Skocz do zawartości

omega

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O omega

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    Y20DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika. Stąd różnica pomiaru. Tak czy siak zapowiada się na skromny remont... .
  2. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Kompresja u innego mechanika cyl2/3/4 26bar cyl.1 25bar. Ale grzebałem w rozrządzie to widocznie coś się poprawiło.No chyba że manometr inaczej mierzy... . Ten mechanik co dziś byłem to chyba kumaty,do zdjął wąż dolotu przyłożył rękę i jak poczuł wiatr to powiedział,że mam zarżniętą głowicę,bo jak by nie domykał jeden zawór to były by podmuchy wiatru.Natomiast u mnie dmucha ciągle-i to na tyle mocno że dmucha w filtr powietrza.Jak by problemem były pierścienie,to silnik kopcił by na niebiesko i musiał bym dolewać często olej.A w ub.roku nic nie dolałem,bo nie było takiej potrzeby. Wychodzi że wymiana pierscieni i remont głowicy starczy.
  3. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Tę krzywkę kupiłem wczoraj na szrocie z VB.Dałem 10zł.Jest równo 10mm. Auto idzie zaraz na linkę i jedziemy do innego mechanika na pomiar kompresji.
  4. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    To co na schemacie jest oznaczone jako 12. Co do pierścieni to musi być do Y20dth czy może być X20dth? Tłoki w silnikach X20 i Y20 są te same a różni się tylko ten górny pierścień? Wato dopłacić i kupić lepsze pierścienie?
  5. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Nie dało mi to spokoju i zmierzyłem krzywki wałka-wszystkie mają ten sam wymiar więc ok. . Zmierzyłem też te blaszki co są pod wałkiem i dociskają szklanki. I tu ciekawostka-druga blaszka pierwszego cylindra miała 9mm ,natomiast cała reszta równo 10mm. Czyż by ta wytarta blaszka powodowała dmuchanie w dolot i muła?
  6. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Nie jestem mechanikiem ale wg.mnie sama wymiana pierścieni to "reanimacja trupa" tak że jak remont to całość,czyli szlif + honowanie głowic,tłoki,pierscienie,głowica do sprawdzenia ... . Co do szlifu to trzeba wyciągać blok?czy da się to zrobić na aucie? I co ważne ile by kosztował taki remont zakładając że sam bym robił? Części z najniższej półki totalnie nie wchodzą w grę,wiadomo ryzyko... . Moje pojęcie z mechaniką jest takie że kiedyś z ojcem zrobiliśmy remont C-330 -poziom skomplikowania silnika w oplu podobny więc może się uda.. .
  7. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Zrobiłem tak. Zdemontowałem dolot Założyłem przewody paliwowe i odpaliłem silnik Powietrze dmuchało z kanału dolotowego z 1wszego cylindra. Karteczkę z pomiarami też znalazłem . Po próbie olejowej ciś.w cylindrze 1 wzrosło o ok.4bar. Na cyl.2/3/4 wzrosło o ok 0,5bar.
  8. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Z próbą olejową chyba ciśnienie min.wzrosło ale na 100% nie była to duża różnica. W ub.roku od wymiany do wymiany nie dolałem oliwy ... .
  9. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    No to nieźle mnie poratowałeś dzięki Adminie :) Wychodzi na to że powodem braku mocy jest jednak to dmuchanie z dolotu... Rozrząd był i jest ustawiony dobrze-mam blokady... Tylko co z tą głowicą? Nie jestem mechanikiem ale jak dmucha powietrze to by wskazywało na uszkodzony zawór dolotowy-w tym wypadku 1 cylinder. Ale kompresja jest...
  10. omega

    pytanie o remont silnika 2.0 DTI

    Wg.auto-krak kompresja tego silnika ma być 25-28 bar. Chce go remontować bo nie ma mocy. Silnik dmucha powietrzem z 1wszego cylindra. Nie są to spaliny a powietrze. A że dmucha z pierwszego cylindra to wiem bo zdjąłem kopułkę dolotu z EGR odpaliłem silnik i było wiadomo z którego gara dmucha.
  11. Witam. Sprawa dotyczy vectry c 2003r. silnik 2.0 dti 100KM. Chciał bym zrobić remont silnika bo kompresja słaba-1cyl.24bar reszta ok.25 bar. . Mechanik u którego byłem mówi że remont mija się z celem,i jego zdaniem lepiej kupić używany silnik. Tylko że ja nie chcę używki bo wg.mnie kupo używanego silnika to ryzyko a autem chcę pojeździć tak ze 4 może max 5 lat... . Na dzień dzisiejszy mam uzbierane ok.2tys. tylko czy w tej kwocie uda mi się zrobić remont?. Wymiana pierścieni i ew.remont głowicy starczy? Czy może jak remont to od razu całość,czyli szlif,nowe tłoki i pierscienie i zrobienie głowicy oraz ew.szlif wału? W ub.roku zrobiłem zawieszenie(bo auto nie przeszło przeglądu) i te cholerne ksenony co oświetlały klosz też były w regeneracji... . Tak że złomowanie tego auta trochę mija się z celem ... Jakie są koszta remontu tego silnika?
  12. omega

    Witamy

    Krzysiek i jego Vectra pragną się przywitać na tym forum :)
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.