Skocz do zawartości

PrzemysławT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PrzemysławT w dniu 14 Marzec

Użytkownicy przyznają PrzemysławT punkty reputacji!

Reputacja

2

O PrzemysławT

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ogarnięte, oczywiście to podkładki dystansowe regulujące szerokość szczeliny między kołem a tarczką, u mnie ich nie było bo ktoś je poprostu zgubił, nic się nie grzało i nie kleiło ponieważ mimo braku podkładek była wystarczająca przerwa by nie występowało tarcie na nie załączonej klimie.Ale na wszelki wypadek zdemontowałem i podłożyłem jedną podkładkę, załącza się troszkę głośniej ale teraz mam pewność, że po rozgrzaniu się sprężarki( chiciażby od silnika) nie wystąpi na tyle mocne tarcie? Które skleji sprzęgło i klima zacznie sama pracować..Może się komuś przyda(sprężarka Delphi).Pozdro
  2. Witam, wiec nie działała klima, sprawdziłem odczynnik jest, napięcie w sprężarce jest(ok 14v), więc po przeczytaniu innych wątków dotyczących wymiany ów elektromagnesu doszedłem do wniosku, że to jego wina a dokładnie bezpuecznika znajdującego się w cewce który zazwyczaj jest przyczyną niezałaczającej się sprężarki.Zamówiłem nowy elektromagnes, rozkręciłem i go wymieniłem, złożyłem i działa...tylko mam jedno pytanie, jak czytam relacje z wymian kolegów to wspominają coś o podkładkach między tarczką sprzęgła a kołem i właśnie u mnie ich nie było.Klima załącza się bardzo cicho, nic nie chałasuje, przy nie załaczonej sprzęgło stoi w miejscu nie grzeje się, jak kręce sprzęgłem ręką to daję się nim przekręcić bez problemu, ale z leciutkim oporem tak jakby tarciem.Pytanie czy to tak może zostać czy trzeba regulować by masełko było?
  3. Prawie zapomniałem, a myślę że z szacunku do reszty użytkowniķów nalezy się info czy udało się rozwiązać problem i co było powodem. Udało się a problem był uwalony ECU..zawiozłem stera gościowi i znalazł jakiś błąd, naprawił i narazie śmiga
  4. No można, przepraszam, wiedziałem że tu znajde pomoc.Dziękuje!
  5. Oczywiście chodzi o automatyczna skrzynie biegów w samochodzie osobowym
  6. Witam koledzy, nie mogę zlokalizowac sterownika skrzyni biegów zafira a z18xe rok 2003, pomoze ktoś?
  7. Wesołek widze że kumaty jesteś w temacie opon i felg, to podpowiedz proszę co na to naciągnąć?(wymiary gum), byłbym wdzięczny
  8. Mówisz że powinno pasić?, fajnie by było
  9. Pytanko czy alufelgi (j7,5x16 ET35) wejdą do astry g kombii?
  10. No tak przepraszam, więc witam wszystkich forumowiczów..Tak silnik zimny a ECU pokazuje 70stopni, kable sprawdzałem i są ok.Wykorzystam twoją podpowiedź i sprawdzę.Dziękuję za szybką i fachową poradę
  11. Więc tak kupiłem sobie astre g z prostym silnikiem x16szr, taki chciałem..przyjechała z niemiec niestety z problemem jak w tytule.Myśląc, ze to błachy powód np. Lewego powietrza auto odebrałem i wstawiłem do siebie na kanał w celu wymiany uszczelek dolotu.Uszczelki wymieniłem, podpiełem kompa i wyskoczył błąd czujnika temp silnika, również wymieniłem dalej to samo 3 tys zaraz po odpaleniu i rosną do ok 4 tyś.Wymieniłem wtrysk, mapsensor, sprawdziłem wszystkie wężyki i lipa..zauważyłem ze krokowiec otwarty na maksa i ciągnie powietrze kanałem który piwinien blokować krokowiec....Panowie co moze być przyczyną tego że trzeci krokowiec otwiera się na maksa i walą takie obroty?, jak zatkne boczną przepustnice palcem obroty spadają...czyżby ECU?..dodam jeszcze, ze rano jak silnik zimny i podepne kompa to wskazuje temp silnika 70stopni...Proszę o podpowiedzi
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.