Skocz do zawartości

Siddini

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Siddini

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Krosno
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    Brak
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Pytanko jeszcze, czym to wszystko teraz czyścić, żeby pozbyć się tej mazi z obiegu?
  2. Oby obeszło się bez tego dodatku, sprzęt do blokowania rozrządu już zamówiony, od poniedziałku ruszamy z czyszczeniem wszystkiego, zapowiada się mnóstwo roboty, ale na szczęście w robocie wolne to auto może stać Jakieś rady jeszcze do tego problemu masz może :)?
  3. Witam, odświeżam temat, bo "bawię się" z tym samym problemem. Rozkręciliśmy dzisiaj ze znajomym mechanikiem silnik, ale zacznę od początku. Zauważałem ubytki w płynie chłodniczym, ale nie były one ogromne, co jakiś czas stan lekko się zmniejszał, na bagnecie i na korku nie było żadnej mazi, więc nie było podtekstu że może być coś nie tak. Do czasu, w ostatnim tygodniu jadąc samochodem zauważyłem że temperatura silnika po raz pierwszy przekroczyła 90 stopni, osiągnęła prawie 100, dodatkowo po zatrzymaniu samochodu wentylator chodził przez jeszcze 2 minuty. Po pracy gdy silnik był już schłodzony sprawdziłem stan płynu chłodzącego i okazało się, że nie ma po nim ani śladu, miałem w zapasie nowy więc dolałem do pełna i wróciłem do domu, pojawił się kolejny problem, temperatura silnika nie przekraczała już 90 stopni, ale mimo włączonego ciepłego nawiewu w aucie po pół godziny jazdy było zimno. Nad ranem sprawdziłem po raz kolejny poziom płynu chłodzącego i znowu go nie było. Pomyślałem że czas sprawdzić poziom oleju, no i tu odkrycie było makabryczne, na bagnecie pełno mazi o konsystencji kakao, pod korkiem to samo. Wjechałem na kanał i zaczęliśmy rozbiórkę z myślą o tym, że poszła pewnie uszczelka pod głowicą, natrafiłem na ten temat i zabraliśmy się za sprawdzanie stanu łańcuszka rozrządu i wszystkiego co z nim związane. Po ściągnięciu pompy wody i osłony widok był okropny, przepalone i przerwane uszczelki, mnóstwo tej mazi o której pisałem wcześniej. Zamierzamy się tym zająć, pojawia się tylko pytanie, czy możemy już wykluczyć całkowicie uszczelkę pod głowicą? Czy może być tak, że występuje i jedno i drugie? Dziękuję za odpowiedzi!
  4. Już wszystko wiem jeśli chodzi o te dwa tematy, teraz odnośnie tego co boli mojego opla, byłem dzisiaj na diagnostyce, gość urządzeniem TECH2 wykrył następujące błędy: P1405(2) Obwód recyrkulacji spalin niskie napięcie P1405(C) Zawór recyrkulacji spalin zablokowany Co Panowie możecie doradzić mi w tym temacie? Od czego zacząć?
  5. Przepraszam, ale może źle określiłem moje potrzeby :D Potrzebuję sprzętu, który będzie służył mi tylko i wyłącznie do sczytywania kodów błędów, tak żeby potem ewentualnie nie jeździć po mechanikach i nie płacić dodatkowo za usługę diagnostyczną, tylko po prostu podłączę sobie urządzenie do swojego opla/skody/toyoty, spiszę kod błędu, po czym wrzucam go na forum, gdzie uzyskam jakąś pomoc. To jest to na czy mi zależy. Znalazłem coś takiego na stronie żółtych: "Profesjonalny OPCOM 2018 Opel OP-COM 1.99 interfejs z PIC18F458 FTDI 1.99 OPCOM Opel skaner diagnostyczny OP COM skaner OBD2" Czy to już będzie lepsze rozwiązanie jeśli chodzi o mojego opla corsę? Dziękuję za pomoc i przepraszam za tak banalne dla was pytania, ale tak jak wspominałem, jestem amatorem i dopiero zaczynam z tym swoją zabawę :)
  6. A takie coś? https://pl.aliexpress.com/item/1488686466.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.560b5c0frNhtJV Będzie śmigało z oprogramowaniem z chomika?
  7. Dzięki chłopaki za pomoc, ale tak jak mówię, nie chcę niczego sam naprawiać, po prostu urządzenie ma mi służyć jedynie do czytania kodów błędów, dlatego myślałem nad tym interfejsem Maxiecu, ewentualnie jakbyście na przykład mogli podesłać mi kabel, który pasuje do aut które wymieniłem, bo oprogramowanie nie będzie problemem, chodzi o kabel OBDII, czy jak na przykład kupię sobie taki kabel z allegro, to czy mając program Opcom będę mógł z niego korzystać?
  8. Oki, pozostaje mi jedynie jechać i to sprawdzić, nie uniknę tego A programu potrzebuję jedynie do zczytywania błędów, żeby nie płacić mechanikom za podłączanie do kompa i sklepaniu kilku rzeczy, a że mam pod domem Skode, Toyotę, Fiata i 2 ople to chciałem kupić coś uniwersalnego pod wszystkie te samochody Pozdrawiam!
  9. A ogólnie odnośnie mojego problemu to co może boleć mojego oplika? Wiadomo, że problemów może być dużo, ale chciałbym wiedzieć czym to wszystko może być spowodowane. Rok temu wymieniałem wszystkie filtry, świece. @Edit; A interfejs Maxiecu ogólnie jest polecany do takich rzeczy?
  10. Coś takiego: INTERFEJS OPEL SCANNER CAN USB OBD2+PROGRAM NA CD Byłoby dobre? Jest to Opel Corsa C 1.2 rocznik 2005 Przy zakupie takiego urządzenia zależałoby mi na tym, żeby inne samochody z mojego podwórka też miały możliwość takiej weryfikacji
  11. Panowie, mam pytanko, a mianowicie w moim Oplu Corsa 1.2 C silnik Ecotec zauważyłem od 2 tygodni przypadłość. Podczas jazdy od czasu do czasu wyskakuje mi pomarańczowa kontrolka auta z kluczem(nie kluczykiem :D), wyskakuje ona na 5-10 minut, po czym znika. No i tak było do dzisiaj, a w dniu dzisiejszym kontrolka została i nie chce dziadostwo zniknąć. Ktoś miał podobne problemy? Przed jazdą do mechanika chcę wiedzieć z czym może być problem, tak żeby być przygotowanym na ewentualne koszty, które bd musiał ponieść xD Dzięki za pomoc! A i w sumie jeszcze jedno amatorskie pytanie, czy w diagnozie takich problemów, jak mam teraz taki zestaw byłby przydatny (Euroscan ELM327 OBD2 OBDII USB +program SDPROG PL) ?? Bo w opisie tego programu pisze, że służy on do odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL, a to jest chyba inny rodzaj kontrolki. Jeszcze raz dzięki za pomoc :)
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.