Skocz do zawartości

Sigusiek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sigusiek

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Signum
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No chyba coś w tym jest bo dziś jak go odpaliłem i po pół minucie chciałem ruszyć to po wciśnięciu sprzęgła obroty spadły z 800 na 650 około i tylko gdy puściłem wróciło do normy a później już wszystko było normalnie / spadku mocy jako takiego nie zauważyłem, może minimalny jest ale ja go nie odczuwam. Teraz nie mam jak jechać do mechanika ponieważ nie wiem kiedy auto może się przydać ale jak już go oddam do salonu piękności to przy okazji zajmę się sprzęgłem które ciężko chodzi.
  2. Filtr był wymieniany jakiś czas po kupnie auta czyli tak listopad 2019
  3. Coś czuję że to raczej związane z paliwem bo gdy stał i był palony co jakiś czas na około 30 min to takiego czegoś nie było aby po pierwszym razie gdy przejechał 50km po długim okresie stania pod chmurką to zaczęło to występować, a paliwa w baku było i jeszcze jest tak 3/4 baku więc możliwe że to problem ropy. Wyjeździć tą i wlać świeżej i może będzie ok a najwyżej jak nie da rady albo coś pomoże ale nie do końca to wymienić filtr paliwa.
  4. Witam serdecznie Oplowiczy i nie tylko. Sprawa wygląda tak.. Moje signum 1.9 cdti 150km stało dłuższy czas bo aż ponad 3,5 miesiąca ale co 10 dni około zostawało odpalone żeby aku do reszty nie padł (dodam że auto pod chmurką). Później coś zaczęło kopcić podczas tego odpalania ale to był raczej winien dpf gdyż tylko zrobiłem kilometr już załączyło się wypalanie. Został wypalony, hamulce w miarę się dotarły bo było jak w pociągu ale jest problem podczas gdy rano pierwszy raz się go odpali. Pali elegancko ale przez około 15 min od odpalenia auto zaczyna drżeć. Nie jest drżenie ciągłe, jednostajne nie przerwalne tylko właśnie takie "ala" jak w kosiarce gdy odpali się ją po zimie. Problem znika gdy auto trochu się rozgrzeje, wtedy to już aby delikatnie plastiki czuć gdy postawi się na nich rękę ale to wina dmumasy. I pytanie czy takie dziwne zachowanie po odpaleniu takie jak w kosiarce gdy po zimie ją odpalimy jest powodem do zmartwień czy auto jeszcze jest zastanę i trzeba mu dalekiej trasy aby krążenie wróciło do normy?
  5. A dziękuję bardzo za życzonka. A pieniążki owszem wolałbym wreszcie wydać na to na co chcę a nie na to co muszę...
  6. Dzięki za odpowiedź bo serce boli jak znowu trzeba szykować portfel na mechanika. Nie to nie wzięte prawko tylko zdrowie nie pozwala i pewnych rzeczy nie można wykonywać
  7. Witam serdecznie. Kolejny problem pojawiły się w mojej Signumce 1.9 cdti 150km. Otóż ostatnio mało jeżdżę samochodem, a wręcz wogule po prostu nie mogę i auto stoi pod chmurką około 2,5 miesiąca. Tyle żeby wsiąść, odpalić i przestawić w inne miejsce to mogę aby aku do reszty nie padł. Odpalany jest regularnie co około 10 dni i gdy zostaje odpalony to chodzi tak z 30min. Przez pierwszy miesiąc stania samotnie nic się nie działo lecz później pojawiło się kopcenie takie lekki kolor biały i bardzo kwaśny zapach taki mniej więcej jak podczas załączenia wypalenia dpf. Kopcenie nie jest duże i pojawia się gdy auto chodzi z 15min, nie jest ciągle i podczas dodania gazu w lusterku widać jakby szybciej się wydobywało a sam dymek szybko znika. Dpf to to nie jest chyba, ponieważ spalanie utrzymuje się na poziomie 1.2/0.9 zależy jak się rozgrzeje. Za kilka dni raczej już będę mógł przejechać się i pierwsze co to wjade na ekspresówkę bo coś czuję że wypalanie dpf szybko się pojawi. I właśnie pytanie czy ten dymek jest spowodowany tym że auto tyle stoi i aby jest odpalane raz na 10 dni bez jazdy czy to skutek czegoś poważniejszego? Z dpf problemy w tym aucie były od początku także może związane jest to z nim, że tyle się tam nagromadziło że tylko czeka na odpowiednie warunki do przepalenia.
  8. No właśnie skrzynie mam 6 biegową silnik 150km to raczej będzie f40 ale nie wiem czy montowano do takich m32 (do silników 150km/6 biegów). To jaka skrzynia będzie oznaczone na numerze VIN prawda?
  9. Masz rację, mam nadzieję że to bardziej wina manetki niż czujnika od sprzęgła bo jak mam odkręcać plastiki to ahh... Tak czy siak dzięki za podpowiedź. Jak będę miał czas to zajmę się tym, ciekawość czy da się te styki zregenerować kawałkiem papieru ściernego czy jednak trzeba kupić nową manetkę.
