Skocz do zawartości

soyerantara

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O soyerantara

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Antara
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może to być zła jakość oleju. Dpf może być zasyfiony i często go wypala, a co za tym idzie paliwo dostaje się do oleju. U mnie tak było.
  2. Mam pytanie odnośnie przekręconego licznika w aucie, które kupiłem około pół roku temu. Gdy kupowałem auto miało niecałe 170 tys. km. Przypadkowo podczas kupowania części w ASO do tegoż auta zapytałem sprzedawcę czy jak podam mu VIN to czy może mi pokazać czy mają jakąś historię tego auta w swojej bazie danych. Zgodził się i zrobił mi wydruk z historii wizyt tego auta w ASO. Okazało się, że auto 30.01.2018 było w serwisie Opla (nie w Polsce) i wtedy miało już 366 tys. km. Auto kupiłem od handlarza na nieszczęsną umowę "połówkę" (teraz wiem, że postąpiłem debilnie, ale cóż mądry Polak po szkodzie). Mam pytanie odnośnie tego czy jak ja będę sprzedawał to auto w przyszłości to czy grożą mi jakieś konsekwencje prawne z tytułu fałszowania przebiegu auta? Kupując nie miałem zielonego pojęcia, że jakiś ch.j o 200 tys. przekręcił licznik, ale niestety udowodnić tego nie mogę żadnymi dokumentami, no chyba że świadkowie, którzy byli obecni podczas zakupu. Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. To bardzo zawiła historia. Auto było już u dwóch gości. Jeden twierdził chyba tak na czuja , że to pierścienie inny coś innego - bez rezultatu. Na tą chwilę jeszcze walczę, zobaczymy. Teraz auto jest u mechanika, już trzeciego, ale temu chyba najbardziej się chce rozwiązać problem. Zaczął od turbiny i okazało się, że są wyszczerbione łopatki, ponad to pęknięty kolektor wydechowy i cały dolot masakrycznie zapchany nagarem. Turbina już wróciła z regeneracji, miałem lekki problem z kolektorem wydechowym - nigdzie nie można go dostać, oczywiście poza serwisem. Znalazłem na olx przyjechał lecz też pęknięty. Zdecydowałem się więc zamówić w serwisie Opla. Ma być we wtorek, bo ściągają z Niemiec. Myślę, że w przyszłym tygodniu, powinno być auto do odbioru, więc wtedy się okaże czy turbina tak żłopała olej czy to jednak silnik szrot. Nie wiem zielony jestem totalnie w temacie mechaniki, bazuje na opiniach innych. Mam natomiast cichą nadzieję, że spadnie to branie oleju, bo jeśli nie to w remont silnika nie będę się już bawił mam dość.
  4. W dalszym ciągu moja Antara bierze olej, jest to na poziomie 1L na 1000 km - masakra. W instrukcji Opla Antary wyczytałem, że ten silnik ma normę spalania oleju na poziomie 0,6 L na 1000 km. Jak na razie wymieniłem odmę bo była uszkodzona, ale nie dało to pożądanego rezultatu w postaci mniejszego zużycia oleju. Turbina też jest ok - tak bynajmniej mi powiedziano. Zastanawiam się teraz czy dalej drążyć temat nadmiernego brania oleju, czy po prostu jeździć i dolewać. Czy w związku z tym zużyciem oleju może coś klęknąć na amen? Miał ktoś z Was taki problem? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  5. Auto stoi u mechanika i wg sugestii kolegi "Wojtek" sprawdził odmę i okazało się, że membrana jest uszkodzona i odma zapaprana olejem. Mam nadzieję, że to było przyczyną chlania oleju. Dam znać jak odbiorę auto i pojeżdżę trochę.
  6. jaka jest w ogóle norma spalania oleju dla tego auta?
  7. Witam, jakieś dwa miesiące temu stałem się posiadaczem Opla Antary 2.0 CDTI 4x4 w automacie z 2009 roku (przebieg niby 173000). Po przejechaniu 3000 km od wymiany oleju (Valvoline 5W40) musiałem dolewać olej bo cholernie szybko ubywał, na tą chwilę dolałem już około 2 litrów. Wycieków pod spodem nigdzie nie widać, nie kopci. W związku z czym mam pytanie czy czeka mnie remont silnika ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.