Skocz do zawartości

Mery 11

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mery 11

  • Urodziny 20.04.1961

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lesko
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    nie
  • Silnik
    Z1.6 XE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu
  1. Może , inaczej czy da rade przeprogramować CID z Vektry na Merive A
  2. Witam , czy ktoś montował wyświetlacz kolorowy CID do Merivy A ? Jeśli tak to jak ogarnoł sprawę z wyświetlaniem temperatury zewnętrznej
  3. Witam, kolegów. Na dzień dzisiejszy zakończyłem walkę z podłączeniem wyświetlacza GID w mojej Mery. Wielodniową walkę wspomagali mi podpowiedziami i sugestiami Kolega Adam 1954, który podsyłał mi różnego rodzaju schematy, bardzo wdzięczny jestem mu za to i kolega Drahe, który podpowiadał gzie się wpiąć z kabelkami i co te kabelki robią na wyświetlaczu. Ja byłem tylko narzędziem, uzbrojony w op-coma chińskiego, dwie ręce, scyzoryk, lutownicę, kabelki i w piny że starej astry. Naładowany teorią i schematami przystąpiłem do montażu. Pracę rozpocząłem od podłączenia kabla od strony ECU. Czyli trzeba rozebrać złącze od ECU, / dolna patrząc z przodu samochodu poprawnej stronie / do pinu 47 (piny w złączu są podpisane) Kabel przeprowadziłem po wiązce, która idzie w prawo, za akut. I wchodzi w grodź, gdzie jest skrzynka z przekaźnikami i Komfortem. Odkręcamy trzy torxy i pod przekaźnikami idziemy do kabiny pod nogi kierowcy. Jesteśmy w kabinie i już prosto do wyświetlacza. We wtyku GID wpinamy się w pin 16. Jak jesteśmy już przy Gidzie ,to wpinamy jeszcze dwa przewody .Jeden w pin 13 a drugi w pin 15 .( Jeśli ich nie ma ) Jak są to ok nie musimy dokładać kabli , normalne Pin 13 Gida wpinamy do złącza X1 który jest w słupku przy nogach kierowcy Złącze X1pin 6 . a pin 15 do złącza X1 pin 18 . składamy wszystko do kupy .I micha się cieszy z wyników pracy jakę włożyliśmy . Dzięki bardzo Adamowi 1954 i Drahe wielkie Niie pisałem że trzeba zdemontować ramiona wycieraczek plastykowe podsztnie , Lepsze dojście do grodzi i skszynki z komfortem . powodzenia w przeróbkach ,Aw mery indexs code do Gida t 27 . Na op-com china jest tylko trzeba go skopiować z innego folderu , ale to już inna bajka
  4. Wcześniej już czytałem te posty które mi podrzuciłeś. Ale te wskazówki i porady nie wystarczyły , dlatego ponowiłem ten temat aby rozwiązać zagadnienie. Panuję nad klawiaturą , ale kapslook naprawdę się czasami zacina .
  5. mo ze ktoś z forum , podpowie mi jak uleczyć GID aby pokazywał to do czego był żaprojektowany
  6. a może trzeba zaprogramować średnią i szybką linie can ?
  7. taki sam silnik taka sama operacja opisana na tym forum przez ya.cek. ,A nie wiem mówię o sygnale podawanym na Gida łączenia z silnikiem raz jest raz nie może się połączyć ,interfejs , ale ogólnie to jest jako tako .Błędy pokazuje i usuwa Na razie dam sobie spokój. Walczę już drugi tydzień i brak efektów. Ja z tych jestem co / jeśli jest zamontowane to ma dziwłach, a nie przeszkadzać.
  8. oj żle napisałem z modułem ecu silnika , a podłączyłem pin 47 z pinem 16 GIDA. i nie jest ok
  9. tak włącznie z kopiowaniem i przenoszeniem indeksów Nie wiem dlaczego nie maa połączebia ze sterownikiem no i ta litera F. Zostaje jedynie tech ale tutaj znaleść to jest niemożliwe ,Bieszczady
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.