Skocz do zawartości

lukas0011

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukas0011

  1. lukas0011

    Astra G 1.7 CDTI Brak mocy!

    podejrzewam że wtryskiwacze i pompa pochodziły od 100 konnej wersji czy to może mieć jakiś wpływ?
  2. lukas0011

    Astra G 1.7 CDTI Brak mocy!

    Samochód po regeneracji turbiny chodzi o niebo lepiej ale nadal uważam że brakuje mu mocy. Zrobiłem dzisiaj test jadąc z pracy,po drodze mam dość pokaźną górkę i zawsze na 5 biegu 100km/h na dole i nieznacznie mniej bo około 95-7 na górze. Teraz 100 na dole i niespełna 90km/h na górze(wyraźnie parę koników mniej). Coś dalej nie halo. Dodam że teraz słychać przy przyspieszaniu jak turbo zasysa powietrze. Nie wiem czy tak ma być. Poradzi ktoś coś?
  3. lukas0011

    Astra G 1.7 CDTI Brak mocy!

    po podłączeniu do komputera można zaobserwować nominalne cisnienie jakie podaje pompa w celu otworzenia wtryskiwaczy. Przed wymianą pompa była za słaba żeby wtrysk sie otworzył. Wtryskiwacze wszystkie były sprawdzane ,tymbardziej że jak wtryski leja to słychać jak silnik klepie.Tutaj pracuje jak benzynka tylko nie ma mocy i kopci. Wcześniej około 3 tys obrotów było słychać delikatny świst turbiny. Teraz cisza.
  4. lukas0011

    Kontrolka ciśnienia oleju później gaśnie

    Ja mam tak samo .Odpale i zdąże jeszcze wycofac z garażu zanim kontrolka zgaśnie. Pytałem się mechanika i mówił mi że silniki tak już mają i żebym sie tym nie przejmował.
  5. Witam wszystkich użytkowników i fachowców z forum opel24.com:) Chciałbym się podzielić moim problemem i wysłuchac waszej opinii na ten temat. Problem polega na tym że samochód rozpędzia się gorzej niż stary autosan H21. Wszystko zaczęło się od wcześniejszego problemu z odpalaniem na ciepłym silniku(lejący wtryskiwacz) Niestety wtrysk się tak zapiekł że przy wyciąganiu uszkodzona została obsada w głowicy przez co płyn chłodniczy dostawał się do cylindra. Zdecydowałem się na regenerację wtryskiwacza a także głowicy(uszczelka+wymiana 2 obsad wtryskiwaczy). Dodatkowo był już czas na wymianę rozrządu ,olejów i filtrów więc stwirdziłem że już zrobię to w pakiecie. I tu zaczęły się schody,po złożeniu wszystkiego do kupy samochód za nic w świecie nie chciał odpalić i po dalszych próbach doszło do tego że wymieniłem cały układ paliwowy(pompa,pozostałe 3 wtryskiwacze, szyna wraz z zaworem regulacji cisnienia,wszystko z rozbitka z przebiegiem nespełna 90 tysięcy) i w końcu samochód ożył,a ja mało na zawał nie zszedłem jak ujrzałem rachunek na okrągłe 3 tys. zł. Po tych zabiegach fakt faktem praca silnika jest dużo ładniejsza niż przed naprawami ale samochód jest dużo słabszy i ładuje z komina na czarno przy każdym delikatniejszym obciążeniu. Tak jak by nie było turbiny. Czy mozliwe że padło turbo?? Wiem że przy próbach reanimacji mechanik ładował plaka w dolot przy każdej próbie odpalenia zanim doszedł w czym tkwi problem. Czy możliwe że egr i kolektor moga być tak zanieczyszczone że samochód nie może się uciągnąć? Dodam że przed naprawą autko było naprawdę żwawe(choć kultura pracy silnika była o połowe gorsza). Proszę o poradę i podpowiedź co może być nie tak. Na kompie cisnienie ok, wtryskiwacze na przelewach sprawdzane i wszystko w największym pożądku. Czy możliwe że czeka mnie regeneracja turbiny???
  6. lukas0011

