcą się tak szybko sprężyny. Wyciągnij jedną sprężynę i zmierz, wymiana na tyle nie jest skomplikowana. Zwróć uwagę na podstawki przy belce i na p
  3. Tzw trawers/sanki pod silnikiem. Raczej normalna sprawa, teraz tak nie widać bo zakładane są duże osłony. Można zgłosić może zabezpieczą dodatkową ochroną antykorozyjną. Jest to kawał żelastwa, który dopiero po wypadku spawany jest bardziej niebezpieczny jak zardzewiały. Jeśli ulegnie uszkodzeniu to wymiana na nowy albo używany nie bity.
  4. Jeśli chodzi o zdrowie i ma to pomóc, to nie ma co się przejmować plastikami. Zawsze można też zadbać kosmetycznie o wnętrze i plastiki też co jakiś czas potraktować dobrymi kosmetykami/konserwującymi do kokpitu.
  5. Samemu trochę nie wygodnie i może być ciężko. Jeśli ma regulacje na zawiasach to skręć i delikatnie zamykaj i koryguj jak nie będzie się pasować. Poszukaj w katalogu jakie są niespodzianki przy klapie: https://opel.7zap.com/pl/car/ Jak zamówiłeś dostawę i jedzie w paczce nie na palecie to mogą uszkodzić się narożniki i szyba. Pamiętaj, że zawsze takie części jest dobrze oglądać osobiście.
  6. Musi być druga osoba. Tak to można zbierać informacje do świąt i dowiedzieć się na kolejnego Sylwestra. Kanał/najazd/podnośnik i po kolei sprawdzanie elementów zawieszenia i karoserii, dwie ręce, mała breszka i trochę cierpliwości. Jeśli piszesz stukot to kojarzy się z przeniesieniem napędu, skrzynia, różnicówka, półosie, łożyska itp..
  7. W chwili zapalenia się kontrolek jechać na diagnozę i nie gasić silnika przed nią. Bo czekać na kaprys samochodu i sprawdzić kontrolki to będzie loteria. Bez przyczyny się nie świecą i powinny mieć zapisany błąd. Jakim programem było sprawdzane auto?
  8. Witamy. Ople nie psują się
  9. Kontrolki święcą się teraz na stałe to na pewno jest zapisany błąd. Jeśli by nie było to zaraz po odpaleniu powinny gasnąć. Chodzi o te kontrolki ostrzegawcze związane "auto na górce/wzniesieniu". "kontrola trakcji", "wyłączona kontrola trakcji". Jeśli by do tego doszedł błąd ABS to można szukać problemu w czujnikach i wiązkach 4 kół, albo w sterowniku. Trochę jest napchane tej elektroniki, czasem jeden czujnik, bezpiecznik odpowiada za kilka systemów. Trzeba jechać na dobrą diagnozę komputerem. To jest automat dobrze widzę? Coś do tej pory udało się ustalić z tym układem paliwowym?
  10. Jeśli już skrzynia brzęczy na luzie i jest cisza po wciśnięciu sprzęgła to mogą kończyć się łożyska na wałku głównym. F17 raczej nie należy do bardzo awaryjnych skrzyń, chyba nie miała świeżej oliwy od nowości albo wycieki na uszczelniaczach półosi. Środku możesz dodać ale to już zależy w jakim jest stanie skrzynia, jak jest tragedia to można się wszystkiego spodziewać. Skrzynie można kupić 200-500zł już w dobrym stanie tylko trzeba dokładnie zwrócić uwagę na numery i rodzaj, żeby nie było później niespodzianek. Z przełożeniami ta o niższej wartości w cyfrach będzie szybsza o jakieś 5km/h na 5
  11. Auto było podłączane po tych objawach z tymi kontrolkami? Tam świeci się tempomat trakcja, co może być związane z pedałem gazu (potencjometrem) jest elektronicznie zespolony z tymi systemami, aktywuje i dezaktywuje pewne funkcje poprzez reakcje na gaz i dane z komputera i innych systemów. Warto sprawdzić dodatkowo ładowanie i kondycje akumulatora, jak się już kończy to padają poszczególne systemy i robi się dyskoteka z czujnikami na zegarach. Warto zająć się tym układem paliwowym bo to też może być główny winowajca.
  12. Taki trochę mało bezpieczny błąd do poruszania się po drodze. Można jakąś pastą czy czymś w sprayu popsikać w okolice uszczelnienia przewodów i uszczelki filtra paliwa czy nie zasysa powietrza do wewnątrz, to jest jedna z hipotez błędu. Regulator zazwyczaj wymiana na oryginał, bo tańsze zamienniki to loteria i używki też. Tylko tu trzeba wcześniej wyeliminować całkowicie winę ma układzie paliwowym i przy połączeniach na wiązkach, bo można kasę wyrzucić w błoto. U mnie był przypadek zapchania filtra paliwa i sitka pompy paliwa w baku. Tylko, że odcinało z coraz niższych obrotów i wchodził w try
  13. P0089-Kontroler ciśnienia paliwa , Funkcja pod negatywnymwpływem. Kontroler ciśnienia paliwa mechaniczna usterka. Sugerują niektórzy nieszczelny filtr paliwa, uszczelkę filtra i szybko złącza układu paliwowego. Trzeba też zwrócić uwagę na filtr paliwa w jakim jest stanie, czy nie ma jakiś stałych zanieczyszczeń. Nie mylić regulatora z czujnikiem ciśnienia. W sumie jeśli auto nie gaśnie przy zwiększeniu obrotów i nie wchodzi w tryb awaryjny to można wykluczyć zapchanie układu paliwowego, jakaś nieszczelność/zapowietrzanie ewentualnie wiązka czy piny zabrudzone/uszkodzone. Wlać doda
  14. Ja bym trzymał się wersji, że wykonał manewr na odpalonym silniku. Ja zajmuję się tym hobbystycznie i zdobywam wiedzę dzięki znajomym mechaniką, dzięki Wam na forum. Lubie sobie podłubać w garażu, taka odskocznia od codzienności. Szwagier nie ma takiej zajawki i jak z nim się rozmawia to już miliard opcji przewiduje. Mnie to jara z motorów na samochody, niestety mechanik u mnie nie zarobi
  15. Retro klasyk amfibia a zarazem hybryda Można nie wstać jak spadnie na głowę Zostaw go sobie jeszcze kilka lat a może jakieś fajne pieniądze będzie wart. Ja miałem Komarka, bez papierów oddałem małolatowi za głośniki estradowe i wzmacniacz samochodowy, wzmacniacz zamieniłem za skrzynie aktywną, skrzynie za felgi od Audi A8 MonoBlock, później na inne felgi 17Aez, a Aezy za Corsę B Wymiany są dobre, lecimy z tematem wątku bo offtop się robi
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.