Skocz do zawartości

omega

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O omega

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    Y20DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A ta pompa wtryskowa to musi być ten sam nr?. coś się stanie jak założę pompę o innym numerze? pytam się bo na pobliskim szrocie znalazłem zafirę oraz vectre b 2.0 DTH ale pompa ma inny nr. .
  2. Ja to mam pecha.Wg bosch serwise to mam pęknięty korpus pompy i mam szukać "dawcy" na części... .
  3. no fajnie w środę auto zgasło na przejeździe kolejowym dosłownie 500m.od domu. Jak go zaholowałem pod dom to odpalił ale za chwilę zgasł i zaświecił się heck. Błąd jaki został odczytany to P1220 wadliwe działanie układu krytycznego 1 ,czyli padała mechanika pompy? Bo jak jeździłem autem to silnik był jakiś głośny ale miał potężnego kopa zarąbiście się zbierał ale był głośny...
  4. Listwy nad wtryskami i przewody ciśnieniowe kupiłem na szrocie w prawdzie z vectry b ale to to samo.Po wymianie przestało kapać i o dziwo silnik przestał kopcić na czarno. Tak z ciekawości,czy wlanie oleju 15W40 zamiast 5W40 może w tym silniku spowodować delikatny spadek mocy/dynamiki? I po ilu km.zmienić olej?na razie zrobiłem ok.150km. (wlałem 15w40 a wcześniej i docelowo będzie 5w40)
  5. kurka żałuję że oddałem kpl.głowicę do remontu...pierwsze wtryski a teraz cieknie mi paliwo na łączeniu przewodów ciśnieniowych z listwami co dostarczają paliwo do wtrysku.Przelewy po mimo że nowe,to zmieniłem nie pomogło.Wpadłem na pomysł by w castoramie kupić dwie butelki (po ok.100ml) zielonego oleju 2T i trochę ropy i do baku.Efekt?kapie zielone paliwo ze złączek na listwach.Teraz będę musiał wymienić przewody ciśnieniowe albo i co gorsza listwy zasilające.
  6. Silnik po wymianie wtrysków odpalił i nawet nie było ciężko go odpowietrzyć-kilka obr.wałem i odpalił !. Tylko że na postoju po delikatnym przegazowaniu potrafi puścić mega czarną chmurę... Ale to sprawdzę jutro...zapewne coś z powietrzem źle zrobiłem. Teraz to mogę powiedzieć że praca tego silnika(powinno być złomu) mocno się zmieniła na postoju,silnik pracuje równo i ciszej.
  7. We wtorek lub środę będzie wiadomo czy problemem były naprawdę wtryski... Mam nadzieję że auto odzyska moc bo dostaję już szału,auto więcej stoi niż jeździ...
  8. Wtryski wyjęte poszły do sprawdzenia.Diagnoza? za niskie ciśnienie otwarcia wtrysku?co to znaczy?
  9. Silnik pali od obrotu wałem tylko nie ma mocy. Auto było pod kompem i jazda błędów brak.Parametry wymagane i rzeczywiste pokrywają się. Przepuszczam że coś musiało się stać z wtryskami,bo jak na odpalonym silniku poluzuję wtrysk 1lub 3 lub 4 to silnik dostaje drgawek i nie równo pracuje.Natomiast poluzowanie wtrysku nr. 2nie wpływa znacząco na pracę(po poluzowaniu wtrysku 2 znika jakiś dziwny głos jak by stukot wtrysku?) silnika,tak jak nie palił na jeden gar?. Nie wiem czy to coś znaczy,ale na zimnym silniku delikatnie czuć spaliny,natomiast na ciepłym nie czuć spalin.Spostrzegłem też że silnik po tym niby remoncie szybciej się zagrzewa-przed remontem 90*C było po przejechaniu ok.10km. teraz 90*C jest po ok.5-6 km.
  10. Przepraszam za głupie pytanie,ale jak sprawdzić(po za maszyną) czy wtryski są ok? W ursusie to wiem że był jakiś głos "dzyn dzyn" albo stukot -nie pamiętam ale coś było.
  11. Tak,zlikwidowałem. Problemem była przepływka bo wartość powietrza stała sztywno 3500mg/suw. Przepływkę dałem inną ,na postoju jest ok.450mg/suw i po chwili spada(praca EGR). Turbo wstaje przy 1400rpm przy ok.3000rpm.wywaliło mi p1125(ominięcie EZ od turbo),mocy nie przybyło więc nie to jest problemem. Mam wątpliwości co do wtrysków bo jak dawałem głowicę do roboty to nie wyjmowałem wtrysków(nie mam klucza) a jak odbierałem głowicę to wtryski były wyjęte. Rozrząd wykluczam bo składałem na blokady.
  12. Uszczelniacze wymienione ale silnik pracuje nierówno i nie ma mocy. Auto holowałem do mechanika na pomiar kompresji(celowo by silnik był max.zimny) i o dziwo wyszło 31,5-32bar ! Auto zaholowaliśmy do innego mechanika pomiar kompresji i ten sam wynik! Jakim cudem wyszło 31,5-32 bar skoro producent przewidział max 28bar? . Silnik odpala zaj* dosłownie "cyk" i pali. Dosłownie pali jak benzyna aż sam się dziwie że diesel potrafi tak odpalić. Tylko dziwi mnie ten brak mocy...
  13. Znalazłem usterkę-nieszczelne uszczelniacze trawersów.Wszystkie 4 były nowe a jednak nieszczelne. Teraz pozostaje jeszcze zwalczyć "pospolity" błąd P400(5)
  14. Silnik pali ale jest problem-przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa i to w sporej ilości Przepuszczam że oliwa znika w tempie ok.1L/30sek. . Zanim się połapałem (szukając usterki) to dolałem ok.8L oliwy 10W40 Głowica po remoncie,uszczalniacze na trawersach nowe. Spostrzegłem też,że po zgaszeniu silnika pojawia się "bul bul bul" tak jak by olej silnikowy gdzieś przeleciał. Głowica źle zrobiona czy uszczelniacze +podkładki pod wtryski do wymiany? Aha silnik się zapowietrza. Odpaliłem też D3wz (przerobione na ogrz.post.) kopci niemiłosiernie na niebiesko,momentami wręcz kapało olejem silnikowym z rurki wydechowej.
  15. Co zrobić by ten górny napinacz napiął łańcuch? EDIT: Pokrywy na głowicy jeszcze nie założyłem tak że pozwoliłem sobie wyjąć ślizg od strony termostatu.Widać na nim podłużne linie-pod palcem czuć je.Czyli kpl.ślizgów + łańcuch do wymiany?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.