Skocz do zawartości

vectrauser1992

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O vectrauser1992

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie
  • Model
    Opel Vectra B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. aaaaaa a masz może kogoś takiego do którego można podbić i poprosić go aby sprawdził? ewentualnie instrukcja do tego zaworu jak ma być prawidłowo. Chodzi mi konkretnie o ten zawór nie ten z x16xel co pokazuje Bogdan i napisałeś powyżej.
  2. Dziś przyszła ta zaślepka. Kupiłem taką z dziurą do układo dolotowego tylko by zablokować tą co "wpływają spaliny" bo nie wiedziałem czy będzie dobrze czy nie. Całość z uszczelką kawał żelastwa. Nie mam pojęcia dlaczego tak długo to szło, no ale w końcu mi doszło. Miernika jeszcze ni kupiłem bo czekałem na te zaślepkę po weekendzie zamówię multimetr. Przyglądałem się przewodom ja tam nie widzę żadnego przetarcia pęknięcia itd. Auto jedźi jak narzazie normalnie aczkolwiek na postoju czasami delikatnie obroty falują nie rzuca buda ani nic ale tak to akurat było zawsze.. Mam prośbę adam1954 czy mógłbyś sprawdzić jakie ty masz pomiary napicia na tym EGR? Ponieważ ten u Bogdana u góry to jest całkiem inny EGR jak ten co ja mam. Ewentualnie podać dane do kogoś z forum kto ma x16xe i możliwość pomiaru.
  3. No to w takim razie multimetr w łapę i to zmierzyć trzeba. Jutro popatrzę na przewody poizoluje na zgięciu taśmą jak coś będzie podejrzane ino. Ogarne multimetr i zobaczę. Faktycznie u mnie to nienaturalne. U Bogdana jest 0.50V a u mnie 1V start a potem jak był test to waliło 4.10V aż.
  4. był taki skok, bo ja go odpaliłem na nowo. Po kliknięciu test było tylko prrrrrruuuu i koniec maszyna zgasła. Na chwile się zawiesiłem bo gadałem przez telefon ( akurat zadzwonił) to skasowałem ten moment potem tylko odpalenie i dlatego taki spadek no i nagrane jest odpalenie. Czyli ten test trzeba wykonać podczas jazdy 30km/h tak? Jak tak to jutro na prostej drodze jakiejś wykonam na tym nagraniu co jest też nagrywałem jak byłem chwile w ruchu taka mała ślepa uliczka u mnie była to przetestowałem. Jednak mogę wziąć teraz łapka i spróbować sie przejechać
  5. No i Panowie mamy przyczynę jest to na 100% EGR dałem test EGR i odrazu auto zgasło momentalnie zatelepało kilka razy tak solidnie silnikiem i zgasł. Skoczyło napięcie i chlast wystarczyło,ze zwiększyło się więcej jak 1.00V Potem jakby się coś odblokowało w nim i przestało trzepać cała budą tak mocno a duzo słabiej było Znacząca poprawa była i to zdecydowanie. Na koniec jak zrobiłem ten test jeszcze raz to już tylko klikałem test i auto zgasło odrazu. Także obejrzyjcie jeszcze moje dane i jutro idę do sklepu kupić zaślepkę do EGR-a. No i trzeba chyba o tym emulatorze pomyśleć aby zamknąć ten temat już raz na zawsze. Chyba ,ze jeszcze widzicie jakieś nieprawidłowości? Baaaardzo przepraszam ,za te logo camtasi ale nie wiedziałem ze ta będzie aby tego nie było potrzebny jest crack no ale to juz siw dowiedziałem pózniej Video: https://streamable.com/fvywj
  6. Samochód kupiony w DE jest to wersja milenijna na 100 lecie firmy pewnie dlatego ten silnik.Z tego co czytałem to Z16XE to to samo jest i to był jakiś model przejściowy. O tym Y16XE jest bardzo mało info. Faktycznie jeśli chodzi o EGR to te moje nagranie jest faktycznie guano warte. jedyny scren który wynalazłem z pierwszego nagrania to jest to reszta się nie nadaje bo nic nie widać. To toto przecież to nic nie daje ani nie pokazuje. Dzisiaj przejechałem się jakoś 5 kilometrów z tym odpiętym egrem. Jak zapali się lampka tego kluczyka to nie gaśnie już. Normalnie wchodzi na obroty nawet nie wiem czy przypadkiem to i nie lepiej. Jak się przejedzie kawałek i zatrzyma na jałowym to zaczyna telepać jak telepało z EGRem tak wszystko cymes tylko te wolne obroty. Jutro nagram typowo ten test EGR czy jeszcze coś mam nagrać?
