Skocz do zawartości

ghost2255

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ghost2255

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    DW
  • Model
    Opel Corsa D
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po podniesieniu obrotów do 2500-3000 sonda zaczyna oscylować?
  2. Nie wiem, jak w Corsie C, ale w Corsie D dobrze kalibruje poczciwy Delphi. Wszystkie wymienione wyżej funkcje robi skutecznie. Może warto spróbować? Dostępność na pewno dużo większa, niż TECH2.
  3. Ciśnienie oleju sprawdzone. 1.8 na wolnych, ok 5 bar na wyższych obrotach. Zostaje jak jest. Popychaczy nie trzeba wymieniać. Po prostu nie znam odgłosów Opla . Ostatniego miałem gdzieś w 2005r. Okazało się, że silnik pracuje normalnie, żadnych niepokojących stuków nie ma, ciśnienie oleju bardzo dobre. Rozrząd w Ecotecu jest troszkę głośniejszy, bo ma specyficzną budowę z pośrednimi dźwigienkami. Moje poprzednie auta to np.Honda, gdzie był pasek i sztywna klawiatura ze śrubkami regulacyjnymi, dzięki czemu rozrząd pracował ciszej. Cieszę się, bo ominą mnie wydatki 400zł na nowe popychacze. Już mnie troszkę po kieszeni Corsa pociągnęła: nowe sprzęgło VALEO, tarcze, klocki, kpl. rozrząd GM, pompa wody SKF, uszczelki, simmeringi, olej w skrzyni, pasek z rolką, konserwacja podwozia, instalacja gazowa, nowe opony, felgi aluminiowe 16". Dobrze, że części do Corsy są tanie, bo mimo takich inwestycji dalej nie poszedłem z torbami. No i robota 0zł, bo na szczęście wszystko robię sam.
  4. Dziękuję za odpowiedzi. Najpierw zmierzę ciśnienie oleju i dam posłuchać mechanikowi. Jeśli wyrok padnie na popychacze, to zamierzam kupić INA. Dobry wybór?
  5. Czy w tym silniku da się wymienić popychacze hydrauliczne bez zdejmowania łańcucha rozrządu? Patrząc na zdjęcia i filmiki wydaje się to wykonalne, ale prosiłbym o odpowiedź, czy ktoś to robił, bo nie chciałbym rozebrać do połowy i stanąc przed koniecznością rozbierania dalej. Wałki ściągnę u siebie w garażu, ale rozrząd już nie, bo muszę mieć kanał/podnośnik i kilka narzędzi specjalistycznych. Blokady mam, to nie jest problem.
  6. Jeśli silnik pracuje OK, a tylko obrotomierz świruje, to problem jest tylko w liczniku. Sam doświadczyłem tej usterki i naprawiłem ją samodzielnie bezkosztowo. Problemem są zimne luty na silniczkach wskaźników. Wystarczy przelutować i licznik wraca do życia. Problem może dotykać obrotomierza, prędkościomierza i wskaźnika ilości paliwa. Ja przelutowałem wszystko i pewnie problem już nie wróci.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.