Skocz do zawartości

Kamil combo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Kamil combo

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Combo
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, przyczyną gaśnięcia na zimnym....była obudowa filtra paliwa, a raczej jego nieszczelność, oraz nadtopione grzałki, połączone razem z nim. Koszt ASO 400ZŁ. teraz od miesiąca chodzi wyśmienicie....323tyś przebiegu.
  2. Dam im znać żeby sprawdzili ten czujnik za kilka dni, myślałem może że to wtryski i że rozpylacz może któryś do wymiany, bo jak odpali po dłuższym kręceniu to zadymi trochę.. układ Denso...dzięki za podpowiedź
  3. Witam, stałem się posiadaczem Opla combo 1,7 cdti 101 KM 2006 r, i po kilu dniach auto odpala od strzała, po 12 sekundach obroty spadają i się dławi i gaśnie. Serwis olejowi filtrowy nic nie dał, po przeczytaniu forum kupiłem zawór 066... mechanik wymienił ( szkoda że nie poinformował bo miałem z tej dobrej serii 066 01K 06539 takie oznaczenie udało mi się odczytać z starego zaworu więc nie potrzebnie chyba nawet ) skasował błędy według niech błędy zaworu. jeden dzień spoko nie gasł na zimnym, na drugi dzień już na zimnym wszystko wróciło...jak potrzymam go na wyższych obrotach przez 20 sekund wszystko się stabilizuje, jak silnik ciepły nie ma problemu. Pojechałem do serwisu diesli w Warszawie , skasowali błędy, jeden dzień po odebraniu nie gasł na zimnym, na 3 dzień wszystko wróciło...nie mam już pomysłów. dodam tylko że po zgaśnięciu trzeba bardzo długo kręcić i naciskać pedał gazu żeby zaskoczył jak zaskoczy chodzi już ok.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.