Skocz do zawartości

speedybike

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana speedybike w dniu 8 Sierpień 2018

Użytkownicy przyznają speedybike punkty reputacji!

Reputacja

1

O speedybike

  • Urodziny 01.08.1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Model
    Opel Vectra B
  • Silnik
    X18XE1
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

3826 wyświetleń profilu
  1. Temat rozwiązany. Wymiana silownika na nowy rozwiązała problem.
  2. Dzisiaj przez przypadek zauważyłem iż centralny w klapie nie działa. Sprawdziłem przewody, nie są połamane. Przy zamykaniu z pilota nie słychać siłownika w klapie. Dodatkowo klapę mogę otwierać TYLKO z kluczyka. Tzn, pozycja zamka poziomo, wkładam kluczyk przekręcam w prawoi i naciskam wraz z kluczykiem na przycisk zamka i wtedy klapa się otwiera. Po wyjęciu kluczyka, gdy zamek nadal jest ustawiony poziomo i naciskam sam zamek bez kluczyka w nim, klapa się nie otwiera. Gdy włożę kluczyk nadal to samo. Otwiera się tylko po przekręceniu w prawo i jednoczesnym naciśnięciu zamka wraz z kluczykiem. Gdy zauważyłem awarię, klapę można było otworzyć po naciśnięciu zamka, teraz już nie działa. Obstawiam awarię siłownika, ewentualnie zaśniedziałe styki (sprawdzę to jutro -dzisiaj brak czasu) albo że coś przeskoczyło w zamku-tylko dlaczego nie słyszę siłownika-ryglowania zamka? Jakieś sugestie?
  3. A więc : Uszczelka wymieniona .Problem z odpalaniem zniknął. Nieważne czy jest zimno czy ciepło, czy całą noc lało czy też nie. Silnik odpala za pierwszym razem i bezproblemowo. Brak jakichkolwiek błędów i niepokojących objawów. Płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami i nie ubywa go ani o milimetr Od naprawy przejechałem już około 500km i wszystko jest ok.
  4. Na milion % jest to uszczelka.Już pomijam to wracanie płynu o 0,5 cm.Jak wyjaśnić to, że w krótkim czasie zniknął cały zapas płynu chłodzącego ze zbiornika? No i że śmierdzi z niego i zamiast czerwonego koloru płyn ma kolo czarny.Parę razy miałem też biały dym z rury, na krótko ale był. Dałem do mechanika (test na co2 zrobiłem sam-tester z allegro) mechanik rozebrał i..uszczelka jest mocno przepalona.Zostawi mi ja na pamiątkę. W pn odbieram auto.
  5. To już mechanik będzie robił. Płyn spierdziela 1 cm z poziomu na 2 dni.Nigdzie nie cieknie wiec gdzie on jest? Dodatkowo zasysa ten płyn. Jak odkręcę korek na zimnym to wraca płynu z 0,5 cm.Wg mnie uszczelka.We wróżkę się nie bawię. Mechanik niech się bawi
  6. dlaczego pierwszy? Jak śmierdzi ze zbiornik płynu chłodzącego to raczej walnięta uszczelka. Do tego znika płyn i go zasysa dość znacznie. Olej? Mam czysty, sprawdzałem Ako mam nowe, czujnik temp wymieniony, nowa chłodnica , brak wycieków...
  7. A więc... chwilę jeździłem bo było ok. Jakiś tydzień temu wróciły problemy z odpalaniem. Zajrzałem do komory silnika a tam..prawie pusty zbiornik płynu chłodzącego. Szybki zwiad i już wiadomo. Płyn chłodniczy śmierdzi benzyną. chłodnica szczelna, wszystkie przewody również. A więc uszczelka pod głowicą
  8. Ja uparcie szukałem innego czujnika. Teraz już wszystko wiem.
  9. Ato ten czujnik przy termostacie, myślałem ze jest jeszcze jakiś inny... Dzięki za pomoc. Nie każdy jest mechanikiem i tak obcykanym aby wiedzieć gdzie, co i jak.
  10. na co mam patrzeć w opcomie? Podjadę do znajomego, ma opcoma ale mechanikiem nie jest. ps: sondę wymieniałem rok temu... I z ciekawości, jeśli ktoś wie, niech poda lokalizację tego czujnika w bloku silnika, i jak go sprawdzić?
  11. Witam. na początku stycznia pojawił mi sie problem z Vectrą. Nie odpaliła. Kręciłem i kręciłem aż zalałem świece5 h później wygrzałem świece nad palnikiem zszedłem z podładowanym ako i ..odpaliła. Ciężko ale odpaliła. Miałem tą sytuacje 2-3 razy. Padło na ako, jako że miało już 5 lat, kupiłem nowe. z 2-3 tygodnie był spokój i ponownie te same problemy.Wczoraj odpaliła za 3 cim razem kilna dni wcześniej to samo. Wyskoczył błąd 0131 Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l za niski - mieszanka za uboga Powiązałem to z wcześniejszymi sporadycznymi problemami, gdzie raz na pół roku występował ten sam problem, ale dłuższe kręcenie rozrusznikiem i dodanie gazu zmusiło silnik do pracy. świece są w miarę nowe, nowa cewka. Kumpel podpowiada mi, że to jest wina czujnika w bloku silnika, tego od temp . Gdzie go szukać?
  12. No ja będę malował tylko zewnętrzną stronę wraz z rantami, od środka zostawiam tak jak jest.Wiec dwie puchy powinny starczyć na 100%
  13. Dzięki za namiar, właśnie jestem w trakcie poszukiwań spray do felg, i już wiem co kupię : SMILE : Na cztery felgi dwie puszki 500ml starczą?
  14. Szczotkę mam, wiertarkę też Też jestem bardziej za sprajem, jakos ten baranek mi nie pasuje tak do końca
  15. Witam. Pomysł wydaje mi się nietypowy... Chcę odświeżyć niskim kosztem stalówki. Gdzieś kiedyś widziałem, że ktoś malował stalówki "barankiem" w sprayu, takim do progów i podwozia. Struktura, po pomalowaniu jest gładka, na progach trzyma się to dość dobrze i długo. Wiadomo, że tego typu środki są odporne na sól, chemię czy też warunki atmosferyczne. Pytanie, jak to się zachowa na felgach? Wiem. Jak obetrę felgą o krawężnik to zetrę to, ale dobry lakier tez zejdzie
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.