  7. No tak szefie nagrałem w dobrej jakości chyba ,zę źle nagrałem? To uprzejmie poproszę @adam1954 byś mnie nakierował jak to zrobić prawidłowo. Oczywiście to wykonam tylko muszę wiedzieć jak dokładnie za co będę Tobie wdzięczny Dziś pojadę się trochę przejechać bocznymi drogami z odczepionym tym EGRem. Chyba ,zę coś jeszcze mam zrobić oczywiście to wykonam. EDIT: widzę ,ze to po prostu jest opcja w opcomie wykonaj testy mam rację ,ze to jest ta opcja? i wtedy są odczyty tylko EGR? coś jak przykładowo na tym filmiku będzie pokazywało.
  8. Siemanko chłopaki,porobiłem te testy osobiscie sam z tego nie wiele rozumiem. Jednak mam wrazenie ze tak na chłopski rozum cos go poprostu zwyczajnie w świecie dusi. Po czyszczeniu przepustnicy jest napewno lepiej. Jednak tez samochód był w sumie 2 dni z odpietym akumulatorem i nie był odpalany. Niema takich wachań ale ewidentnie coś dalej jest nie teges. Ostro rozładowałem tez akumulator no ale niema czarów tyle razy palic i gasic. No i wkońcu pokazało błąd zwiazany z EGR ,który załaczam za radą szefuncia. Odłączyłem go równiez i zrobiłem drugie testy. Na początku maszyna wogóle nie chciała palic a po zapaleniu odrazu gasła dopiero jak na desce pojawił sie tryb serwisowy to nie zgasła. Normalne odpalanie z podłaczonym EGR https://streamable.com/iq15f Problem z odpaleniem z odpietym EGR https://streamable.com/52qlm Odpalenie bez podpiętego EGR https://streamable.com/t3ysw Mam taką teorie,ze samochód ewidentnie coś poprostu dusi. Problemy pojawiły się jednak po wymienie tego wydechu. Czy moze byc tak ze wydech jest zbyt szczelny aa komputer był dosotsowanego do starego i ustawia wszystkie parametry jak na stary?
  9. narazie to tego mojego "durnia" trzeba jakoś uruchomić bo w takim stanie jak jest to tylko laweta go czeka. strasznie mało o tym Y16XE informacji jakiś. Ja jutro zrobię jak mówi szefo i zobaczymy. Z tego co czytałem o tych moich błędach to potencjometr może być do przeczyszczenia albo o zgrozo ECU No ale narzazie to najważniejsze go jakoś uruchomić w trybie awaryjnym czy jakimkolwiek i odrazu trzeba będzie zrobić ręczny jak brzytwę boo jakby mi w mieście takie coś odwalił jak podczas tej awarii to bym miał normalnie wypadek jednak hamulec awaryjny może być naprawdę awaryjny. Swoją drogą auto powinno mieć jakieś zabezpieczenie, a nie ze gaśnie podczas jazdy się się wszystko "blokuje" No nic zobaczymy co te testy pokażą a jak nie to będzie laweta bo co mam z tym zrobić :(:( niektóre rzeczy można zrobić samemu aa niektóre nie wmagaja wiedzy eksperckiej i specjalistycznych narzędzi. Powodzenia jutro z zalepianiem
  10. To jutro biorę komputera taśmę izolacyjna poowijam wszystkie łączenia w dolocie. Wykonam i zrobię te pomiary i co jeszcze? Mam jutro cały dzień to będę się "bawił". Tylko muszę mieć jakieś nakierowanko. Czy uszkodzony EGR mógłby powodować takie wariacje? aaa no i jak z tym przepływomierzem?
  11. ponieważ po wykasowaniu tych błędów nie było ich później to nie majstrowałem nic skoro było okey. W tamtym roku czyściłem ERG tak profilaktycznie. Co najlepsze teraz jestem na logach z opcomu jak robiłem testy i pisze X16XEL jednak z tego co czytałem w tych silnikach niema elektronicznej przepustnicy. No i mnie też ktoś inny na to nakierował. Czy w tym silniku jest przepływomierz?
  12. Z tego wszystkiego wynika ze to Y16XE a nie x16xel ktoś już tam był i majstrował pewnie wymienił silnik boo według vinu powinno być x16xel. Pisałem z kilkoma osobami i mówią aby szukać lewego powietrza w układzie. Jutro wezmę i zaizoluje te rurkę. Tylko czy jakby było lewe powietrze too nie powinno przyspieszać?
  13. a co mogę dać od siebie jak mam problem teraz? forum chyba jest od tego aby pomóc prawda? Chyba ,ze u was są inne zasady trzeba zapłacić albo coś w tym stylu. Takie kopy paste nie jest bo zmodyfikowałem a wrzuciłem na jeszcze jedne forum od Opelków każdy szuka pomocy, prawda? Podmieniłem już linki do grafiki sprawdziłem z 2 przeglądarek i wszystko działa jak nalezy u mnie
  14. tego nie rozumiem można prosić o wytłumaczenie? aaaaaa czaje juz nie pokazuje ci z tego serwera juz poprawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.