Skocz do zawartości

Pelson

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Pelson

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Zgierz
  • Model
    Opel Omega B
  • Inna marka
    BMW e46 320Ci
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. już wszystko gites po kilku dniach ogrzewanie wróciło i już 3 dni jest przyjemnie ciepło obstawiam że nagrzewnica była zapowietrzona ? potrzebowała czasu żeby się odpowietrzyć ? tak czy inaczej dziękuję panowie za pomoc Ugh... Nie jednak nie jest gites wszystko było ok do czasu jak jeździłem do pracy 6km w jedną stronę, dzisiaj zrobiłem mała trasę 42km i po wyjechaniu z miasta po pokonaniu jakiś 20km ogrzewanie znikło po dojechaniu na miejsce przełącz mi się sam na benzynę I teraz spostrzegłem w trasie że wskazówka temperatury dochodziła do 88" po czym spadała do 83"-85" w trasie ani razu nie osiągnęła 90" stojąc na miejscu usłyszałem że włączył się wentylator przy 88"??? I temperatura spadla do 85" Domyślam się że wentylator powinien się załączać przy 100"? Może mieć to coś wspólnego z zimnym nawiewem Aktualizacja Powrót 42km z odpietym czujnikiem wentylatora (tym na górze przy wężu chłodnicy) nic nie zmieniło nadal temperatura wody skakała między 85-88 Wkład termostatu wymieniany był 100km temu oznaczenia na nim to 92"-101"
  2. No ok dzięki A co z pominięciem zaworu trójdrożnego? Bezpieczne to? Mogę podłączyć nagrzewnice bezpośrednio do głowicy?
  3. Podcisnienie od zaworu wchodzi w ścianę grodziową pomiędzy rurami nagrzewnicy czy to możliwe żeby podcisnienie szło do kabiny? Mysle ze jest możliwość pominięcia puszczę wodę Głowica > nagrzewnica wej > nagrzewnica wyj > parownik Tylko czy to aby bezpieczne? Nic nie dupnie? Jednak po cos jest ten zawór? Ponowiłem płukanie nagrzewnicy kranówka wyrzuciła jeszcze troszkę kamienia nie jakoś strasznie dużo ale duże kawałki wracam do płukania kwaskiem, a może samym octem zalać nagrzewnice? wydaje mi się że woda z całego układu chłodzenia przepchneła syf który jeszcze pozostał w układzie wprost do nagrzewnicy pomimo że układ płukany był jakieś 5x ostatnie 4dni jeździłem na wodzie z płukanką do chłodnic możliwe że jeszcze pozostało, jednak cały układ był solidnie zasyfiony, zaraz po zakupie jak dołączyłem zawór trójdrożny woda "wysypała" mi się na rękę i napiszcie proszę co to za ustrojstwo ? https://drive.google.com/open?id=1Iaw42HmoPrhXGhD5v7Jqit2v83mNsVHF z tego wychodzi główny wąż zasilający (widoczny u góry po środku zdjęcia) na zawór trójdrożny
  4. przepłukałem nagrzewnicę wodą poleciał syf następnie zalałem kwaskiem cytrynowym 25min czekania płukanie wodą i wypchnięcie wody z nagrzewnicy kompresorem czynności powtarzałem 5x za każdym razem leciał syf ogrzewanie wróciło <3 grzeje aż miło przepraszam za zaśmiecanie forum mogłem przed napisaniem na forum pierw zrobić płukanie nagrzewnicy ale jak już temat założyłem zostawię coś informacji może komuś się przyda do nagrzewnicy wchodzi jakieś +/- 0,5L wody na 0,5L wody dałem 6 torebek (1 torebka 20g) kwasku cytrynowego i jeszcze pytanko odnoście podciśnienia przy zaworze trójdrożnym sprawdziłem na odpalonym czy zasysa ale nie zasysa, czy tak powinno być ? w jakich okolicznościach załącza się podciśnienie tego zaworu ? sprawdzałem chwilę po odpaleniu na zimnym silniku, nawiew włączony ustawiony na "HI" prędkość nawiewu 2 kreski -=AKTUALIZACJA=- grzało aż miło, było ok przez 5km xD dojazd do pracy było ok po tym jak wyszedłem z pracy w drodze powrotnej już zimne powietrze :///
  5. Właścicielem tego jakże zacnego opelka jestem od tygodnia poprzedni właściciel mówił że tydzień przed sprzedażą był wymieniany termostat i faktycznie tak by się mogło wydawać bo obudowa termostatu jest nowa (no chyba że tylko obudowę wymienił xD) termostat jest raczej już ok przed wymianą temperatura dochodziła do 85 po wymianie dochodzi do 90 No właśnie najbardziej obawiam się że to nagrzewnica ale liczę na to ze jakimś dziwnym cudem problem będzie gdzie indziej Tak jak piszesz przymierzam się do tego ale do tej pory nie bardzo wiedziałem gdzie szukać wejścia / wyjścia nagrzewnicy napiszcie proszę czy zabieg płukania samej nagrzewnicy dam radę zrobić z kanału? Jestem pewien że autko ma zawór nagrzewnicy bo go wymieniłem, no chyba że zawór trójdrożny a zawór nagrzewnicy to co innego? Klapy cieplo/zimno nie mam pojęcia, rozumiem że są one pod kokpitem w okolicach nagrzewnicy? Ale chyba raczej nie będą to te klapy bo co by to miało z gazem wspólnego? Parownik jest podłączony do wyjścia nagrzewnicy więc jeśli nagrzewnica zimna to i parownik zimny i na gaz nie przełącza Dodam jeszcze ze 2gi dzień jeżdżę na wodzie z płukanką I woda brązowa pomimo że układ plukany był już z 7x
  6. Rozrząd byl nie tak dawno wymieniany więc pompę wody zostawię na koniec Rozumiem że ten nastawnik będzie gdzieś przy nagrzewnicy? ;((( Tylko czy a nastawnik może mieć coś wspólnego z obrotami silnika???
  7. Witajcie Mam problem taki jak w tytule Ogólnie problem jest z ogrzewaniem po przejechaniu 10km leci lekko ciepłe powietrze z nawiewu kiedy dam 5k obrotów wyraźnie czuć cieplejsze powietrze? Czy ktoś podpowie co jest grane? Omega B FL 2000r. 2.2 16V B+G Wymieniony termostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, zawór trójdrożny Układ płukany 4x woda destylowana 1x woda destylowana + płukanka do chłodnic Po 3 wymianie wody była wyraźna różnica cieplejsze powietrze z nawiewu i gaz szybciej się przełączał lecz jednorazowo kilka godzin później znów chłodem z nawiewu dawało a gaz długo długo się nie załączał
  8. Pelson

    Witamy

    Witam wszystkich zmotoryzowanych ;)
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.