Skocz do zawartości

zwiru1994

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zwiru1994

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dzięki za odpowiedzi, niestety problem jest nadal. Podjadę w sobotę do jakiegoś mechanika, żeby na to luknął i napisze po usunięciu problemu. Może się komuś przyda.
  2. Wąż oznaczony numerem 21, na zdjęciu które wysłałeś jest to po prawej stronie na końcu tego węża. Nie wiem czy to jest jakiś zawór czy co.
  3. Sprzedawca nie informował mnie że są dwa typy. Podałem mu tylko markę, model, pojemność oraz moc, nie sprawdzał po nr vin. Jednak wzrokowo wszystko było takie same jak stare. Muszę chyba podjechać do jakiegoś mechanika żeby na to zerknął. A co do pompki sprzęgła jest na niej coś wyglądającego jak reduktor, coś takiego. Do czego to służy? Czy pompka mogła paść po wymianie sprzęgła?
  4. Nie. Tylko podczas ruszania na 1 biegu jak i na wstecznym łapie od samego dołu nie ważne ile razy wcisnę sprzęgło przed wbiciem biegu. A po ruszeniu każdy następny bierze od góry, też bez różnicy czy wcisnę raz i zmienię bieg czy kilka razy.
  5. Tak wymieniałem cały komplet razem z wysprzęglikiem.
  6. W jaki sposób można ją sprawdzić? Zerknąłem na nią nad pedałem i pod maską, wycieku żadnego nie widać, dodatkowego odpowietrznika nie ma. Ściągnąłem przewód z odpowietrznika, przelałem 200ml płynu, odpowietrzyłem ale nadal to samo.
  7. Nikt nie kojarzy jaka może być przyczyna?
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze sprzęgłem jak w temacie. Wymieniałem cały komplet z firmy LUK. Sprzęgło zachowuje się tak jakby było zapowietrzone, jednak odpowietrzałem dość długo, a już po chwili leciał sam płyn. Podczas ruszania na pierwszym biegu bierze od samego dołu, jednak każdy następny bieg bierze przy samej górze. Podczas jazdy przy zmianie biegu na wyższy przy obrotach około 3500 zdarza się, że pedał przycina się w połowie przy puszczaniu, po chwili odbija do góry i dopiero auto ciągnie. Kiedy wciskam sprzęgło na postoju za pierwszym i drugim razem chodzi do spodu tak jak powinno, później po wciśnięciu jakieś 3/4 jest silny opór. Dodam że stare sprzęgło brało u góry za każdym razem tak samo. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim, jakieś pomysły co może być przyczyną?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.