Skocz do zawartości

avagea

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O avagea

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Polska
  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. albo żarówka od podświetlenia spalona w liczniku
  2. Jak będziesz kupował to pamiętaj 1 zasade nie patrz na rocznik bo rocznik znasz tylko ty przy zakupie samochodu patrzy się na stan zewnętrzny wewnętrzny no i przede wszystkim silnik niby piszesz że automaty ale jak to z tymi automatami każdy ma podzielne zdania jedni że slabe a inni że dobre to już o biegi to decyzja twoja Jeżeli wersja silnika 170 lub 200 km to poczytaj na googlach informacji o tym znajdziesz mnustwo a odnośnie tego brania oleju prawie każdy samochód bierze olej i jak to diessel to normalne że na zimnym puszcza chmurke ale te pierścienie to żeczywiście mankament tego samochodu z tym silnikiem ja bym ci radził barac inny silnik
  3. kontrolka trakcji to może być coś z czujnikami abs albo czujnikami prędkości koła a w najgorszym wypadku moduł trakcji
  4. Ciśnienie wytwarza VACU POMPA wytwarza ona podciśnienie do hamowania do serwa i do elktrozaworów turbo egr itp. a ciśnienie najłatwiej jest sprawdzić vacumetrem jak masz a jeszcze łatwiej zdejmij wężyk od podciśnienia jak tam są oznaki oleju to vacum na złom
  5. jak masz rozrząd do roboty to jest duże prawdopodobieństwo że to to a jak maleje jak zwalniasz to rozrząd
  6. silnik to 1.7 td oplowski nie isuzu
  7. W najgorszym wypadku coś z dwumasą a biegi dobrze działają a jakie masz podciśnienie w hamulcach albo serwo pada a i jeszcze jedną czy przed tą naprawą działało wszystko ok z tym szarpaniem jak hamujesz
  8. A jak wyłączyc egr bo jak odłocze wtyczke od elektrozaworu to ciągle pali się check mam tylko 1 elektrozawór sterujący egr'em i w nim jest troche oleju też
  9. Więc takiego buczenia może być kilka przyczyn - Zużyło ci się łożysko wirnika w alternatorze ale to się dzieje jak świeci się kontrolka ładowania - Może być coś z kompresorem klimatyzacji - Jeżeli masz napęd na tył to moglo uszkodzić się podpora wału napędowego - Jeżeli ogłosy się nasilają podczas większych obrotów silnika to może być coś z rozrządem - Podpora półosi napędowej jest to w tej dłuższej w z prawej strony tam siedzi takie łożysko małe - Jak masz słabe wspomaganie kiery to mogła pompa wspomagania paść - albo opona jest słaba ale najczęściej i na 98% jest to ŁOŻYSKO PIASTY KOŁA ( najlepiej sprawdzić tak wjechać na podnośnik i każdym kołem kręcić i słychać buczenie Najpierw sprawdz łożysko potem będziesz myślał co dalej
  10. Sprawdź se w grafice google wpisz marke i model sewgo samochodu przed i po lift i zobaczysz
  11. Witam Posiadam taki oto problem z moim samochodem Podczas Jazdy zapala się CHECK ENGINE i czuć jakby spadek mocy Sprawdziłem i wyczyściłem EGR i ten cały kolektor dolotowy i nic po paru dniach sprawdziłem vacum pompe i z tego dolnego miejsca gdzie wsadza się przewód od podciśnienia wydobywa się olej do wężyka czy to może być ta cała przyczyna usterki dodam że autko słabo przyspiesza jak świeci się check i dymi na czarno od innych słyszałem że to blaszke na tej pompie można obrócić tak żeby te miejsce co ten przewód siedzi był na gorze a nie na dole A błędy to P0400 P1220 czytałem o tym błędzie p1220 że to nastawnik wtrysku pompy coś się wali ale mi się zdaje że te błędy się jakoś łączą PROSZĘ O POMOC
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.