Skocz do zawartości

pietrzyk99

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pietrzyk99

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jutro zdejme egr, wyczyszcze bardzo dokładnie odslepie i zamontuje. Jeśli nic to nie da (a niestety zakladam, że nie da) to popytam w mojej okolicy. Jestem z Torunia. Jesli nie znajdę nikogo to przyjade do Was. Bo już mam dość tego auta.
  2. A ile u Was to kosztuje? W sensie czyszczenie.
  3. Za daleko mam do Was. Dzis bylem u mechanika i powiedzial ze kolektor benzyniakow nie zachodzi nagarem i ze sie go nie czysci. Tacy mechanicy.
  4. Jestem amatorem a nie mechanikiem. A na mechanikow nie mam juz sily. Mam silnik Z16XEP. ArKos napisales ze kanaly sa w kolektorze. Rozumiem, ze kolektor to ten na ktorym przykrecona jest przepustnica a nie egr? Pytam bo przepustnica jest w sporej odleglosci od egr. Jesli jest tak jak mowie to czy odkrecenie gornej czesci kolektora wystarczy zeby wyczyscic te kanaly?
  5. Czytalem gdzies juz to co Arkos napisal ze tak moze byc. Egr zaslepilem ale nie wylaczylem elektronicznie. W sensie w systemie. Kolektor ssacy to ten na ktorym jest przykrecona przepustnica czy egr?
  6. Czy możesz polecić kogos dobrego kto to sprawdzi w Toruniu?
  7. Cześć. Posiadam astre h 1.6 105 KM, 2004, benz/lpg. Problem: Samochod szarpie podczas ruszania oraz podczas puszczania sprzęgła poniżej 3 tysięcy obrotów. Szarpanie polega na tym, ze gdy jadę na obrotach poniżej 3 tysiące i puszczę pedal gazu samochodem bujnie przód-tył. Nie ma znaczenia czy na benzynie czy na gazie. Powyżej 3 tysiecy obrotów po puszczeniu pedalu gazu szarpania nie ma. W samochodzie wymienione zostały swiece i filtr powietrze. Nie pomogło. Zaslepilem rowniez egr. Powodem zaślepienia był fakt, że po odpieciu wtyczki egr samochod raz jezdzil bez zarzutu a raz szarpal. Niestety zaslepienie nie pomoglo. Slyszalem, ze podobno moze byc dawana zla dawka paliwa jesli egr nie dziala a nie zostal wylaczony elektronicznie - bo nie zostal. Mam zamiar wyjac ponownie egr i dokladnie wyczyscic i wymoczyc cześć mechaniczną w nitro. Czytałem też, że może to być przednia i tylnia poduszka silnika. Jednak nie wiem czy wymieniac skoro mialem chwilowo spokoj po odpieciu wtyczki egr. Czy macie jakies doswiadczenia i pomysły? Proszę o pomoc.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.