Skocz do zawartości

marcin199404

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcin199404

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Model
    Opel Astra IV
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Wiec tak benzynie korelty dalej skacza. Szarpanie jesli jest to minimalne w porównaniu z lpg. Dzis zauważyłem jeszcze jedna rzecz. Na zimnym silniku puszczam gaz hamuje silnikiem komputer dalej pezez dluzsza chwile pokazuje zuzycie paliwa, do tego w tym momencie wyczuwalne delikatne szarpanie jakby wypadanie zapłonu. Tak mysle ze musi byc gdzies nieszczelność, tylko pytanie czy szukac za czy przed przepustnica? Za chwile jade na przeglad zobaczymy jak wygladaja spaliny jeszcze.
  2. ok pojeżdzę i napiszę jak to wygląda
  3. ok będę jeździł dalej i zobaczymy
  4. Przejechałem jeszcze ok 30 km. Na benzynie nie szarpie ale korekty mnie niepokoja, przy wcisnieciu sprzegla na momen krótkoterminowe skacza, czym to moze byc spowodowane? Niepokoi mnie jedna rzecz na postpju sonda przed katem dziala w nie pelnym zakresie tj od 0.1-0.7V nizej wykres, powinno działać chyba do 0.9... Co myslicie?
  5. ok jak tylko wymienie wąż, to spróbuje, na razie czekam na dostawę, ale chyba jeszcze nie wysłali
  6. Nie nie jeździłem na benzynie tyle. Musze jeszcze wąż od chłodnicy wymienić bo jakieś zwierze pogryzło. Jak to zrobię to zdejmę klemę od aku na chwile zeby zresetować korekty i zakręce gaz. Zobaczymy czy coś to pomoże, juz nie mam za bardzo pomysłu na to auto. Może to świece? Założyłem bosha bo tak polecał gazownik, podobno tylko ngk sie sprawdzaja ewentualnie oryginały, mogę je podmienic na ngk w koncu przejchałem na nich tylko 5000 km. I błędów brak to też mnie zastanawia, ale właśnie przez to że ich nie ma to nie mam też żadnego tropu...
  7. ok jutro postaram sie to ogarnac, tylko jeszcze pytanie gdzie mam pod maska szukac tej pompy vacum ? Szukałem i obawiam się że tej pompy u mnie po prostu w silniku nie ma. Wiec nie może być problemem
  8. Problem w tym że to zależy od pogody przynajmniej tak sądzę, bo raz problem jest większy raz mniejszy. Jak mogę sprawdzić ciśnienie w hamulcach? ok 15kkm temu miałem regenerowaną skrzynie i wymianę sprzęgła. Dwumas był sprawdzany i nie miało być z nim problemu więc nie sądzę żeby to było to. Bardziej zastanawiaja mnie te korekty czym to może być spowodowane? Skaczą tak po wciśnieciu sprzęgła dosłownie na sekunde moze 2s. i wracają do normy, poza tym po zmianie biegu szarpania nie ma tylko przy hamowaniu silnikiem i nagłym dodaniu gazu jakby auto się dławiło. Biegi działają bez problemu
  9. Witam, Jestem nowy na tym forum. Mam pewien problem z moim autem. Chodzi o to że auto szarpie zwłaszcza po hamowaniu silnikiem, nie wiem z czego to wynika. Wymieniłem cewkę oraz świece niestety zmiany szczególnej brak, byłem na kalibracji lpg, wyminili dysze na dłuższe ale od ideału nadal daleko mimo ponownej kalibracji. Teraz poniżej wstawiam zdjęcia korkekt paliwowych, niepokoi mnie korekta krótkoterminowa. Przy poprzedniej wymianie świec ( 5kkm temu) mechanik uszkodził nieco wtyczkę do cewki zobaczyłem teraz gdy sam wymieniałem cewkę i świece, nie sądzę żeby miało to aż takie znaczenie ale przesyłam zdjęcie. Ma ktoś jakiś pomysł na to?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.