    1.7 59kW 16V Z17DTL cos startuje na zapłonie

    i stało się,padł alternator chyba
  7. Witam. Mam pytanie. Po 5 miesiącach spokoju Astra znów przypomina mi o sobie. Często po odpaleniu po pewnym czasie zapala sie kontrolka z jakimś błędem(taka pomarańczowa ikonka CHeck Engine) po czym sama gaśnie. Czasami odpalę przejadę kawałek i obroty na biegu jałowym sie dziwnie podnoszą z 800 obr na ponad 1000. Musze zgasic odczekać chwilę i odpalić i wtedy wraca do normy i albo jest dobrze alebo za chwile znów się podniosa,nie wiem wogóle od czego to zależy. Ostatni problem to to że na włączonym zapłonie po paru sekundach coś zaczyna startować pod maską,słychać jak się rozpędza,nabiera prędkości i po pewnym czasie lekko zwalnie i potem stale wyje. Dzwiek dochodzi z okolicy pompy wysokiego cisnienia. Zaobserwowałem że jak to wyje to wyczówalne są lekkie jej drgania ale nie jestem do końca pewny czy to pompa tak drży czy tak te drgania się przenoszą z czegoś. Samochód odpala normalnie i nie zauważyłem ubytków w mocy. Raz przy rozruchu zaczęła mi mrugać kontrolka od ładowania.Zgasiłem i uruchomiłem ponownie,kontrolka nie migała ale obroty na jałowym się podniosły. Proszę o radę,czy mam się bac,najbardziej jestem ciekaw co tak buczy pod maską. Dziękuje z góry za odpowiedź Silnik 1.7 cdti 80KM
  8. lukas0011

    1.7 59kW 16V Z17DTL Problemy z odpaleniem

    Ajak wykryc tą nieszczelność ,w którym miejscu ona wystpuje? Jeśli naprawdę by zasysał to lewe powietrze to czy nie było by problemów z uruchomieniem go wogóle? Na starterze odpala i potem nic nie przygasa. Chociaż zdarzało się że jak jeszcze odpalała normalnie to po odpaleniu po 1 sek. zgasła. Trzeba było trzymac pedał gazu wciśnięty żeby nie uciekła mi z obrotów.
  9. lukas0011

    1.7 59kW 16V Z17DTL Problemy z odpaleniem

    Przebieg samochodu to 234 tys km . samochód mam niecałe dwa lata, zrobiłem nim około 60 tys km. Nie ma na pewno DPF-a. Problem jest tylko z odpaleniem. Jak odpali to przy jeździe nic się nie dzieje,ładnie przyśpiesza i nie czuje ubytku mocy. Po prostu żeby chciała odpalać,tylko tyle.
  10. lukas0011

