Skocz do zawartości

wicia23

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wicia23

  1. wicia23

    EGR i błąd P1405

    Zmieniałem kable w mierniku. Napięcia na kostce od strony wiązki (sterownika) 5 i masa = 12V 2 i masa = 5,05V 2 i 4 = 4,95V Oporność na EGR: 2 i 4 = 3 030 Ω 2 i 6 = 9 980 Ω 4 i 6 = 7 780 Ω dziś kolejne 2 x 20km i na razie spokój z błędem EGR-a.
  2. wicia23

    EGR i błąd P1405

    Pacjent jest rocznika 2005, to by się zgadzało: 3030Ωa 3500Ω jest się o co czepiać ?
  3. wicia23

    EGR i błąd P1405

    Przejechałem 20 km rano i 20 km po południu dzisiaj i błąd nie wyskoczył. Pomierzyłem przed chwilą ale chyba coś nie czaje tego schematu. Na wtyczce od wiązki po włączeniu zapłonu jest 5V na pinie 2 + masa Według schematu, który wrzuciłeś Pin 2 i 4 jest podany 2 razy z różnymi wartościami: 1800Ωi 3500Ω Na EGR: - piny 2 i 4 jest 3 030 Ω - piny 4 i 6 żeby cokolwiek odczytać musiałem miernik przestawić na 200M Ω wynik to 1,0-1,2 - piny 2 i 6 żeby cokolwiek odczytać musiałem miernik przestawić na 2M Ω wynik to 0,022-0,024
  4. wicia23

    EGR i błąd P1405

    Dziękuję. Będę działał po świętach Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
  5. wicia23

    EGR i błąd P1405

    jak ta numeracja pinów jest na EGR 3 piny są w górnym rzędzie i 2 w dolnym
  6. wicia23

    EGR i błąd P1405

    Na wolnych EGR jest w pozycji 0,78V - 0,85V Przy pełnym bucie też w podobnych wartościach Miernik mam
  7. Cześć, Dziś w miarę ciepły dzień, więc włączyłem klimę aby się trochę rozruszała po zimie i ruszyłem w drogę. Po 20 km jazdy z w miarę stałą prędkością 90km/h po obwodnicy zjechałem do sklepu i zapaliło się autko z kluczykiem. Żadnych innych niepokojących objawów nie było. Po powrocie podpiąłem OP-COM'a i zacząłem badać temat. Błędy: P1405 - Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie (02) - Nie występuje P1405 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe (0A) - Obecny P1405 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe (04) - Sporadyczny Pokasowałem ale nadal wracały. Odpiąłem wtyczkę od EGR-a, przedmuchałem, popukałem w korpus i nadal nie dało się ich skasować. Przejechałem się kawałek, wykasowałem błędy i znowu wróciły, postanowiłem zrobić rundkę z podłączonym kompem aby sprawdzić parametry. Przegoniłem auto trochę mocniej pod 6krpm po czym zgasiłem, skasowałem błedy, odpaliłem i po kolejnych 7km nie pojawiły się ponownie. Z nagranych parametrów: Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego) - zmienia się co jakiś czas z Aktywny na Nieaktywny Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego) - pracuje w zakresie 0,21 - 3,61 V Czy to początki padu EGR-a? Czy włączenie klimy to tylko zbieg okoliczności ?
  8. wicia23

    Corsa Combo Z12XEP nie odpala

    Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho.
  9. wicia23

    Corsa Combo Z12XEP nie odpala

    Zostawiłem parcha pod pracą. Jutro wezmę miernik ze sobą z domu i sprawdzę (prościej, niż ciągnąc kable od akku). Zastanawia mnie tylko co jeszcze mogło paść jak nie pompa. Coś może blokować napięcie dochodzące na pompę? W Op-com sprawdzałem i: - immobilizer rozpoznaje obydwa kluczyki w zależności który włożę Transp.Key1 lub Transp.Key2 więc chyba tu nie ma problemu. - w diagnostyce silnika parametr: Fuel Pomp Relay zmienia się z Inactive na Active przy kręceniu rozrusznikiem. EDIT: Prąd dochodzi przy kręceniu rozrusznikiem zatem pompa kaput. Łatwo jest wyciągnąć sam wkład ? Widzę, że znaczna część zamienników jest z koszem wewnętrznym ale są dwa razy droższe od samego wkładu.
  10. wicia23

    Corsa Combo Z12XEP nie odpala

    Nic nie ma poza fabrycznym immo. Przed chwilą dobrałem się do pompy paliwa pod siedzeniem. Po odpięciu przewodów i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Przy kręceniu rozrusznikiem także paliwa nie daje. Nie mam przy sobie miernika żeby sprawdzić czy napięcie dochodzi.
  11. Witajcie, Auto rano działało Ok, dojechałem do pracy, w ciągu dnia odpalałem aby przeparkować. Teraz wsiadam do auta, rozrusznik kręci a auto nie odpala. Auto z kluczykiem gaśnie po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka, check gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem. Podłączyłem do Op-com i nie ma żadnego błędu w module silnika ani imobilaizera. Co u licha jest?
  12. Zazwyczaj po nocy. Odpala silnik normalnie, chodzi ze 1-2 sekundy i gaśnie. Za drugim razem lub nieraz za trzecim odpala, wskakuje na 1500 rpm na 3-5 sekund i następnie ustawia się normalnie na jakieś 900 rpm i działa OK. jak jest ciepły nie ma najmniejszego problemu. Co to może być ? Miałem też problem z mocno falującymi obrotami, wyczyściłem przepustnicę, udrożniłem zatkany króciec podciśnienia ( ten z dziurką 1,5mm) i założyłem nową uszczelkę. Po tym zabiegu obroty ładnie stabilne się trzymają do czasu załączenia klimy. Po włączeniu klimy podczas jazdy w korku ( ruszenie na jedynce i wysprzęglenie ) obroty robią 3 wachnięcia ( 1100 - 600 ) i stabilizują się. Jak auto nie jedzie to mogę przegazówki robić w różnym zakresie obrotów i za każdym razem spadają ładnie bez wahnięć. Podczas jazdy nie ma żadnych niepokojących objawów - nic nie szarpie ładnie równo przyspiesza zarówno na LPG jak i na noBP. EDIT: tak to wyglądało dziś rano, gazu nie dotykałem: Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.