Skocz do zawartości

Czesław_ze

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Czesław_ze

  • Urodziny 03.05.1958

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biala
  • Model
    Opel Meriva B
  • Inna marka
    Meriva B
  • Silnik
    1,4 NEL 120 KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

158 wyświetleń profilu
  1. W mojej Mery świecą tylko na zielono w czasie jazdy nie świecą, po zatrzymaniu świecą na zielono i można otworzyć tylko od środka
  2. Jak to działa ten system też używam takiej kamerki ale "automatyczne parkowanie w kamerce " pierwsze słyszę do normalnej kamerki zawsze jest kabelek z wtyczką do zapalniczki
  3. Coś mi się zdaje że ten 90 konny ma turbinę o stałej geometrii ,ten 115 kucyków turbina o zmiennej geometrii . Tak mają Fordy Fokusy 90 KM i 109 KM
  4. No chyba tylko tak bo w jakiś sposób musi być zabezpieczony ten obwód Nie wiem który bo sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie wiedziałem że nie ma takiego, żarówki na początku nie podejrzewałem bo postojowe świeciły a okazało się jedno włókno od dziennych
  5. Masz racje nie ma od świateł mijania ale jest od postojowych
  6. Na pewno są do postojowych i do dziennych bo miesiąc temu komp . pokazał mi błąd i była to spalona żarówka od pozycyjnych i dziennych 2 włuknowe bezpiecznik był dobry ale jedno włókno spalone
  7. Popatrz na bezpieczniki w bagażniku pod maską za schowkiem pasażera i pod kierownicą po lewej stronie bezpieczniki są w 4 miejscach ( Meriva B )
  8. A może tam są światła soczewkowe są bardzo podobne do ksenonów i nie muszą mieć spryskiwaczy
  9. Nie widziałem Merivy A z ksenonami ale jeśli ma to muszą być spryskiwacze i samo poziomowanie a spryskiwacze muszą być gdzieś pod reflektorami i pod ciśnieniem wyskakują po włączeniu spryskiwaczy szyby tylko nie za każdym razem co 4-5 włączenie tak jest u mnie Ps, zbiorniczek na płyn mam jeden .
  10. Czesław_ze

    Dpf

    Ja mając Zafirkę też musiałem wysysać 3 L oleju żeby dolać 2 L bardzo pilnowałem wypalania a i tak przybywało mi oleju , po prawie każdym wypaleniu sprawdzałem wypalenie i miałem zawsze około 80 % wypalony . DPF to jest chwast i wrzód na dupie
  11. Czesław_ze

    Dpf

    Wracając do tematu DPF to takie jest twoje zdanie , a ja i kilkanaście tyś -może milionów kierowców mamy inne . "' pół miliona to mało, przy użytkowaniu na trasach pewnie potrafi więcej, "' czytaj ze zrozumieniem .
  12. Czesław_ze

    Dpf

    I tutaj się mylisz dawno stwierdzono że DPF nie nadaje się do ciągłej jazdy po mieście zapytaj np. taksówkarzy większość po prostu go wyćieła a z tym chip tuningiem to kiepski przykład a pół miliona to mało, przy użytkowaniu na trasach pewnie potrafi więcej, a jeśli chodzi o czujnik to nie każde auto sygnalizuje wypalanie W mojej Zosi nic nie było zepsute (kupione w salonie) i serwisowane w ASO i stwierdzono te typy tak mają
  13. Czesław_ze

    Dpf

    Weź go na trasę i 30 minut 3,5-4,0 obrotów i powinien się wypalić mnie w Zosi 1,7 Isuzu wypalał się co 200-250 km jazdę miałem tylko po mieście i musiałem się jej pozbyć albo wykasować DPF więc auto sprzedałem i po kłopocie
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.