Skocz do zawartości

DarkoIn

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana DarkoIn w dniu 11 Sierpień

Użytkownicy przyznają DarkoIn punkty reputacji!

Reputacja

4

O DarkoIn

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva B
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za szybką odpowiedz. Komputer pokazuje tylne prawe drzwi, tam też po przekręceniu blokady przed otwarciem drzwi od wewnątrz sygnał alarmujący cichnie. W centralnym zamku jest elektrostyk, jest on obtoczony plastikową obwódką która pewnie przy niskich temperaturach twardnieje i elektrostyk się nie zamyka. Problem jest taki, że te zamki są nierozbieralne, nowy kosztuje ok. 1000 zł. Gdzieś fachowcy za wschodniej granicy takie zamki rozbierają, są filmiki w sieci. Poczekam jeszcze, może ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem i opisze jak udało mu się z tym uporać. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Witam. Opel Meriva B, 2011 R, 1.4 Turbo, 140 KM. Czy ktoś z z Was spotkał się z problemem palącej się kontrolki otwartych drzwi. Myślałem, że problem zażegnałem w kwietniu tego toku, ale jak wczoraj zrobiło się trochę chłodniej na dworzu to znowu się pojawił. Przy ruszaniu drzwi automatycznie się zamykają, ale zamki wariują(zamykają się i otwierają). Pali się kontrolka nie zamkniętych drzwi plus sygnał. Oczywiście sam sygnał można wyłączyć włączając blokadę przed otwarciem od wewnątrz tylnych drzwi. Domyślam się, że poszedł centralny zamek a konkretnie elektrostyk, ale może ktoś przechodził proces takiej naprawy bo mogę się mylić. W załączniku przesyłam zdjęcie. Dziękuję i pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. DarkoIn

    Błąd p0171

    Tak, to dokładnie to miejsce które pokazujesz. Faktycznie na tym zdjęciu nie widać grzybka, w miejscu gdzie powinien się znajdować widać otwór. Sprawdź jeszcze dobrze. Co do regeneracji pokrywy i kolektora to jest dużo ogłoszeń na Allegro. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkSpróbuj jeszcze przeskrobać śrubokrętem ściankę w tym wlocie. U mnie też od razu grzybka nie było widać. Delikatnie skrobnąłem i wyczułem lekką wypustkę, okazało się, że grzybek jest na miejscu. Obejrzyj filmik to będziesz wiedział w którym dokładnie miejscu ten grzybek się znajduje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Witam. Pamiętaj, że jak zaczynasz temat na tym forum to opisz dokładnie o jakie auto Tobie chodzi( rok, silnik, km ) itd. Jeżeli na zgaszonym silniku kilka razy nacisłeś pedał hamulca to ma prawo dziać się taka sytuacja jak opisujesz, czyli twardy pedał hamulca. Po odpaleniu silnika wszystko powinno wrócić do normy. Jeżeli auto nie odpaliło, spróbuj najpierw ściągnąć klemy z akumulatora na parę minut, załóż je ponownie i spróbuj odpalić auto. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. DarkoIn

    Błąd p0171

    Po wymianie zaworu oparów paliwa do dnia dzisiejszego błąd się nie pojawił. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. DarkoIn

    Błąd p0171

    Witaj. Błąd P0171 (uboga mieszanka). Przyczyn może być wiele. Sonda lambda, kolektor dolotowy(sprawdź zaworek w kolektorze), uszkodzona pokrywa zaworów(odma), uszkodzony zawór oparów paliwa, nieszczelność wydechu itd. U mnie okazał się uszkodzony zawór oparów paliwa, czytaj post wyżej tam już temat opisywałem. Zacznij szukać od odmy później zawór oparów paliwa i zaworek w kolektorze. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. DarkoIn

    Błąd p0171

    Witaj. Jakie auto ? Jaki silnik ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Zawór znajduje się za pokrywą zaworów, dobre dojście, jest na widoku. Na zdjęciu mój uszkodzony zawór. Dodam, że nowy zawór kupisz tylko w aso. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Noels tak jak piszesz, błędów może być sporo. Sprawdź w pierwszej kolejności odme i ten zawór oparów paliwa. W tych autach to jest norma, powiedział mi to mechanik w aso Opla. Jak tu nie znajdziesz usterki to ściągnij czarny przewód (wąż) z kolektora dolotowego, łączący kolektor z turbiną i zobacz czy w kolektorze wystaje mały czerwony zaworek. Ja to sprawdzałem telefonem na włączonej kamerze i latarce, świeciłem w dziurę w kolektorze i jednocześnie nagrywałem. Jakoś trzeba sobie radzić[emoji106]. Zaworek może być brudny i jest go ciężko zauważyć. Ja oczyściłem delikatnie śrubokrętem środek kolektora i zaworek było widać. Uffff[emoji122]Jak nie ma zaworka to znaczy, że kolektor uszkodzony i nadaje się na wymianę albo do regeneracji. Nie ma co się stresować, ja szukałem usterki przeszło miesiąc. Podałem już Tobie trzy możliwe przyczyny kodu błędu P0171. Sprawdzisz je wszystkie w ciągu 30 minut. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Witam. Tydzień temu, po długich poszukiwaniach usterki uporałem się z kontrolką check engine i kodem błędu P0171. U mnie był walnięty zawór oparów paliwa. Po odłączeniu wdmuchując w niego powietrze powinien być zamknięty, u mnie się nie zamykał z tego powodu zaciągał do kolektora lewe powietrze. Sprawdzałem też odme w pokrywie zaworów, u mnie okazała się sprawna. Moja rada: sprawdź zawór oparów paliwa sprawdź odmę Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. DarkoIn

    Błąd p0171

    Witam. Chyba problem rozwiązany, uszkodzony miałem zawór podciśnienia oparów paliwa. Trochę mi ta diagnoza zajęła czasu ale się udało. Pokrywę zaworów obserwowałem na zimnym i gorącym silniku. Z tego co zauważyłem to dopiero na gorącym silniku tym zaworkiem uchodziło powietrze, raczej tak powinno być bo do tego on służy. Później zdemontowałem zawór oparów paliwa. Sprawdzałem go wdmuchując powietrze raz z jednej strony, raz z drugiej. Powietrze przelatywało przez zawór, czyli zawór uszkodzony( powinien być zamknięty ). Po wymianie na nowy kontrolka check engine sama zgasła, podłączyłem OBD i wykasowałem błąd. Mam nadzieję, że problem z błędem P0171 został zażegnany. Dziękuję i pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Witam. Chyba problem rozwiązany, uszkodzony miałem zawór podciśnienia oparów paliwa. Trochę mi ta diagnoza zajęła czasu ale się udało. Pokrywę zaworów obserwowałem na zimnym i gorącym silniku. Z tego co zauważyłem to dopiero na gorącym silniku tym zaworkiem uchodziło powietrze, raczej tak powinno być bo do tego on służy. Później zdemontowałem zawór oparów paliwa. Sprawdzałem go wdmuchując powietrze raz z jednej strony, raz z drugiej. Powietrze przelatywało przez zawór, czyli zawór uszkodzony( powinien być zamknięty ). Po wymianie na nowy kontrolka check engine sama zgasła, podłączyłem OBD i wykasowałem błąd. Mam nadzieję, że problem z błędem P0171 został zażegnany. Dziękuję i pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. DarkoIn

    Błąd p0171

    Dzięki za pomoc. Widziałem filmy na youtube, w moim aucie aż takich objawów odmy nie ma. Delikatnie z tego zaworka wylatuje powietrze i zauważyłem, że przy nagrzanym silniku lekko zaciąga. Dzisiaj zdemontowałem zawór oparów paliwa i sprawdzałem go wdmuchując powietrze, na pewno zawór jest otwarty i nie wiem do końca czy tak powinno być. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Dzięki ArKos za odpowiedz. Tak jak pytałem wcześniej, nawet w minimalnym stopniu nie może tamtędy wylatywać powietrze ? U mnie to się dzieje bardzo delikatnie, raz w jedną a raz w drugą stronę. Myślałem, że po to jest ta szczelina żeby nadmiar tych gazów wychodził. Zdaję sobie sprawę, jeżeli już syczy mocno to jest rozwalona odma. Proszę o odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.