Skocz do zawartości

Orzech22

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Orzech22

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Zgorzelec
  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    Brak
  • Silnik
    2.0 turbo z20lel
  • Nadwozie
    Gtc
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Możecie mi napisać gdzie się znajdują bezpieczniki od regulacji bixenonów skretnych?
  2. Witam. Mam problem, posiadam w asterce bixenony. Problem polega na tym że ustawia się tylko jedna lampa druga stoi w miejscu w czym może tkwić problem aby oby dwie zaczęły robić zeza przy ustawianiu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Orzech22 Nauka jazdy Posty: 2 Dołączył(a): 22 wrz 2019, o 09:59 Silnik: 2.0T Z20LEL Góra
  3. W płynie nic nie widać. Kolor ma taki jak ma mieć. Pod korkiem oleju nie ma żadnego osadu niepożądanego. Zauważyłem że chłodnice mam ciepłą tylko miejscu z lewej strony stojąc na wprost auta i że ciepłe powietrze do środka zaczyna lecieć zazwyczaj jak są wyższe obroty.
  4. Wiem jak to jest mieć wskaźnik temperatury. Lecz nie miałem nigdy uszkodzonej upg, a objawy uszczelki są że albo bierze płyn albo w niego dmucha, chociaż powinienem chyba test upg zrobić
  5. Temperatura układu chłodzenia według komputera pokładowego to 41 stopni w praktyce dalej się nie nagrzewa, według tego czujnika
  6. Wiem że nie. A może to mieć jakiś związek z tym że wywala płyn przez zbiornik? Ogólnie ogrzewanie zauważyłem że bardziej grzeje przy wyższych obrotach
  7. Silnik to 2.0 turbo 170 koni w gazie . Dodam nowy objaw jaki zauważyłem, jak włączę ogrzewanie to na zmianę leci ciepłe i zimne powietrze a po przejechaniu dużego odcinka leci na zmianę gorące i zimne
  8. Witam. Mam problem z Astrą. Mianowicie pokazał mi się komunikat że mam mało płynu chłodzącego to zobaczyłem pod maskę i było mało płynu a jak odkrecilem korek to z impetem wrócił na swój poziom. Dodam że zauważyłem że wywaliło płyn chyba przez korek aż na uszczelke na grodzi. Druga sprawa to podczas podróży auto straciło moc zaczęło się trzęść silnik itp podczas dodawania gazu. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.