Skocz do zawartości

ghost2255

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O ghost2255

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    DW
  • Model
    Opel Corsa D
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To się zgadza, ale na podstawie własnej praktyki mogę napisać, że są przypadki stukania popychaczy tuż po rozruchu na zimnym i wtedy jest problem z olejem/drożnością kanałów/pompą oleju i wtedy płukanka może pomóc. Na rozciągnięty łańcuch i słaby napinacz żadna chemia ani zaklęcia nie pomogą. Niestety te silniki mają swoje bolączki i ich praca nie jest aksamitna. Na szczęście są proste i łatwo się je naprawia.
  2. Moje drewniane ucho słyszy popychacze, twoje(może nie drewniane) słyszy łańcuch. Pewność będzie miał tylko ten, kto to pomaca i sprawdzi osobiście. A płukanek nie skreślaj. Sam jestem sceptyczny odnośnie "cudownych środków", ale przekonałem się na własnej skórze, że akurat na popychacze może pomóc. <oczywiśćie tylko w przypadku gdy jest nagar w silniku a nie są zużyte. Przy cenie ok 10zł za płukankę ryzyko jest żadne, a ewentualna korzyść duża, więc warto zaryzykować.
  3. Popychacze. Na 100%. Wlej płukankę do silnika, potem wymień olej. Jak po kilku tys. km się nie uspokoi, to wlej LiquiMoly do uciszania hydropopychaczy, powinno pomóc.
  4. Od 0zł do mniej więcej 2000zł. Co masz za OBD2? Podłącz jakiś porządny sprzęt i zdiagnozuj skrzynię. Bez tego to pozostaje wróżenie. Albo oddanie auta komuś, kto wie, co trzeba zrobić, żeby naprawić.
  5. Po pierwsze odczytanie ewentualnych błędów. Po drugie wymienić olej w skrzyni na oryginał GM i nalać równe 1,6 litra. Skrzynia zacznie ciszej chodzić. Można zrobić kalibrację, ale jak się kończą szczotki w silniku od sprzęgła lub od zmiany biegów, to żadna kalibracja nie pomoże, tylko wymiana. Części(szczotki) są tanie, tutoriale na YT dostępne. Ogólnie jak się ma jakiś sprzęt do kalibracji i troszkę pojęcia, to easytronic jest prostym i wdzięcznym mechanizmem.
  6. Zalać naftą cylindry na 2 dni, jak nie pomoże, to lać najtańszy olej i jeździć aż padnie. za tanie auto, żeby robić remonty. Chyba, że bardzo je lubisz i to uzasadnia ekonomicznie wkładanie pieniędzy w ten silnik. Chociaż i tak w przypadku ceny częsci lepiej poszukać silnika od rozbita/anglika i wstawić używkę, niż remontować to, co jest.
  7. Oczywiście. Wszystkie dokumenty kupujący dostał do ręki. Zresztą nową pompę wody, poduszki silnika, wydech czy hamulce widać gołym okiem, tak, jak czyste wnętrze. Mnie kosztowały tylko części, bo robiłem sam, więc aż tak dużo nie dołożyłem, jednak oczywiście na aucie straciłem finansowo, ale taka wynikła sytuacja. Miałem nim jeździć jeszcze ze 2 lata, więc zrobiłem wszystko, co wymagało wymiany. To tylko pieniądze, a przynajmniej jestem spokojny, że nabywca ma uczciwe auto i nie będzie mnie źle wspominał. Ja zawsze doprowadzam auta do doskonałego stanu, dlatego ci, co mnie znają chętnie kupują ode mnie lub rekomendują moje samochody do sprzedaży. A że często zmieniam auta, to już miewałem sytuacje, że kupujący nie dowierzał, że kupuje auto w tak doskonałym stanie, mimo wieku i nawet się nie targował i płacił tyle, ile powiedziałem. Zdarzyło się że po 2-3 latach dowiadywałem się, że auto ode mnie służy dobrze i wszystko, co powiedziałem było prawdą co potwierdzali mechanicy serwisujący dalej auto.
  8. Tu akurat bywa różnie. Ja zrobiłem rozrząd, pompę wody, sprzęgło, wydech i hamulce i jeszcze kilka pierdół i poszedł na sprzedaż. A wszystko na porządnych częściach. O świeżym oleju, filtrach i świecach nawet nie wspominam. Nawet wnętrze było wyprane. Po prostu trzeba oglądać przy zakupie i sprawdzać słowa sprzedającego. Nie wszyscy kłamią i oszukują.
  9. Za tyle kupiłęm tarcze z klockami i nic nie piszczy, a hamuje bardzo dobrze. Mimo, że bezfirmowe, to do takiej taczki jak Corsa, to wystarcza w zupełności.
  10. Aby odpowiedzieć na to pytanie, to trzeba znać zasadę działania dźwigni biegów easytronica. Czy są to switche, czy hallotrony. Jeśli switche, to dla elektronika jest to do zrobiena. Przy czujnikach halla już nie będzie tak łatwo, ale możliwe, że zdolny elektronik dałby sobie radę. Na początek trzeba sprawdzić lewarek i ew. przestudiować schemat.
  11. Jedź do kogoś, kto zmierzy ciśnienie spalin przed i za katalizatorem. Albo na próbę odkręć katalizator z kolektorem i zobacz, czy kręci się wyżej, będziesz wiedział czy to wina zapchanego katalizatora. Nawet bez żadnej sondy podłączonej silnik powinien w miarę normalnie jechać na swoich ustawieniach domyślnych.
  12. Bez pewnej diagnozy poprzez odczytanie błędów i parametrów to równie dobrze można udać się do wróżki. Niestety, ale silnikiem zarządza komputer i on decyduje o pracy silnika. Bez "porozumienia: się z nim to na ślepo można wymieniać kolejne rzeczy bez gwarancji powodzenia.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.