Skocz do zawartości

WGR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana WGR w dniu 18 Listopad

Użytkownicy przyznają WGR punkty reputacji!

Reputacja

2

O WGR

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Combo
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Nowe z salonu auto...polacalbym znajomemu pomierzyć auto...gdyz w salonie stały inne i tez wydawały się że mają ten sam problem... Ja mam jedną tezę...że na rynki europy wschniej i srodkowej producenci aut przekazuja dealerom auta z ktorymi jest cos nie tak...po etapie produkcji...na zachodzie pewnie wiecej klientów jest świadomych i pewnie spora burza by powstała jakby cos takiego wyszło by na jaw...wiec daja tam gdzie beda mieli mniejszy problem...ale źle trafili..
  2. Kilka dni temu na okregowej stacji kontroli pojazdów zrobiłem podstawowe badanie zawieszenia....przy pustym ...oraz przy pelnym baku paliwa. Okazuje się, że różnica w dzialaniu zawieszenia na tylnej osi wynosi aż 13% a na przedniej 10%....limit to 15% (po to aby mieściły się używane auta) to jeszcze nic powtorzylem badanie po zatankowaniu auta do pełna i okazało się że różnica w działaniu zawieszenia na tylnej osi to aż 29% i 13% na przedniej osi. Dodatkowo ręczny ma tylko 22% skutecznosci....minimum to 29. Dodatkowo wyszło że ato ma złą zbieżność podczas jazdy na tylnej belce....i to sporo. Koszmar auto obecnie nie przeszłoby badania technicznego. Ludzie róbcie badania geometrii i zbieżnosci tych aut ....bo chyba każdy tak ma..." jak to mówia ten typ tak ma" tylko że tak nie powinno być, bo auto jest niebezpieczne. Trzeba będzie jeszcze zainteresować tv i gazety tematem, bo trzeba ostrzec innych przed takim bublem. W tym tygodniu jestem umówiony z bieglym...w przyszlym z prawnikiem. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Pytanie czy peugeot rifter i nowe berlingo od citroena ma ten sam problem, bo to chyba z trojaczki z grupy PSA.
  3. Nic nie dali...pomierzyli i powiedzieli że opel twierdzi że jest wszystko ok. Musze znaleźć jakiegoś rzeczoznawcę...może z PZM? I wystosuje do nich pismo.
  4. Dealer skontaktowal sie z Oplem i opel kazał im pomierzyć auto...odstawiłem auto ...pomierzyli i...Opel powiedział ze jest wszystko OK...czyli twierdzi ze jest w normie...ciekawe jakiej normie. Poprostu combo life ma niedopasowane zawieszenie do rozłożonej źle masy pojazdu. Normalnie wciskają kit swoim klientom ...w dodatku nie ma co brać pod uwagę opinii wszystkich tych którzy przeprowadzają testy i filmiki wrzucają do sieci. A mógł ten samochód być naprawdę pro rodzinny i bezpieczny a tak wyszło jak wyszło czyli do d..y.... Zanim zamówicie to auto zobaczcie, pomierzcie sobie go dokładnie bo wg mnie wszystkie są takie same...czyli krzywo stojące i źle prowadzące się.
  5. Wg mnie to wada fabryczna pojazdu...i nie zamierzam tego tak zostawić, gdyż istotnie wpływa to na bezpieczeństwo osób podróżujacych tym autem. Auto stworzone do stania w salonie i to z pustym bakiem...bo wtedy przechyla sie na lewa strone tylko 7-8 mm na tylnej 5 mm na przedniej osi. Aż sie boje deszczowej i zimowej pogody....bo moze sie okazać że przyczepność kół z prawej strony będzie bardzo słaba. Opel powinien zmienić w tym samochodzie zawieszenie na twardsze ( takie jakie było w combo lub doblo) i dowazyć to auto po prawej stronie około 25 kg nad przednią prawą osią/kołem i około 50 kg nad tylna prawą osią/kołem. CZY KTOS Z WAS FORUMOWICZÓW POSIADA TO AUTO WERSJI LONG ? SPRAWDZALISCIE U SIEBIE TO PRZECHYLENIE?
  6. Musze przyznać jedno ten silnik 1.5 diesel 131KM jest bardzo ekonomiczny....jak na te gabaryty to spalanie średnie 4,8 -4,9l na 100km. Przyspieszenie i elastyczność też jest ok. Ale wywazenie auta do bani.... Tak bardzo zachwalane auto a teraz nigdy bym go nie kupił....kasa wywalona w błoto. Nie zdziwiłbym sie gdyby rifter i berlingo też miało ten problem bo to te same konstrukcje....ktorych jest wlaścicielem PSA.
  7. Zakupiłem niedawno Combo life 7osobowy z silnikiem 1.5diesel 131KM, auta maja źle rozmieszczoną wagę pojazdu. W moim występuje przechylenie na lewą stronę (najbardziej na tylnej osi) przy pelnym baku paliwa i pustym samochodzie o około 15 mm. Proszę sprawdźcie również u siebie. Kierowca prowadząc ten pojazd jeszcze bardziej przechyla ten pojazd. Pewnie błedem jest źle umieszczony srodek cieżkości w tym aucie, poprzez umieszczenie baku paliwa po lewej stronie auta, a nie centralnie. Dlatego też auto dobrze się prowadzi jadąc w zakrecie w lewą strone, gdyż auto nie przechyla się tak bardzo...bo ciężar paliwa robi swoje....natomiast gorzej jest jadąc w zakręcie w prawą stronę, auto przechyla się już znacznie...co istotnie może być niebezpieczne podczas jazdy podczas deszczu, jazdy podczas opadów śniegu i śniegu ....czyli śliskich powierzchniach. Auto jest przygotowane do jazdy z pustym bakiem i 0 pasażerów. Nierozumiem dlaczego producenci aut mają problem z równomiernym rozmieszczeniem masy pojazdu. To przecież wiedza z podstawowki.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.