    1.7 59kW 16V Z17DTL Problemy z odpaleniem

    Masz na mysli filtr cząsteczek? Powiem szczerze że chyba nie posiadam czegoś takiego a na pewno nie wiem jak się sprawdza jego nasycenie. Gdzie to się znajduje? Mogę podejrzewać że gdzieś za kolektorem wydechowym ale nie wiem. Może nie wszystkie Astry to miały?
  11. Witam. Mam poważny problem z moja Astrą G 1.7 CDTI. Nie chce odpalić. Na początku zauważyłem że na ciepłym silniku gorzej odpalała niż na zimnym teraz juz bez różnicy.Byłem już u róznych mechaników i dowiedziałem się że po pierwsze nie wiedzą co się dzieje bo po sprawdzeniu wtryskiwaczy na maszynie wymianie akumulatora i czujnika położenia czegoś tam(mieści się w obudowie rozrządu) samochód odpalał czy na zimnym czy na ciepłym. Po 1000 km problem pojawił się ponownie więc zawiozłem do innego serwisu Diesla w Rzeszowie. Stwierdzono że pompa jest wydajna,w tym czasie zalecono mi regenerację wtryskiwacza bo podobno na rozgrzanym silniku się rozszczelniał. Po naprawie znów jakiś 1000km i podobna sytuacja. Znów zawiozłem do Rzeszowa i powiedziano mi że po wykonaniu próby przelewowej w układzie oprócz paliwa znajdowało się powietrze.Wykluczono awarie wtryskiwaczy czy pompy wysokiego ciśnienia. Poskręcali wszystko i przyjechałem do domu. Spoko samochód po przejechaniu trasy ok 70 km odpala na strzał. Jednak potem pokręciłem się po mieście i coraz gorzej. Najpierw długo kręcił i odpalał tylko po wciśnięciu pedału gazu potem już wcale i został tylko szanowny Pan Plak. Nie wiem co dalej robić. Czy to na pewno tak jak sugerują Panowie z serwisu samochód łapie gdzieś lewe powietrze czy może jednak problem tkwi w układzie wysokiego ciśnienia. Proszę o jakąś poradę lub wskazówkę.Dzisiaj zauważyłem że opaska na wężu chłodniczki intercoolera (znajduje się na samym dole chłodniczki dltaego dojście tam jest możliwe tylko od spodu samochodu pod przednim zderzakiem) jest luźna jednak nie wiem czy to może być przyczyną.
  12. Czytałem ten post wczesniej. Mam takie pytanie. Czy pompa wtryskowa nagrzewa się sama podczas pracy czy od ciepła emitowanego przez silnik? Bo zauważyłem że jak odpalę go zimnego i po przejechaniu dystansu 20 km zgaszę samochód to jak dotknę pompy to jest taka letnia i wtedy samochód odpala(chć trzeba chwile bełtac tak z 3-4s.) Po przejechaniu dłuższego dystansu samochód już nie odpali. Próbowałem sztuczki z wodą mająca na celu schłodzić pompe. Po schłodzeniu pompa była też taka ni ciepoła ni zimna ale samochód nie odpalił tak czy siak. Dopiero po godzinie od polani pompy wodą zapalił. Sam nie wiem gdzie szukać. We wtorek jadę na serwis może tam się czegoś dowiem.
  13. Witam. Mam problem z moją Asią. Mianowicie gdy jest zimny odpala w 1-2 s ale gdy zagrzeje się do 80.C to zaczynają się schody. Kręci okropnie długo i czasem odpali a czasem akumulatora braknie zanim załapie. Jak ostygnie to pali dobrze. Co może być przyczyną? Czy może być to wina pompy wtryskowej? Słyszałem że można w kompie ustawić większą dawkę na rozruch na ciepłym. Czy to pomogło by choć trochę? Proszę o poradę,jakieś sugestie,nie chcę w ciemno ufać mechanikom,wolał bym się poradzić kogoś zanim wymienię cokolwiek. Proszę o pomoc:(
  14. Witam. Chciałem prosić o poradę odnośnie (kontrolki samochodu z kluczykiem) check engine o ile się nie myle. Dzisiaj mi się właśnie zapaliła po uruchomieniu silnika. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu zgasła. Po dłuższej jeździe zgasiłem samochód załatwiłem co miałem załatwic i uruchomiłem silnik. Kontrolka nie zgasła. Dojechałem do domu zgasiłem i znów zapaliłem samochód kontrolka dalkej się świeciła. Po 20 minutach znów udałem się do samochodu i uruchomiłem silnik ,kontrolka zgasła. Powtarzałem to kilka razy i kontrolka normalnie gasła. Jutro mam wyjazd pilny do Katowic(200km) i mam obawy że mi moja Asia stanie na drodze. Dodam ważną rzecz że gdy ten check engine się świecił samochód zachowywał się tak jak zawsze. Normalnie przyśpieszał i wszystko było ok oprócz palącej się kontrolki. Proszę o poradę czy mogę się wybrać w drogę czy lepiej odstawić samochód do mechanika. Szukałem gdzieś speca zeby w kompa wpiąć ale juz późna godzina i nikt mnie nie obsłuży.
  15. lukas0011

    1.7 59kW 16V Z17DTL Niepokojące drgania karoseri.

    Wiem że w wersji 80-cio konnej nie ma koła dwumasowego bo wymieniałem sprzęgło niedawno i nic takiego tam się nie znajdowało. Podobno w mocniejszych wersjach już to jest.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.