Skocz do zawartości

Tomasz 3.0 V6

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tomasz 3.0 V6

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Signum
  • Inna marka
    Audi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam. Minęło już sporo czasu gdy pisałem o problemie z moim signum lecz silnik się zatarł pewnie przez moje zaniedbanie. Mam więc takie pytanie mam silnik z30dt i chce go włożyć zamiast y30dt i tutaj pytanie ponieważ chce zostawić wtryski te z z30dt i są one na 2 piny a te moje stare na 4 piny i co zrobić z elektryka? Odpali na tym nowym? Dziękuję za odpowiedzi
  2. Witam. Długo mnie nie było bo jestem teraz za granicą i będę patrzył,to do opla dopiero na początku maja. Dam znać co i jak
  3. Bledu czujnika walka nie mam ale jak go odepne to samochód działa normalnie
  4. A co myślisz o tym czujniku wałka rozrządu?
  5. Wyciągnąłem filtr i dalej nie znalazłem tego przekaźnika do swiec. Zauważyłem że na odpietym czujniku wałka rozrządu silnik pracuje normalnie i wkręca się normalnie na obroty. Gdy na odpalonym silniku podłącze wtyczkę do czujnika walka to zaczyna przerywać i odrazu gasnie
  6. Jutro wyciągnę filtr i będę szukal. Dzięki za pomoc
  7. Wiem jak wygląda bo patrzyłem w google ale w samochodzie nieznalazlem. Dziwne
  8. Szukałem i nie znalazlem. Myślę że powinien być gdzieś zamocowany w komorze silnika a ja go wogole nie widze
  9. Powie mi ktoś gdzie w signum 3.0 V6 jest przekaźnik świec żarowych? Muszę go wymienić a nie wiem gdzie jest
  10. Mam Delphi i co do opla to szału nie ma bo jak wejdę w silnik to nie ma parametrów rzeczywistych. Jutro jeszcze odepnie czujnik temperatury i zobaczę
  11. Witam. Nie zdążyłem pomierzyć wtyczek jutro to zrobię ale zauważyłem coś innego. Odpaliłem silnik i przez jakieś 10 minut pracował normalnie na zimnym przy temperaturze -4 na zewnatrz, gdy nim ruszyłem parę metrów to zaczął przerywać więc na postaci przytrzymałem go na 2000 do 3000 RPM i gdy osiągnął temperaturę 85 stopni silnik działał bez problemu, nie szarpal a gdy podpiąłem kompa to błąd P1216 był nie ciagly. Jedyny błąd który pozostał to przekaźnik świec żarowych. Co o tym myślicie? Oczywiście jutro posprawdzam wtyczki miernikiem A i czy spalanie 0.7-0.8 według kompa pokładowego na wolnych obrotach przy 85 stopniach jest ok?
  12. Rozumiem i bardzo mi to pomoze. Jutro będę mierzył a sterownik był już podmieniany i jest to samo
  13. Przeczytałem tylko znajomy mi powiedział że to może być cewka na wtrysku czy jakoś tak i nie wiem co myśleć o tym? A te wtyczki jutro sprawdzę
  14. Dziekuje bardzo jak tylko znajdę chwilę to sprawdzę i dam znać co i jak A i jeszcze się zapytam ten błąd P1216 to jest bardziej problem z elektryka? I co by tam mogło być czy piny czy kable? Wolę wiedzieć wcześniej bo jak już zacznę patrzeć to chce wszystko posprawdzac
  15. Witam wszystkich. Mam problem z Signum 3.0 V6 2004 rok a mianowicie gdy go odpalę to po mniej więcej 3-4 minutach zaczyna przerywać i po chwili zgaśnie potem trzeba długo kręcić żeby odpalil. Jak już odpali to dzieje się to samo. Zaworki na scv nowe, sterownik od wtrysków podmieniany i dalej to samo. Proszę o pomoc może ktoś miał taki przypadek a i jeszcze po podpięciu obd pokazuje błąd P1216 uszkodzenie systemu przetwornika napięcia zaworu wtryskowego.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.