Skocz do zawartości

necromonger

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O necromonger

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski
  • Model
    Opel Zafira A
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. ok. Auto dzis odebralem od mechanika. naprawa niecale 1300 mechanik wymienil: - wklad katalizatora (bo byl caly rozsypany) - cewke zaplonowa - przeplywomierz Wracajac od mechanika do domu - 2 km, wszystko pieknie chodzi, i miejmy nadzieje ze jak pojade w niedziele do roboty to rowniez tak pieknie bedzie chodzic;) Pozdrawiam
  2. Dzis wymieniłem swiece na nowe. Nic to nie pomogło. Nadal wywala P0303. Rozmawiałem tez wstępnie z mechanikiem który do tej pory zajmował sie autem jak byly problemy. Mowil ze 4 -5 lat temu wysyłał sterownik do regeneracji. wiec jesli to nie listwa która wywala obecnie błąd to na 99% sterownik.. Ale nie chciał sie podjąć tematu bo on elektrykiem nie jest.. Wiec na chwile obecna umówiłem sie w pobliskim zakładzie elektromechaniki (7 stycznia oddaje fure) zobaczymy co mi powiedzą.. Na szczęście znalazłem tez opcje dojazdu do roboty z inna osoba.. wiec auto może czekać.. ale jak by nie było dzis po mieście do 2.5 k można było jeździć.. taka nauka spokojnej jazdy była;P nie ma żadnej różnicy czy gaz czy benzyna.. tak samo sie zachowuje silnik.
  3. W dowodzie mam 95 kw (rocznik 2003) wiec to bedzie pewnie Z18XE Zacznę od tych świec. bo to będę mógł sam zrobić.. Reszty nie bardzo mam jak./ nie wiem jak.. w sumie przepływomierz "sprawdzałem" wg jakiegoś filmiku z Youtuba (tzn tylko wyciągnąłem wytyczke przy włączonym silniku.. - silnik wykazał przy tym brak jakiejkolwiek reakcji na wyjęta wtyczkę .. totalnie nic sie nie zmieniło) Chetnie bym ten katalizator sprawdzil ale na razie nie wiem jak za to sie zabrac.. brak kanalu.. jutro poszukam na necie czy jest to w moim zasiegu.. dzięki chłopaki.. jak coś mi się uda będę pisał. jedne pytanko jeszcze mi sie zasadnicze nasuwa/// czy w takim stanie autem można jeździć ?? bo do roboty w niedziele będę znów musiał lecieć a raczej potencjalny mechanik nie będzie miał czasu wcześniej sie fura zająć ?
  4. Witam Niestety coś stało się z moja Zafira A Od jakiegos czasu zapalała sie kontrolka check engine a po przełączeniu na gaz czasem załączała sie kontrolka kontrola trakcji po czym auto zaczęło przerywać na gazie.. bardzo wolno sie rozpędzało.. działo sie to po tym jak auto dłużej stało z reguły w dni bardziej wilgotne i zimne.. .. Lecz ostatnio wracając z pracy 2 - 3 minuty od odpalenia i ruszenia wjechałem na trase i na benzynie wystąpił mi ten problem.. check engine (palil sie juz od kilku dni) a dodatkowo zapaliła sie kontrola trakcji i auto straciło moc. .tak ze ledwie co udało mi sie dojechać do zjazdu z S'ki (jadac okolo 10 - 20 km/h) .. po zjechaniu auto wylaczylem i odpalilem i auto dalo sie rozpedzic max do 80 km/h na 5 biegu.. obecnie na jalowym biegu maksymalnie możne wykręcić 3.5k obrotów, gdy dojdzie do tej liczby nagle traci moc i zaczyna szarpac silnikiem. Przy jezdzie maksymalnie mozna wykrecic na kazdym biegu do 2.5 k obrotow i jego predkosc max to 80 km/h na 5. mam na telefonie zainstalowane oprogramowanie Car scanner i polaczenie przez bluetooth do komputera Zafiry.. z telefonu po zresetowaniu bledu checka engine w zafirze auto nieco płynniej chodzi.. ale gdy tylko chce przekroczyć 2.5 k obrotów znów zapala sie check engine.. Car scanner gdy odpaliłem go po raz pierwszy po tej akcji wykazał mi takie bledy: P0420, P0302, P0170, P0304, P0136, P0303, P0100, P0110, po wykasowaniu car scannerem błędów, po przekroczeniu 2.5 k obrotów znów załącza sie check engine i kontrola trakcji i pokazuje tylko błąd: p0303 - cylinder 4 misfire detected gdy wyskakuje checkengine i kontrola trakcji silnik znacznie gorzej pracuje i szarpie.. po usunięciu checkengine (ale nie kontroli trakcji - tej aplikacja car scanner nie usuwa) - silnik chodzi znacznie płynniej lecz nadal nie można wykrecic więcej niz 2.5 k obrotów i wolno sie rozpędza. kontrola trakcji zanika dopiero po wylaczeniu silnika i chwili odczekania. Na chwile obecna jeszcze nic nie sprawdzilem. no moze poza przejrzeniem świec , 2 znich mialy gruby bialy osad. przeczyscilem (ale jeszcze nie wymienilem ) bo sklepy pozamykane. Przeglądałem nieco forum i niektóre tematy byly zbliżone do mojego.. ale nie zawsze inni wskazywali na : świece, listwę zapłonową lub katalizator.. Auto obecnie z reguły jeździ na dłuższych trasach.. 100 km dziennie / 4 dni w tygodniu , po trasie. Bierze przy tym sporo oleju.. okolo 1 - 1.5 litra na 1000 km A co Wy byscie powiedzieli o moim przypadku?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.