Skocz do zawartości

Misjonarz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Misjonarz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1.3 CDTI 90 KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wtedy winą był EGR. Zapychał się i dlatego nie odpalał. Teraz mam nowy problem. Interfejsu nie kupiłem.
  2. Witam, mam ostatnio problem z moją Corsą. Jadąc do pracy przy próbie jazdy powyżej stówki coś jakby odcięło mi dopływ paliwa i w tym samym czasie zaczęła migać żółta kontrolka samochodu z kluczem. Od razu puściłem nogę z gazu i kontrolka po kilku sekundach znikła i jechałem dalej lecz było czuć że samochód już nie ma pełnej mocy. Po pracy wracałem bez problemu na pełnej mocy jadąc nie więcej niż 90km/h. Problem ten występuję, gdy chcę pojechać więcej.. Ktoś ma pomysł w czym leży problem? Pozdrawiam
  3. Stoi od wtorku u mechanika i odpala. Jedno szczęście że do mechanika mam blisko. Gorzej będzie jak auto mi nie będzie chciało odpalić jak będę poza domem.
  4. Opel Corsa D 1.3 CDTI Witam, Mam ostatnio problem z moją Corsą. Chodzi o to że Opel nie chce mi regularnie odpalać. Co to znaczy? Już tłumaczę. W sobotę o godzinie 14 chciałem przeparkować samochód. Rozrusznik kreci kręci i nic. Próbowałem z 15 razy. Zadzwoniłem do mechanika i miał podjechać o 15. Godzine nic nie robiłem przy aucie i około 15 postanowiłem spróbować jeszcze raz. O dziwo samochód odpalił ,ale przez pierwsze 10-15 sekund obroty silnika skakały miedzy 0,5 a 1. Po czasie się unormowało. Zawiozłem samochód do mechanika i nie znalazł przyczyny bo sa
  5. Podłączyłem u znajomego pod komputer i faktycznie tak jak piszesz nastąpiło "przeładowanie". Znajomy mechanik zdjął jakiś wężyk przedmuchał i dziś tego błędu już nie miałem. Jechaliśmy w próbna trasę, dałem w palnik i komputer błędu nie pokazał. Nie wiem czy pomogło ciężko stwierdzić po jednym dniu. Na ten moment jest okej.
  6. Sprawdziłem miernikiem. Gdy samochód zgaszony 12v. Podczas uruchomienie napięcie 14v.
  7. Po pracy podlaldowalem aku i odpalil odrazu. . Sprawdzillem alternator i rowniez ładowanie jest. Wychodzi na to że prąd z alu gdzieś ucieka.
  8. Witam. Ostatnio w drodze do pracy po 5 minutach jazdy przy przyśpieszaniu do około 100kmh wyskoczył mi błąd. Wygląda to tak: Gdy zaczynałem przyśpieszać z powiedzmy 60 do 100 kmh na godzinę wyskakuje na desce samochód z kluczykiem. Po zauważeniu błędu od razu puszczam pedał gazu i kontrolka znikła. Kontynuowałem jazdę do pracy z prędkością nie większą niż 80kmh i ponownie błąd nie wyskoczył, lecz czuć delikatną utratę mocy. Problem ten powtórzył się u mnie 3 krotnie, za każdym razem, gdy chciałem rozwinąć większą prędkość. Ma ktoś pomysł, co to może być? Pozdrawiam.
  9. Witam, borykam się z pewnym problemem. Pewnego rana próbowałem odpalić samochód. Przekręciłem stacyjkę na 'raz', zapaliły się wszystkie kontrolki, działał nawiew. Po przekręceniu kluczyka na 'dwa' by uruchomić silnik, słychać głośne szybkie "klekotanie" Silnik nawet nie kręci. Myślałem że aku mi się wyładował. Podłączyłem prostownik dosłownie na 30 sekund i odpalił bez problemu. Wymieniłem aku na nowe, akurat miałem w garażu i palił przez tydzień na strzała. Dziś sytuacja się powtórzyła. Wiem że to nie wina akumulatora. Czy ma ktoś pomysł co to może być? | Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.