Skocz do zawartości

tats56

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tats56

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam. Postanowiłem dla pewności poprawić i rozkręciłem jeszcze raz. Tak to złożyłem: Rozsmarowałem cieniutko na uszczelce żeby się dobrze przykleiła i poza nią leciutko przesmarowane. Tylko na stronę obudowy dałem. Płaszczyznę przetarłem papierem 180 i odtłuściłem.Kanałka nie ruszałem bo tam mocno siedzi uszczelka przyklejona Na razie nic nie leci olej .Masa gumowata mocno się przykleja trzeba trochę skrzybać żeby usunąć. Teraz chyba jest okej ? powinno być w porządku. ?
  2. Witam. Ostatnio postanowiłem sobie zmienić uszczelkę pod podstawą obudowy filtra oleju w corsie c 1.0 z10xe. Mechanizm rozbierałem 2 razy. Gdyż na dole podciekało za pierwszy razem jak złożyłem. https://imagizer.imageshack.com/img922/7454/NPMQ8J.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/3316/qVTKAr.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/8662/xG8vZ2.jpg Na jednym zdjęciu jest zaraz po wyjęciu rowek ładnie był zalany a dirko i tak spłynęło z uszczelki więc podejrzewam że na łączeniu z blokiem coś więc posmarowałem blok palcem cieniutką warstwą dirko i na uszczelkę dałem sporo. Od tamtej pory przestało lecieć ale zastanawiam się czy to dobrze zrobiłem, czy nie dałem za dużo. W końcu coś się na pewno rozpłynęło.Tyle powinno się dać? Może się coś urwać , zatkać i pozbawić smarowania silnik albo przytkać że nie bezie dochodził szybko w odpowiedniej ilości?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.