Skocz do zawartości

f8l8x

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana f8l8x w dniu 14 Czerwiec

Użytkownicy przyznają f8l8x punkty reputacji!

Reputacja

2

O f8l8x

  • Urodziny 11.05.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Malbork/Prabuty
  • Model
    Opel Adam
  • Silnik
    1.2 benz/gaz A12XEL
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Masz rację ale silnik jest taki sam jak w Corsie E i prawie taki sam jak w starszych generacjach Corsy.
  2. Otóż problem został rozwiązany. Mechanik naprawił auto. Przyczyną był nieszczelny kolektor ssasy. Wymieniono uszczelki kolektora. Piszczacy pasek też został wymieniony na nowy. Auto chodzi cichutko jak nigdy. Dodam że w tym silniku kolektor nie ma łopatek w środku.
  3. Dodam ze dzwiek jest podobny do tego z filmiku ponizej z tym ze wystepuje on odrazu po odpaleniu i rosnie z momentem obrotowym: Ten filmik też obrazuje ten dźwięk tylko że u mnie jest o wiele głośniej:
  4. f8l8x

    Witamy

    Witam, jestem posiadaczem bardzo fajnego samochodu - Opla Adama z 2014 roku z silnikiem 1.2 benz/gaz w bieda wersji nie raz sprawia problemy i dlatego musiałem odwiedzić te miejsce.
  5. Witam. Posiadam Opla Adama z 2014 roku. Silnik 1.2 benzyna - gaz zakładałem samemu u mechanika. Silnik A12XEL, przebieg 70 000km. Mam problem, otóż silnik zaczął wydawać niepokojące dźwięki z okolicy pokrywy zaworów a dokładniej z okolic tej membrany/odmy. Dźwięk przypomina takie obcieranie jakiejś części która jest w środku - jakby plastik obcierał o metal. Wzrasta wraz z obciążeniem silnika. Po przeczytaniu paru wątków kupiłem nową pokrywę zaworów firmy NTY w celu sprawdzenia czy problem leży w membranie odmy. Po założeniu nowej pokrywy i odpaleniu - dźwięk ten zabrał na sile, dodatkowo zaczął piszczeć pasek w okolicy alternatora. Dźwięk jest proporcjonalny do obrotów silnika. Zrobiło się też jakieś podciśnienie ponieważ ciężko wyciągnąć korek wlewu oleju tak go zasysa. Dodatkowo po zmianie pokrywy zauważyłem dziurę w dodaniu gazu podczas ruszania na jedynce. Aktualnie auto stoi u mechanika. Co to może być? PS. Dzwoniłem do mechanika, wstępnie popatrzył - mówi że jest jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym - ma ściągać kolektor i przeczyścić odmę.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.