Skocz do zawartości

EmdoPL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O EmdoPL

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    DLB
  • Model
    Opel Corsa B
  • Inna marka
    Ford C-MAX MK1 FL
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, skoro uporałem się z problemem z alternatorem a problem z EPS odłożyłem na później, czas zająć się zmorą tych silników - zaworem EGR, a więc do rzeczy: Przy rozruchu silnik bez dodania gazu nawet jeśli odpali, to po chwili gaśnie, jak dodam gazu, zawsze odpala za pierwszym razem. Po odczytaniu błędów opcomem wyskakuje błąd P1405, a więc usterka EGR, zakupiłem więc dwie nowe uszczelki oraz zaślepkę, i przed zdjęciem zaworu przystąpiłem do obejrzenia filmów instruktażowych, przejrzenia schematów, a na końcu do oględzin na moim egzemplarzu. Ku mojemu zdziwieniu przy moim z
  2. Założyłem używany alternator z Corsy D, stary miał 55A, a ten ma 100A. Czy coś może się stać z układem elektrycznym? Wydaje mi się, że ważne jest żeby napięcie się zgadzało, a natężenie produkowanego prądu nie powinno być niższe, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale auto po wymianie zachowuje się normalnie. Jedyne, co zostało, to jęczenie silnika, ale skoro wymieniłem alternator na inny, a dźwięk się nie zmienił, to albo będzie pompa układu chłodzenia, a raczej jej łożysko, albo napinacz paska który zasila tę pompę i alternator, chyba że jeszcze czegoś nie wziąłem pod uwag
  3. Udało się wymontować alternator, wygląda na to, że skończyły się bieżnie, a przez to i szczotki... Demontaż okazał się w miarę prosty po przeczytaniu wskazówek od wariata... Teraz tylko wymiana i adaptacja EPS...
  4. Przystąpiłem dziś do odkręcenia alternatora, ale nie mogę całkowicie wykręcić tych śrub mocujących go do silnika. O ile pasek wielorowkowy udało się zrzucić bez większego wysiłku, to wykręcenie tych śrub z łbem typu torx okazało się niewykonalne. Kręciłem nimi kilkanaście minut, wysunęły się na początku jakieś 2-3mm i na tym koniec. Co dalej mam zrobić, żeby zdjąć ten alternator? Odniosłem wrażenie, że to są jakby śruby albo nakrętki w postaci takiej tulejki (?)
  5. Przecież widać, jaki prefix wybrałem, X10XE, czyli 1.0 12V A co do regulacji to jak na razie na to nie trafiłem, będę szukał dalej, może coś przeoczyłem.
  6. Zbieżność ok, po wyłączeniu EPS nie ciągnie i jedzie prosto, przegląd przeszedł na drugi dzień po zakupie, gość czepiał się tylko słabego ręcznego hamulca. Katalizator jest, nie wiem czy nie wypatroszony, ale jak przeszedł przegląd... ¯\_(ツ)_/¯ A alternator będzie pasował od 1.2 albo 1.4?
  7. Witam. Zakupiłem niedawno ten samochód, przed wczoraj kiedy wracałem ze stacji benzynowej zaświeciła się kontrolka akumulatora, po dodaniu gazu na biegu jałowym zgasła i nie pojawiła się wczoraj, lecz zawitała dziś znów, kiedy jechałem do pracy, ponownie dodałem gazu, praktycznie do odcięcia, kontrolka zgasła, zaświeciła się znów przed parkingiem. W drodze powrotnej zaświeciła się znów, ale tylko lekko, nie tak jak wtedy, gdy włączam zapłon. Czytałem trochę na różnych forach, najprawdopodobniej to dioda wzbudzenia w alternatorze, ale nie jestem znawcą, a poza przewodami i płyn
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.