  10. Ale jest taka opcja że zresetowanie czegoś komputerowo może pomóc? Pytam ponieważ autko w najbliższym czasie będzie u mechanika od dpf a to też związane z kompem więc może by udało się za jednym razem zrobić i to
  11. Witam witam. Za dużo nie ma co pisać bo problem jest i nie wiadomo od jakiej strony się zabrać. Od kupna auta nie działa tempomat próbowałem włączać wszystkimi guzikami jakie są na manetce migaczy i nic a jest to bardzo nie wygodne... Jechałem jakiś czas temu ponad 400km z czego 250km autostradami i myślałem że noga wejdzie mi do czterech liter, ponieważ chciałem uzyskać spalanie na poziomie 4,5 - 5,5 l. Oglądałem filmik na youtubie i wiem że jest kilka czynników które mają wpływ np. Czujnik od sprzęgła z którym i tak mam problem bo ciężko chodzi, coś nie styka w manetce ale mam pytanie, czy jest możliwość że jest to związane z komputerem że po prostu wystarczy coś komputerowo zresetować? Z góry sory jeżeli temat ten jest ciągle wałkowany.
  12. Byłem u mechanika który zajmuje się tylko Oplami i właśnie przy mnie gasił odpalał i tak jakby chciał jechać do tyłu do przodu ale stał w miejscu i stwierdził że dmumasa. Narazie to mam w planach zająć się dpf, podjąłem decyzję co do niego później sprzęgło żeby wreszcie chodziło jak w każdym aucie a nie kangur a jak kasa się pojawi skombinować fabryczną dmumase i nią się zająć. Czyli mówisz że na dmumasie pisze oprócz producenta rok produkcji tak? Chyba tylko po roku dojdę do tego czy z fabryki wyjechała razem z autem czy masowa produkcja.
  13. Dzięki za odp, mam nadzieję że to jakieś duże koszty nie będą bo mam już dosyć inwestowania w to auto chodź ciągle to robię bo ogólnie jest ono cudowne lubię ten silnik i wg ale ile można A jeżeli chodzi o dmumas to napisze jakby ktoś przypadkiem miał podobnie. Był włożony chyba jakiś z podróbek, przyszło do wymiany z mojego portfela został wymieniony cały zestaw z Luk'a koszt około 2 tys i było dobrze przez 4 tys km i się zaś zaczęło a przecież nowiutka. Stuka ale w tylko w pewnych sytuacjach mianowicie gdy auto jest na neutralu i wciśniemy sprzęgło cisza, gdy puścimy delikatnie jak przy zmianie biegów również cisza, a gdy wciśniemy sprzęgło i puścimy gwałtownie stuka jak dźwięk Ursusa 30. Nie podejmuje się wymiany bo raz nie mam kasy dwa nie dawno była wymiana trzy jeżeli dojdzie do wymiany to kupuje używaną z jakiegoś złomowiska ale fabryczną czyli taka która wyjechała ze salonu bo takie szybko się nie psuły a te kupywane przez internet nowe są od nowości popsute i w gorszym stanie od używanych fabrycznych. Koszt używki 300zł plus reszta którą warto wymienić. Aby nie wiem jak poznać dmumas z fabryki od tych co są teraz produkownae czy mają gdzieś jakieś oznaczenie/rok produkcji?
  14. Witam serdecznie. Mam takie zapytanie, ponieważ od kiedy kupiłem Signum tak do teraz borykam się z jakimiś problemami... Mianowicie od kiedy kupiłem Signumkę 1.9 cdti 150km to już było słychać że dmumasa do wymiany ale powiedziałem że aa jeszcze pojeździ, był to błąd ale nie w tym rzecz, od samego początku ciężko chodziło sprzęgło (mówię że pewnie wina dmumasy) ale gdy doszło do wymiany owej dmumasy cały zestaw z Luk'a czyli dmumas, sprzęgło, wysprzęglik, docisk serce się kroiło bo dużo kasy ale coś to dało bo nie stukało nie wibrowało ale nie zwróciłem uwagi wtedy że sprzęgło nadal ciężko chodzi. Dmumas znowu się odezwał po 4 tys km, nawet nie staram się na gwarancję bo i tak odeślą że jest dobra bo gdy puszcza się sprzęgło powoli to prawie nie stuka a jak gwałtownie to mocno bardzo mocno a tak będą sprawdzać żeby nie stukało a auto będzie miesiąc rozebrane ale rzecz w tym że pomimo wymiany docisku sprzęgło ciężko chodzi czy auto jest odpalone czy zgaszone. Ciężko wyczuć je żeby płynnie ruszyć, ja to wyczułem po jakimś czasie ale jak ktoś ze znajomych ma kierować to zazwyczaj mu zgaśnie bo jest tzw. kangur. I właśnie pytanie bo kolega ma vectre c czyli praktycznie to samo i miał podobny problem i okazało się że jakiś przewód pompy sprzęgła był gdzieś "uciskany" i po jego wymianie problem znikł. Czy u mnie może być coś podobnego?
  15. Dzięki panowie widać że wiecie o czym piszecie ale ja się tym już nie zajmę tylko mechanik i mam nadzieję że zrobi tak że wszystko już będzie działać w porządku
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.