Skocz do zawartości

wodeczka94

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wodeczka94

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Łomża
  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Tylko teraz czy przy zaklejonym kacie nie miałby problemów z odpalaniem zawsze? Tu wystarczy, że zaraz jak odpali, zgasze go i odpalę ponownie to łapie ,,od strzała"
  2. Wpierw chciałbym dojść do tego, czemu tak kiepsko odpala po nocy - później będę robił resztę. Skoro sonda pracuje po chwili to w takim razie nie ma wpływu na rozruch (myśląc logicznie). Skoro jest błąd o niskiej sprawności katalizatora i wskazania wartości 2 sondy pokrywają się z 1 to wydaje mi się, że katalizator nie jest zapchany tylko po prostu za dużo puszcza - więc też nie powinno dławić silnika - tym bardziej, że ma moc normalną a błąd wyskakuje tylko na trasie - w mieście jest spokój. Żeby nie było - nie czepiam się tylko priorytetowa dla mnie sprawa w chwili obecnej jest te kiepskie odpalanie po dłuższym postoju, a jeżeli błąd katalizatora nie ma nic z tym wspólnego to nie chce się za to teraz zabierać - chyba, że ma, wtedy jest inna gadka (ale na mój chłopski rozum wydaje się, że nie ma).
  3. To, że mam problemy z katalizatorem to wiem - błąd nie wziął się z niczego Ale czy to jego wina, że tak kiepsko odpala po dłuższym postoju? Poniżej filmik z takimi samymi ustawieniami torque tylko zimny rozruch, z dziś rana: https://youtu.be/QlJjvc32UgM Widać coś niepokojącego?
  4. A, ok, myślałem, że jest tam coś o torque, moj błąd A propo torque, testowo nagrałem filmik z pracy auta na ciepłym i gazie z paroma czujnikami, któreś stąd są interesujące? Coś mówią? Jest sens nagrywać zimny rozruch tych parametrów?
  5. Działać działa tego jestem pewien, zastanawiam.sie tylko jakie wartości są Wam potrzebne
  6. Post główny i owszem, nie widziałem tam nic odnośnie torque
  7. Czujnik wału to jaki parametr w torque? Do tego przyda mi się podpowiedź
  8. Logi? Czego dokładnie? Aktualnie dysponuję tylko interfejsem do gazu i kostką obd elm z programem torque wiec niezbyt dużo mogę aczkolwiek przez torque mogę logować niektóre wartości nawet poprzez nagrywanie ekranu z ustawionymi wartościami
  9. Myślisz, że cały wczorajszy dzień jazdy (koło 50km) nie wystarczy z odpiętymi przewodami? No mi się zdaje, że wystarczająco dużo czasu... Dziś już podpiąłem gaz spworotem.
  10. Porównywanie map nic, ale ja porównywałem czasy korekt i one wyglądały ok, nie było dużej rozbieżności i oscylowały w okolicach 0. Sonda pracuje w porządku. Wartości wahają się jak trzeba. Błąd pojawia się tylko na trasie. No i dziś sprawdziłem - to napewno nie gaz. Odpiete i zaślepione przewody (dolot gazu do wtrysków i podciśnienie z reduktora), zakręcony zawór w butli, odpięte przewody od zaworów na butli i reduktorze, przejeżdżony dzien, dziś wstaję, idę odpalać i - tak samo długo kręci i niemrawo odpala... To tez nie swiece - były zmieniane... Ktoś jakiś pomysł dalej?
  11. P0420 - błąd kata porównywałem korekty benzyny i gazu - są w porządku, nie ma duzych rozjadów oraz nie są to duze wartosci Nie sprawdzałem ciśnienia na listwie paliwowej. Nie mam przyrządów niestety :/
  12. Cześć Posiadam Opla Astrę H 1.6 77KW z gazem która ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Mianowicie, po dłuższym postoju (5-7h w góre) autem trzeba długo kręcić i odpala niemrawie. Po odpaleniu trzeba dać mu jakieś 10-15s. zanim sie ruszy w drogę, bo na gaz reaguje dławiąc się i gasnąc, po tym czasie już jedzie normalnie, nie dławi się, jest ok. Jak już odpali, tak można zgasić i odpali od razu. Czasami zaświeca się check (ma to miejsce tylko na trasie - po usunięciu nie pojawia się ponownie) który mówi o uszkodzonym katalizatorze. Na początku pod lupe wziąłem czujnik płynu chłodniczego, który pokazywał temperaturę o 7 stopni mniejszą, a po wypięciu i wpięciu kostki wcale sie popsuł i pokazywał ciągle 151*, jednak po zmianie czujnika i usunięciu jego błędu problem nie ustąpił. Miał ktoś może podobny problem i poradził sobie z nim? Potrzebuję pomocy by rozprawić się z ciężkim rozruchem Opla na zimnym silniku. Załączam również film, jak wygląda poranne odpalanie Opla. https://youtu.be/dtQ27wrC-kU Pozdrawiam, Paweł
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.