Skocz do zawartości

GrubyKN

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O GrubyKN

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, czy ma ktoś może autko z takim kolorem? Jak na złość nie ma tabliczki ani pod maską, ani przy drzwiach - wydaje mi się że gdzies ja kiedyś widziałem.. ale nie wiem gdzie. W starej asterce jest pod maska, a w jeszcze innej na drzwiach, a w tej nigdzie... Więc jeśli ktoś ma taki kolorek prosiłbym o kod lakieru bardziej chodzi mi o to nad kołem niż z tylu
  2. @adam1954 Ceny z Poznania mogą być bardzo bliskie, jutro pojadę się dowiedzieć dopiero konkretniej jeśli się wyrobie z czasem... A jak nie to czekać do kolejnego tygodnia dopiero. Ale jeśli ktoś się zajmuję takimi rzeczami byłbym wdzięczny za udzielenie informacji.
  3. Witam, może ktoś mi orientacyjnie powiedzieć ile kosztować będzie wymiana amortyzatorów oraz łożysk piast? Z racji iż mi lata kolo jak nie wiem co zmuszony jestem do wymiany łożyska, a przy okazji reszty, lecz tych 2 rzeczy sam nie zrobię. Próbowałem na starych częściach - łożysko rozwaliłem, ale wyjąć nie wyjmę więc wkładać nowego tym bardziej nie mam zamiaru. Mam wszystko co potrzebne: piasty, łożyska, amortyzatory, poduchy, itd itp. Może mi ktoś przybliżyć orientacyjny koszt wymiany? Oraz jak długo 'normmalny' mechanik powinien to robić? Wyjęcie kolumny będzie bezproblemowe - nie wiem jak dalej, w tej kolumnie co 'sprawdzalem" czy dam radę samemu są tak zapieczone pierścienie sergea że masakra, oraz nie mogę odkręcić nakrętki od wkładu. Nie mam żaby. W mojej asterce powinno pójść łatwiej, w końcu nie leżą piasty w ziemi. Więc prosiłbym o jakiś orientacyjny koszt oraz czas, by nie być zdziwionym jak pojadę do warsztatu. Samochód to astra jedyneczka, problemy może sprawiać rdza najwyżej a nie technologia : D Resztę sobie wymienię sam, tylko mam pytanie czy od razu po wymianie łożysk i amortyzatorów robić geometrię, czy dopiero jak zmienię wahacze, końcówki, sworzen? Bo kupiłem nowe oponki i nie chce by skończyły jak aktualne (od środka łyse) W internecie znajduje koszty np 120-150 za amortyzatory przód ale to ogólnie.. A i czy np gdy wyjmą kolumnę to koszty się sumują, czy jakoś inaczej? W końcu jedną robota (gdybym chciał zlecić te końcówki, sworzeń,.wahacz) Z gory dziękuję
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.