

wicia23
Użytkownik-
Zawartość
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wicia23

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zmieniałem kable w mierniku. Napięcia na kostce od strony wiązki (sterownika) 5 i masa = 12V 2 i masa = 5,05V 2 i 4 = 4,95V Oporność na EGR: 2 i 4 = 3 030 Ω 2 i 6 = 9 980 Ω 4 i 6 = 7 780 Ω dziś kolejne 2 x 20km i na razie spokój z błędem EGR-a.
-
Pacjent jest rocznika 2005, to by się zgadzało: 3030Ωa 3500Ω jest się o co czepiać ?
-
Przejechałem 20 km rano i 20 km po południu dzisiaj i błąd nie wyskoczył. Pomierzyłem przed chwilą ale chyba coś nie czaje tego schematu. Na wtyczce od wiązki po włączeniu zapłonu jest 5V na pinie 2 + masa Według schematu, który wrzuciłeś Pin 2 i 4 jest podany 2 razy z różnymi wartościami: 1800Ωi 3500Ω Na EGR: - piny 2 i 4 jest 3 030 Ω - piny 4 i 6 żeby cokolwiek odczytać musiałem miernik przestawić na 200M Ω wynik to 1,0-1,2 - piny 2 i 6 żeby cokolwiek odczytać musiałem miernik przestawić na 2M Ω wynik to 0,022-0,024
-
Dziękuję. Będę działał po świętach Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
-
jak ta numeracja pinów jest na EGR 3 piny są w górnym rzędzie i 2 w dolnym
-
Na wolnych EGR jest w pozycji 0,78V - 0,85V Przy pełnym bucie też w podobnych wartościach Miernik mam
-
Cześć, Dziś w miarę ciepły dzień, więc włączyłem klimę aby się trochę rozruszała po zimie i ruszyłem w drogę. Po 20 km jazdy z w miarę stałą prędkością 90km/h po obwodnicy zjechałem do sklepu i zapaliło się autko z kluczykiem. Żadnych innych niepokojących objawów nie było. Po powrocie podpiąłem OP-COM'a i zacząłem badać temat. Błędy: P1405 - Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie (02) - Nie występuje P1405 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe (0A) - Obecny P1405 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe (04) - Sporadyczny Pokasowałem ale nadal wracały. Odpiąłem wtyczkę od EGR-a, przedmuchałem, popukałem w korpus i nadal nie dało się ich skasować. Przejechałem się kawałek, wykasowałem błędy i znowu wróciły, postanowiłem zrobić rundkę z podłączonym kompem aby sprawdzić parametry. Przegoniłem auto trochę mocniej pod 6krpm po czym zgasiłem, skasowałem błedy, odpaliłem i po kolejnych 7km nie pojawiły się ponownie. Z nagranych parametrów: Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego) - zmienia się co jakiś czas z Aktywny na Nieaktywny Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego) - pracuje w zakresie 0,21 - 3,61 V Czy to początki padu EGR-a? Czy włączenie klimy to tylko zbieg okoliczności ?
-
Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho.
-
Zostawiłem parcha pod pracą. Jutro wezmę miernik ze sobą z domu i sprawdzę (prościej, niż ciągnąc kable od akku). Zastanawia mnie tylko co jeszcze mogło paść jak nie pompa. Coś może blokować napięcie dochodzące na pompę? W Op-com sprawdzałem i: - immobilizer rozpoznaje obydwa kluczyki w zależności który włożę Transp.Key1 lub Transp.Key2 więc chyba tu nie ma problemu. - w diagnostyce silnika parametr: Fuel Pomp Relay zmienia się z Inactive na Active przy kręceniu rozrusznikiem. EDIT: Prąd dochodzi przy kręceniu rozrusznikiem zatem pompa kaput. Łatwo jest wyciągnąć sam wkład ? Widzę, że znaczna część zamienników jest z koszem wewnętrznym ale są dwa razy droższe od samego wkładu.
-
Nic nie ma poza fabrycznym immo. Przed chwilą dobrałem się do pompy paliwa pod siedzeniem. Po odpięciu przewodów i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Przy kręceniu rozrusznikiem także paliwa nie daje. Nie mam przy sobie miernika żeby sprawdzić czy napięcie dochodzi.
-
Witajcie, Auto rano działało Ok, dojechałem do pracy, w ciągu dnia odpalałem aby przeparkować. Teraz wsiadam do auta, rozrusznik kręci a auto nie odpala. Auto z kluczykiem gaśnie po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka, check gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem. Podłączyłem do Op-com i nie ma żadnego błędu w module silnika ani imobilaizera. Co u licha jest?
-
Zazwyczaj po nocy. Odpala silnik normalnie, chodzi ze 1-2 sekundy i gaśnie. Za drugim razem lub nieraz za trzecim odpala, wskakuje na 1500 rpm na 3-5 sekund i następnie ustawia się normalnie na jakieś 900 rpm i działa OK. jak jest ciepły nie ma najmniejszego problemu. Co to może być ? Miałem też problem z mocno falującymi obrotami, wyczyściłem przepustnicę, udrożniłem zatkany króciec podciśnienia ( ten z dziurką 1,5mm) i założyłem nową uszczelkę. Po tym zabiegu obroty ładnie stabilne się trzymają do czasu załączenia klimy. Po włączeniu klimy podczas jazdy w korku ( ruszenie na jedynce i wysprzęglenie ) obroty robią 3 wachnięcia ( 1100 - 600 ) i stabilizują się. Jak auto nie jedzie to mogę przegazówki robić w różnym zakresie obrotów i za każdym razem spadają ładnie bez wahnięć. Podczas jazdy nie ma żadnych niepokojących objawów - nic nie szarpie ładnie równo przyspiesza zarówno na LPG jak i na noBP. EDIT: tak to wyglądało dziś rano, gazu nie dotykałem: Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty