Skocz do zawartości

Tomasz 3.0 V6

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tomasz 3.0 V6

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Żabno
  • Model
    Opel Signum
  • Inna marka
    Audi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Miałem silnik y30dt i zmieniłem na nowszy z30dt kompletny z wiązkami silnika sterownikami dwoma na silniku i głównym komputerem i teraz jest tak że nie ma reakcji rozrusznika, prąd dochodzi i jak przekaźnik od rozrusznika zewre ręcznie to rozrusznik kreci. Z silnikiem nie mogę się w ogóle połączyć przez obd ale na immo jak się polacze to jest błąd U2105 - komunikacja z ECM, modul sterowania silnikiem - stały błąd
  2. Sprawdzę a czy może modol kontroli nadwozia nie puści bo ECU i sterowniki są z nowszego silnika? Kostki do kompa i sterowników są napewno prawidłowo podpiete
  3. Witam. Zmieniłem silnik w signum z y30dt na z30dt i jest taki problem ze nie może połączyć się ze sterownikiem silnika. Na zapłon można normalnie włączyć ale rozrusznikiem już nie przekręci ponieważ nie ma żadnego objawu. Czy tylko elektryk zostaje?
  4. Witam. Minęło już sporo czasu gdy pisałem o problemie z moim signum lecz silnik się zatarł pewnie przez moje zaniedbanie. Mam więc takie pytanie mam silnik z30dt i chce go włożyć zamiast y30dt i tutaj pytanie ponieważ chce zostawić wtryski te z z30dt i są one na 2 piny a te moje stare na 4 piny i co zrobić z elektryka? Odpali na tym nowym? Dziękuję za odpowiedzi
  5. Witam. Długo mnie nie było bo jestem teraz za granicą i będę patrzył,to do opla dopiero na początku maja. Dam znać co i jak
  6. Bledu czujnika walka nie mam ale jak go odepne to samochód działa normalnie
  7. A co myślisz o tym czujniku wałka rozrządu?
  8. Wyciągnąłem filtr i dalej nie znalazłem tego przekaźnika do swiec. Zauważyłem że na odpietym czujniku wałka rozrządu silnik pracuje normalnie i wkręca się normalnie na obroty. Gdy na odpalonym silniku podłącze wtyczkę do czujnika walka to zaczyna przerywać i odrazu gasnie
  9. Jutro wyciągnę filtr i będę szukal. Dzięki za pomoc
  10. Wiem jak wygląda bo patrzyłem w google ale w samochodzie nieznalazlem. Dziwne
  11. Szukałem i nie znalazlem. Myślę że powinien być gdzieś zamocowany w komorze silnika a ja go wogole nie widze
  12. Powie mi ktoś gdzie w signum 3.0 V6 jest przekaźnik świec żarowych? Muszę go wymienić a nie wiem gdzie jest
  13. Mam Delphi i co do opla to szału nie ma bo jak wejdę w silnik to nie ma parametrów rzeczywistych. Jutro jeszcze odepnie czujnik temperatury i zobaczę
  14. Witam. Nie zdążyłem pomierzyć wtyczek jutro to zrobię ale zauważyłem coś innego. Odpaliłem silnik i przez jakieś 10 minut pracował normalnie na zimnym przy temperaturze -4 na zewnatrz, gdy nim ruszyłem parę metrów to zaczął przerywać więc na postaci przytrzymałem go na 2000 do 3000 RPM i gdy osiągnął temperaturę 85 stopni silnik działał bez problemu, nie szarpal a gdy podpiąłem kompa to błąd P1216 był nie ciagly. Jedyny błąd który pozostał to przekaźnik świec żarowych. Co o tym myślicie? Oczywiście jutro posprawdzam wtyczki miernikiem A i czy spalanie 0.7-0.8 według kompa pokładowego na wolnych obrotach przy 85 stopniach jest ok?
  15. Rozumiem i bardzo mi to pomoze. Jutro będę mierzył a sterownik był już podmieniany i jest to samo
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.