Skocz do zawartości

pablos83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pablos83

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1.3 CDTI 90 KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję serdecznie za Twoją wyczerpującą odpowiedź. Wybór więc wydaje się w tym przypadku prosty.
  2. Dzięki za Twoją odpowiedź. Szkoda, ze nie ma twardszych, seryjnych sprężyn. A wracając do zaproponowanych przez Ciebie Bilsteinów B6, to czym one się tak naprawdę różnią od amortyzatorów innych firm skoro są seryjne? Czytałem o tych B6 ( wersja Sport bo inne są niedostępne do mojego auta nie wliczając tych do wersji z zawieszeniem sportowym ) i nic tam o regulacji twardości nie pisali.
  3. Witam wszystkich. Na samym początku informuję, że szukałem ale nie znalazłem, jednak do rzeczy. Poszukuję do swojej Corsy D ( seria na 111 lecie jeśli to ma jakieś znaczenie ) twardszych sprężyn i amortyzatorów - przód i tył. Chcę pozostać przy standardowym prześwicie auta. Czy są na rynku dostępne podzespoły spełniające moje kryteria?
  4. Czyli z tego co czytam, to właśnie egr może szwankować. Póki co problem nie wraca, tak więc trudno określić co było powodem tej anomalii. Jednak jak się powtórzy to zacznę od egr-a właśnie.
  5. Witam. Zamierzam zrobić porządną konserwację antykorozyjną swojej Corsiny. Jakie preparaty polecacie do tego celu? Oczywiście z podziałem na podłogę, oraz profile zamknięte.
  6. Auto podłączone pod komputer dziś rano. Błędów brak i jeździ jakby nigdy nic.
  7. No właśnie i coś mi tu nie pasuje Gdy mechanik robił jazdę testową, to ciągle był but aż do osiągnięcia 160 km / h i żadnych problemów. Ja dziś gdy zaobserwowałem ten problem przyśpieszałem normalnie / emerycko, po " restarcie " auta przyśpieszałem zarówno powoli, jak i agresywnie i żadnych problemów. Może się rozrusza te turbo jeśli to faktycznie jego wina
  8. Czy ktoś z Was ma jeszcze jakieś sugestie co może szwankować?
  9. Witam Mam problem z autem. Otóż w aucie zostały wymienione wszystkie filtry, olej silnikowy oraz zostało podpięte pod komputer ( żadnych błędów ). Po naprawie mechanik wykonał jazdę testową, auto pięknie się rozpędza i nie ma żadnych problemów. Wróciłem autem do domu i wstawiłem do garażu. Następnego dnia wyruszyłem nim w krótką trasę i zonk. Auto jest mega mułowate - prędkość 80 km / h to max. Po zgaszeniu i uruchomieniu auta te jedzie jakby nigdy nic, ładnie się zbiera. Czy ktoś z Was może mi powiedzieć o co może chodzić?
  10. Doczytałem i faktycznie jest Dzięki jeszcze raz. Czy możecie mi jeszcze powiedzieć jak często zaleca się wymianę tego oleju?
  11. Super i dzięki, tylko problem w tym, ze tam nie ma odpowiedzi na moje pytanie
  12. Witam. Krótka piłka Panowie. Czy możecie mi powiedzieć ile oleju wchodzi do skrzyni biegów w moim aucie? Mam 6 biegowy manual jeśli to ważna informacja.
  13. Dzięki za sugestie, sprawdzę. Muszę też teraz to jakoś logistycznie rozwiązać, ale z tym dam radę. Oby tylko awaria nie była zbyt poważna.
  14. Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale jednak chyba posłucham głosów które mówią, że może to być coś poważniejszego, i wrócę innym autem. Nie chcę ryzykować, by ten wynalazek rozkraczył się w połowie drogi. Zakładając, że masz rację, to czy podpięcie pod komputer to wykaże?
  15. Metoda gaz - hamulec nie działa ( nie wymryguje błędu ).
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.